Auto sprowadzone z USA w 2024 roku, ale bez tzw. dzwona tylko po drobnej kolizji (odrapanie i lekka wgniotka) i odkupione od ubezpieczyciela. Przystosowane do jazdy w Europie. Wymienione poszycie przedniego lewego błotnika i drzwi kierowcy oraz górna część obudowy lusterka kierowcy. Wszystkie elementy kupione w Polskim ASO. Przednia lewa felga została uszkodzona przez widlaka, ale felgi i tak kupiłem nowe, bo czarne bardziej pasują do tego pojazdu. To całe uszkodzenie auta, które było. Ostatnie zdjęcie to pojazd zaraz po sprowadzeniu przed naprawą.
Auto bardzo bogato wyposażone. Na Otomoto.pl oraz Mobile.de i Autoscout24.de nie znalazłem tak wysoko wyposażonego Audi A5 od tego rocznika w górę.
Pojazd jest w stanie idealnym i nie wymaga żadnego wkładu finansowego, jest oszczędne, jak na 5.4 sek do 100 km/h. Spalanie przy prędkości 100 km/h w cyklu mieszanym nie przekracza 6.3L/100 km.
Maska fabrycznie oklejona folią. Na wyposażeniu m.in:
- system kamer 360,
- system dźwięku przestrzennego Bang & Olufsen 19 głośników,
- reflektory Matrix z laserami (zasięg światła 600 m), dynamicznymi kierunkowskazami i animacjami,
- Head Up Display,
- Audi Virtual Cockpit Plus,
- Audi adaptive cruise control,
- Audi pre sense,
- pakiet S line z czarnymi dodatkami,
- klimatyzacja 3 strefowa,
- 4 podgrzewane fotele, przednie dodatkowo wentylowane,
- elektrycznie podgrzewana przednia szyba,
Tego jest znacznie więcej, ale dużo by pisać.
Pojazd posiada dedykowane zabezpieczenie przed kradzieżą, ale szczegółowa informacja tylko dla nabywcy po opłaceniu pojazdu.
Auto posiada dwie wady jak dla mnie i dlatego jest sprzedawany:
1. Pasażer ponad 2m wzrostu (długie nogi) nie może cofnąć fotela przez bazę fotelika dziecięcego z tyłu.
2. Auto przyciąga wzrok na ulicy, a niektórzy na bezczela nawet obracają głowę za nim, co mnie już irytuje.
Kolejny przegląd techniczny auto musi przejść w marcu 2027 roku. Auto w ciągłej eksploatacji.