Sprzedam / odstąpię leasing:
AUDI A4 40 TFSI mHEV Quattro S Line S tronic Competition Plus
Auto jak nowe, więc historia niezbyt ciekawa: zakup w Audi Centrum Gdynia -> nieobowiązkowa wymiana oleju po dotarciu -> rutynowy przegląd olejowy w ASO -> obecnie przebieg 22 150 km (auto w ciągłym użytkowaniu).
Gwarancja 5 lat, czyli do lutego 2029 / 150 000 km.
Ponadto pakiet przeglądów serwisowych Audi na 3 lata / 60 000 km (wart ponad 7 000 zł) - czyli darmowe przeglądy jeszcze na 2 lata i 40 000 km.
Sprawdzony silnik EA888 (najnowsza generacja) + miękka hybryda (na co dzień niezauważalna, ale dzięki niej auto mało pali, mniej się męczy i przyspiesza do setki w ok. 6,5 sekundy - czyli o sekundę szybciej, niż obecne A5 z tym samym silnikiem, ale już okrojone z układu mHEV).
Konfiguracja / z zewnątrz:
- kolor Chronos Gray (metalik "bez brokatu", pięknie kontrastujący z czerwienią i czerniami, w słońcu lekko wpadający w złoto/oliwkę),
- pakiet S-line,
- pakiet stylistyczny Competition Plus (m.in. czarne detale i wnętrza lamp, czerwone zaciski hamulcowe, pierścienie Audi z boku, projektory "S" w drzwiach),
- światła Matrix LED (adaptacyjne, wycinające inne pojazdy + dynamiczne kierunkowskazy i animacje na dzień dobry i do widzenia),
- otwierany, szklany dach panoramiczny (sięgający tylnych siedzeń), z elektryczną roletą,
- koła Audi Sport 19" grafit + polerowany front,
- dostęp bezkluczykowy, podświetlane klamki, elektryczne otwieranie bagażnika na kilka sposobów.
W środku - m.in.:
- wnętrze S-line
- aplikacje z matowego, czarnego dębu naturalnego (znacznie szlachetniejsze, niż popularne "sreberka" lub piano black),
- pełne oświetlenie ambiente plus (linie + płaszczyzny, kolory do wyboru), podświetlane listwy progowe,
- szyby akustyczne (podwójne, klejone - przy prędkości 200 km/h w aucie wciąż jest cicho),
- sportowe, superkomfortowe fotele z podgrzewaniem i dodatkową regulacją zagłówków i podparcia pod uda,
- piękna i trwała półskórzana tapicerka S-line,
- sportowa, skórzana kierownica z perforacją, detekcją rąk i łopatkami do zmiany biegów,
- nagłośnienie Bang & Olufsen (755 W, dźwięk 3D Fraunhofer Symphoria),
- Smartphone Interface (bezprzewodowy Apple Car Play i Android Auto + ładowanie indukcyjne),
- inteligentna nawigacja, nieźle rozumiejąca polskie komendy głosowe, oparta na mapach Google, monitorująca korki,
- klimatyzacja 3-strefowa, z klikającymi, aluminiowymi guzikami i pokrętłami (stara, dobra szkoła),
- Virtual Cockpit Plus z kilkoma stylami zegarów i mnóstwem konfiguracji,
- pełen komplet asystentów do autonomicznej jazdy (dobrze działających) - m.in. adaptacyjny tempomat pilnujący odstępów, asystent jazdy w korku, asystent martwego pola, trzymanie pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych, współpraca z danymi nawigacji itd., Auto Hold,
- kamera cofania ze spryskiwaczem, wykrywanie ruchu poprzecznego przy cofaniu,
- tryby jazdy: od ekonomicznego (wykorzystującego hybrydę przy jednostajnej jeździe), do dynamicznego,
- pakiet dodatkowych schowków i siatek, kanapa dzielona 40:20:40, zwijana siatka oddzielająca bagażnik od kabiny,
- elektryczna roleta bagażnika, roletki w tylnych drzwiach, elektryczna blokada tylnych drzwi i okien,
- wiele innych ciekawostek.
Wartość opcji dodatkowych: 74 570 zł
Cena katalogowa auta: 287 570 zł
Auto jeździ na świetnych oponach całorocznych Michelin CrossClimate 2 gen. Jest stale użytkowane, do obejrzenia w Gdyni.
Auto cały czas garażowane, pedantycznie zadbane, praktycznie bez śladów użytkowania. Kierownica jak nowa, tapicerka jak nowa, nie jeździł nim pies ani inne zwierzę, pasażerowie niepalący, w aucie był zakaz spożywania jogurtów, frytek, lodów itp., nadwozie myte bezdotykowo. Felgi w stanie idealnym, bez otarć. W ramach gwarancji wymieniłem tapicerkę przedniego fotela (brzydkie zagniecenie skóry od nowości) i przepaloną lampkę w klamce kierowcy, eksploatacyjnie - pióro tylnej wycieraczki. Auto nie widziało lakiernika - nie zaliczyło gradobicia, parkingowych obcierek, kolizji lub innych przygód.
KALKULACJA KOSZTÓW:
Leasing 5-letni w VW Financial Services (zostało 45 m-cy).
Odstępne: 10 000 zł netto.
Rata miesięczna: 2 448 netto
Pozostało 45 z 60 rat.
Wykup: 108 500 netto.
UWAGA: w przeciwieństwie do popularnych leasingów Audi Perfect Lease to jest tzw. oferta specjalna - nie ma wysokiej opłaty manipulacyjnej za wykup auta. Jedyna opłata manipulacyjna to 3946 zł netto w przypadku skrócenia harmonogramu spłat.
Dotąd wpłacone przeze mnie: wkład własny ok. 15 000 + 15 rat = ponad 60 000 zł.
Przy dobrej rozmowie dorzucę oryginalne belki dachowe i czarny boks dachowy Audi (foto) w stanie idealnym. Są to oryginalne akcesoria Audi, współgrające ze stylem auta i otwieranym dachem. Wartość tego zestawu to ok. 6 000 zł.
Po przejęciu leasingu pozostaje wiele opcji, np.:
- kontynuować leasing i za niecałe 4 lata wykupić auto na własność (bez opłat manipulacyjnych),
- spłacić same raty (traktując je jak abonament za wynajem auta), a za 4 lata oddać auto do dealera bez dalszych zobowiązań,
- w dowolnym momencie zmienić parametry leasingu pod siebie, np. skrócić leasing,
- w dowolnym momencie wykupić auto.
Samochód można wykupić choćby jutro, ale przed lutym 2026 (2 lata leasingowania) oznacza to spłatę kwoty wykupu i wszystkich rat z pełnymi odsetkami. Bardziej opłacalna jest więc kontynuacja leasingu przez min. 9 m-cy lub dłużej i wykup auta w lutym 2026 (lub później).
Cena wykupu auta w lutym 2026:
9 rat + wykup = 178 500 zł netto.
Dla obserwujących ogłoszenie: kwota w ogłoszeniu przedstawia sumę brutto: koszt rat + koszt wykupu leasingu wg aktualizowanego na bieżąco harmonogramu z Volkswagen Financial Services Polska. Porównując oferty proszę zwracać uwagę, jakie koszty ujmują inne osoby/podmioty - Otomoto nie weryfikuje podawanych kalkulacji leasingów.