Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 22

1 / 23

video
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi A5 Coupé 2.0 TFSI Quattro S tronic - 22

Najważniejsze

Przebieg

252 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

224 KM

Opis

Auto wyposażone w silnik 2.0 TFSI o mocy 224 KM. Rocznik 2013. PIERWSZA REJESTRACJA KWIECIEŃ 2014. Posiada niemal pełne wyposażenie, z wyjątkiem podgrzewanych foteli elektrycznych oraz szyberdachu. Samochód jest garażowany oraz w ciągłym użytku dlatego przebieg nieznacznie może się zwiększyć. Jest z POLSKIEGO salonu i nigdy nie opuszczał kraju. Od pierwszego właściciela, aż do mnie stale jeździ tylko to Polsce. Przeze mnie głównie użytkowane na S19, trasa Sokołów Młp. - Rzeszów. Gwarantuję, że auto na zdjęciach prezentuje się dużo gorzej niż żywo. Jestem świadomy tego przebiegu ale wiem również, że auto jest turbo zadbane i to widać. Ma mega świeży lakier i wnętrze mimo kilometrów. Widać to dobrze na żywo.


Sprzedaję samochód z powodu zmiany priorytetów – obecnie potrzebuję większego i bardziej oszczędnego auta. Myślę nad Skodą Superb w dieslu. Z perspektywy czasu wiem, że nie potrzebuję tak dużej mocy w aucie. Już wcześniej zamierzałem je sprzedać, (było również wystawione rok temu w lipcu i nawet przyjechał kupiec) ale sentyment okazał się zbyt duży i szybko wycofałem ogłoszenie.


Niedawno 2 weekendy pod rząd trasa Rzeszów - Kraków


Specjalnie sprawdzałem obroty silnika i odpowiadającą im prędkość:


130 km/h - 2000 obrotów/min

140 km/h - 2100 obrotów/min

150 km/h - 2250 obrotów/min


Spalanie mniej więcej 8,5l/100km


Przegląd ważny do 30.07.2026


Link do filmiku z efektem hydrofobowym i wyglądem auta (na 3 ujęciu jeszcze przed dechromingiem): https://youtu.be/_mCb0jsocbk


Na pokładzie znajdują się:


-Tempomat adaptacyjny ACC - rzadka opcja (utrzymuje wskazaną prędkość lub stałą odległość do poprzedzającego pojazdu, auto na trasie praktycznie samo przyspiesza i zwalnia i samo jedzie w połączeniu z utrzymaniem pasa ruchu)

-System utrzymania pasa ruchu,

-Niefabryczne tarcze - nawiercane i nacinane od Golfa R, są również większe dzięki czemu auto lepiej sobie radzi z hamowaniem

-Połączenie Bluetooth, z wyświetlanym aktualnie granym utworem np. z Spotify

-Nagłośnienie Bang & Olufsen z wbudowanym subwooferem z tyłu,

-Czujniki parkowania przód i tył,

-Unikatowe dwukolorowe fotele,

-Oczywiście auto posiada napęd Quattro Torsen,

-Światła automatyczne,

-Ostrzeganie przed zmęczeniem,

-Łopatki do zmiany biegów w kierownicy,

-Ostrzeganie przed kolizją,

-Hamowanie awaryjne w przypadku zagapienia się kierowcy lub wyskoczenia sarny, wykrywa również wjechanie na przeciwny pas i możliwą kolizję z pojazdem z naprzeciwka

-KeylessGo

-KeylessEntry (całkowicie bezkluczykowy dostęp, auto otwiera się pod dotknięciu klamki oraz zamyka po dotknięciu przycisku na klamce. Odpalanie auta odbywa się przez przycisk)

-wiele więcej, bo pewnie nie wszystko pamiętam


Samochód był regularnie serwisowany – olej wymieniany co 10 tys. km. Podczas jednej z wymian dodano ceramizer, co poprawiło kulturę pracy silnika. Auto jest dynamiczne i przyspiesza bardzo zdecydowanie, a fotele w środku są zadbane.


W sierpniu 2024 roku przeprowadzono pełny detailing wnętrza, dwuetapową polerkę oraz naniesiono wosk Soft99 Fusso. Dodatkowo wykonano pełny dechroming – auto jest w pełni czarne, bez żadnych chromowanych elementów.



Audi prezentuje się przepięknie i na żywo robi jeszcze lepsze wrażenie. Prowadzi się pewnie w każdych warunkach, a napęd Quattro zapewnia stabilność na drodze, również w deszczu i śniegu.


W gratisie do samochodu dodaję:


-Drugi grill (chromowany, wymieniony na nowy z ASO podczas dechromingu),

-Letnie opony, które przejeździły jeden sezon i kosztowały około 4200 zł, są to Continentale ContiSportContact 5, 255/40 R 19

-Stare emblematy chromowane, gdyby ktoś chciał przywrócić fabryczny, chromowany wygląd,

-akcesoryjne, NOWE niezałożone aluminiowe tablice rejestracyjne S-line.


Dla zainteresowanych mogę przesłać dodatkowe zdjęcia oraz nagrania prezentujące efekt hydrofobowy po korekcie lakieru oraz różnice niektórych elementów przed i po. Zdjęcia np. zarysowań pod klamkami robią największe wrażenie.


Auto miało również niewielką szkodę. Domyślam się, że w CarVerticalu wygląda to przerażająco ze względu na koszty, bo ASO ma kosmiczną wycenę nie tylko za części ale również kilkaset złotych netto za roboczogodzinę. Całość była jednak pokryta z AC i wymiana wszystkich części na nowe oraz oryginalne została przeprowadzona w ASO. Oryginalne i nowe części były sprowadzane z Niemiec na zamówienie ASO w Rzeszowie. Oczywiście zdjęcia szkody mogę pokazać. Nic nie było robione na zasadzie fuszerki, jedynie wymień/zamień na nowe części. Jeśli chodzi o jakąś różnice w lakierze czy coś takiego to nie ma śladu i widać to nie tylko na zdjęciach ale również na żywo.


W przypadku zakupu wraz z oponami cena nie podlega negocjacji.

Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego:


 

3 grudnia 2025 18:23

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A5 Coupé

Wersja

2.0 TFSI Quattro S tronic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2013

Generacja

8T (2007-2016)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

49700

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Antoni

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni