Audi A4 - 2
Audi A4 - 3
Audi A4 - 4
Audi A4 - 5
Audi A4 - 6
Audi A4 - 7
Audi A4 - 8
Audi A4 - 9
Audi A4 - 10
Audi A4 - 11
Audi A4 - 12
Audi A4 - 13
Audi A4 - 14
Audi A4 - 15
Audi A4 - 16
Audi A4 - 17
Audi A4 - 18
Audi A4 - 19
Audi A4 - 20
Audi A4 - 21
Audi A4 - 22
Audi A4 - 23
Audi A4 - 24
Audi A4 - 25
Audi A4 - 26
Audi A4 - 27
Audi A4 - 28
Audi A4 - 29
Audi A4 - 30
Audi A4 - 31
Audi A4 - 32
Audi A4 - 33
Audi A4 - 34
Audi A4 - 35
Audi A4 - 36
Audi A4 - 37
Audi A4 - 38
Audi A4 - 39
Audi A4 - 40
Audi A4 - 41

1 / 42

video
Audi A4 - 2
Audi A4 - 3
Audi A4 - 4
Audi A4 - 5
Audi A4 - 6
Audi A4 - 7
Audi A4 - 8
Audi A4 - 9
Audi A4 - 10
Audi A4 - 11
Audi A4 - 12
Audi A4 - 13
Audi A4 - 14
Audi A4 - 15
Audi A4 - 16
Audi A4 - 17
Audi A4 - 18
Audi A4 - 19
Audi A4 - 20
Audi A4 - 21
Audi A4 - 22
Audi A4 - 23
Audi A4 - 24
Audi A4 - 25
Audi A4 - 26
Audi A4 - 27
Audi A4 - 28
Audi A4 - 29
Audi A4 - 30
Audi A4 - 31
Audi A4 - 32
Audi A4 - 33
Audi A4 - 34
Audi A4 - 35
Audi A4 - 36
Audi A4 - 37
Audi A4 - 38
Audi A4 - 39
Audi A4 - 40
Audi A4 - 41

Najważniejsze

Przebieg

20 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

204 KM

Opis

Sprzedam / odstąpię leasing:

AUDI A4 40 TFSI mHEV Quattro S Line S tronic Competition Plus


Auto jak nowe, więc historia niezbyt ciekawa: zakup w Audi Centrum Gdynia -> nieobowiązkowa wymiana oleju po dotarciu -> rutynowy przegląd olejowy w ASO -> obecnie przebieg 22 150 km (auto w ciągłym użytkowaniu).


Gwarancja 5 lat, czyli do lutego 2029 / 150 000 km.

Ponadto pakiet przeglądów serwisowych Audi na 3 lata / 60 000 km (wart ponad 7 000 zł) - czyli darmowe przeglądy jeszcze na 2 lata i 40 000 km.


Sprawdzony silnik EA888 (najnowsza generacja) + miękka hybryda (na co dzień niezauważalna, ale dzięki niej auto mało pali, mniej się męczy i przyspiesza do setki w ok. 6,5 sekundy - czyli o sekundę szybciej, niż obecne A5 z tym samym silnikiem, ale już okrojone z układu mHEV).


Konfiguracja / z zewnątrz:

- kolor Chronos Gray (metalik "bez brokatu", pięknie kontrastujący z czerwienią i czerniami, w słońcu lekko wpadający w złoto/oliwkę),

- pakiet S-line,

- pakiet stylistyczny Competition Plus (m.in. czarne detale i wnętrza lamp, czerwone zaciski hamulcowe, pierścienie Audi z boku, projektory "S" w drzwiach),

- światła Matrix LED (adaptacyjne, wycinające inne pojazdy + dynamiczne kierunkowskazy i animacje na dzień dobry i do widzenia),

- otwierany, szklany dach panoramiczny (sięgający tylnych siedzeń), z elektryczną roletą,

- koła Audi Sport 19" grafit + polerowany front,

- dostęp bezkluczykowy, podświetlane klamki, elektryczne otwieranie bagażnika na kilka sposobów.


W środku - m.in.:

- wnętrze S-line

- aplikacje z matowego, czarnego dębu naturalnego (znacznie szlachetniejsze, niż popularne "sreberka" lub piano black),

- pełne oświetlenie ambiente plus (linie + płaszczyzny, kolory do wyboru), podświetlane listwy progowe,

- szyby akustyczne (podwójne, klejone - przy prędkości 200 km/h w aucie wciąż jest cicho),

- sportowe, superkomfortowe fotele z podgrzewaniem i dodatkową regulacją zagłówków i podparcia pod uda,

- piękna i trwała półskórzana tapicerka S-line,

- sportowa, skórzana kierownica z perforacją, detekcją rąk i łopatkami do zmiany biegów,

- nagłośnienie Bang & Olufsen (755 W, dźwięk 3D Fraunhofer Symphoria),

- Smartphone Interface (bezprzewodowy Apple Car Play i Android Auto + ładowanie indukcyjne),

- inteligentna nawigacja, nieźle rozumiejąca polskie komendy głosowe, oparta na mapach Google, monitorująca korki,

- klimatyzacja 3-strefowa, z klikającymi, aluminiowymi guzikami i pokrętłami (stara, dobra szkoła),

- Virtual Cockpit Plus z kilkoma stylami zegarów i mnóstwem konfiguracji,

- pełen komplet asystentów do autonomicznej jazdy (dobrze działających) - m.in. adaptacyjny tempomat pilnujący odstępów, asystent jazdy w korku, asystent martwego pola, trzymanie pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych, współpraca z danymi nawigacji itd., Auto Hold,

- kamera cofania ze spryskiwaczem, wykrywanie ruchu poprzecznego przy cofaniu,

- tryby jazdy: od ekonomicznego (wykorzystującego hybrydę przy jednostajnej jeździe), do dynamicznego,

- pakiet dodatkowych schowków i siatek, kanapa dzielona 40:20:40, zwijana siatka oddzielająca bagażnik od kabiny,

- elektryczna roleta bagażnika, roletki w tylnych drzwiach, elektryczna blokada tylnych drzwi i okien,

- wiele innych ciekawostek.


Wartość opcji dodatkowych: 74 570 zł

Cena katalogowa auta: 287 570 zł


Auto jeździ na świetnych oponach całorocznych Michelin CrossClimate 2 gen. Jest stale użytkowane, do obejrzenia w Gdyni.


Auto cały czas garażowane, pedantycznie zadbane, praktycznie bez śladów użytkowania. Kierownica jak nowa, tapicerka jak nowa, nie jeździł nim pies ani inne zwierzę, pasażerowie niepalący, w aucie był zakaz spożywania jogurtów, frytek, lodów itp., nadwozie myte bezdotykowo. Felgi w stanie idealnym, bez otarć. W ramach gwarancji wymieniłem tapicerkę przedniego fotela (brzydkie zagniecenie skóry od nowości) i przepaloną lampkę w klamce kierowcy, eksploatacyjnie - pióro tylnej wycieraczki. Auto nie widziało lakiernika - nie zaliczyło gradobicia, parkingowych obcierek, kolizji lub innych przygód.


KALKULACJA KOSZTÓW:


Leasing 5-letni w VW Financial Services (zostało 45 m-cy).

Odstępne: 10 000 zł netto.

Rata miesięczna: 2 448 netto

Pozostało 45 z 60 rat.

Wykup: 108 500 netto.

UWAGA: w przeciwieństwie do popularnych leasingów Audi Perfect Lease to jest tzw. oferta specjalna - nie ma wysokiej opłaty manipulacyjnej za wykup auta. Jedyna opłata manipulacyjna to 3946 zł netto w przypadku skrócenia harmonogramu spłat.


Dotąd wpłacone przeze mnie: wkład własny ok. 15 000 + 15 rat = ponad 60 000 zł.

Przy dobrej rozmowie dorzucę oryginalne belki dachowe i czarny boks dachowy Audi (foto) w stanie idealnym. Są to oryginalne akcesoria Audi, współgrające ze stylem auta i otwieranym dachem. Wartość tego zestawu to ok. 6 000 zł.


Po przejęciu leasingu pozostaje wiele opcji, np.:

- kontynuować leasing i za niecałe 4 lata wykupić auto na własność (bez opłat manipulacyjnych),

- spłacić same raty (traktując je jak abonament za wynajem auta), a za 4 lata oddać auto do dealera bez dalszych zobowiązań,

- w dowolnym momencie zmienić parametry leasingu pod siebie, np. skrócić leasing,

- w dowolnym momencie wykupić auto.


Samochód można wykupić choćby jutro, ale przed lutym 2026 (2 lata leasingowania) oznacza to spłatę kwoty wykupu i wszystkich rat z pełnymi odsetkami. Bardziej opłacalna jest więc kontynuacja leasingu przez min. 9 m-cy lub dłużej i wykup auta w lutym 2026 (lub później).


Cena wykupu auta w lutym 2026:

9 rat + wykup = 178 500 zł netto.


Dla obserwujących ogłoszenie: kwota w ogłoszeniu przedstawia sumę brutto: koszt rat + koszt wykupu leasingu wg aktualizowanego na bieżąco harmonogramu z Volkswagen Financial Services Polska. Porównując oferty proszę zwracać uwagę, jakie koszty ujmują inne osoby/podmioty - Otomoto nie weryfikuje podawanych kalkulacji leasingów.

 

12 maja 2025 9:27

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2024

Generacja

B9 (2015-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

219500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store