Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 1
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 2
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 3
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 4
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 5
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 6
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 7
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 8
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 9
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 10

1 / 11

Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 1
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 2
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 3
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 4
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 5
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 6
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 7
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 8
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 9
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI - 10

Najważniejsze

Przebieg

152 400 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

180 KM

Opis

Auto znajduje się w moim posiadaniu od prawie dwóch lat. Kupiłem je od sprzedawcy, który sprowadza samochody ze Szwecji. Niestety przy zakupie nie została ujawniona wada ukryta silnika, a ja sam nie sprawdziłem stanu nagaru na tłokach.

Przez pewien czas próbowałem wyjaśnić sprawę ze sprzedawcą, jednak ostatecznie zdecydowałem się wykonać pełną i porządną naprawę — tak, jak dla siebie.


Cały zakres prac, który został wykonany, znajduje się w liście poniżej. Do każdej naprawy posiadam faktury.


Jednym z największych plusów tego egzemplarza jest jego udokumentowana historia serwisowa w ASO Audi. Pobrałem pełen raport z autoryzowanego serwisu, z którego wynika, że do listopada 2022 roku auto było regularnie serwisowane w ASO, aż do przebiegu 147 tys. km.

Można więc powiedzieć, że przez prawie rok po tym okresie samochód praktycznie nie był użytkowany — prawdopodobnie z powodu wspomnianej wcześniej wady silnika.


Po wykonaniu kompletnych napraw, które miały miejsce ponad rok temu, przejechałem około 5 tys. km, głównie po mieście — dojazdy do sklepu, krótkie trasy. Auto służyło mi bardziej jako “drugi samochód”, stąd tak niewielki przyrost przebiegu.


Sprzedaję je, ponieważ doszedłem do wniosku, że nie wykorzystuję jego potencjału w sposób racjonalny. Coraz częściej myślę też o potrzebie posiadania bardziej rodzinnego, praktycznego auta, zamiast samochodu „dla przyjemności”.

Z tego względu rozważam również zamianę — szczególnie na BMW X5 E53 3.0 (benzyna lub diesel).


Zakres wykonanych napraw:


wymienione tłoki z pierścieniami na wersję 2. generacji


naprawiona głowica


szlif, planowanie i honowanie bloku silnika


nowy kompletny zestaw rozrządu


nowy zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym


komplet nowych korbowodów


wymieniona podpora wałków rozrządu


nowa odma / separator oleju


nowy zestaw łożysk wału korbowego


zregenerowana turbina


Dodatkowo:


prawie nowe opony całoroczne Continental


układ wydechowy (przez poprzedniego wł.)


wykonane czyszczenie klimatyzacji (po tej usłudze świeci się kontrolka poduszki powietrznej — łatwe do skasowania komputerem)


Zalecenia:


do wymiany hamulce


zalecana wymiana fazatora (regulatora faz rozrządu)

 

1 grudnia 2025 19:59

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A5 Coupé

Wersja

2.0 TFSI

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2010

Generacja

8T (2007-2016)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

36500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Pavlo

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni