korzystając gościnnie z konta znajomego oferuję Państwu moje:
Audi A6 4.2 V8 (334) quattro tiptronic '04
[4163 cm³ V8 40V + LPG Stako (butla w miejscu koła zapasowego), 246 kW (334 KM) przy 6600 obr./min., max. mom. obr.: 420 Nm przy 3500 obr./min., aut. 6-bieg. skrzynia biegów (tiptronic z możl. ręcznej zmiany przełożeń), napęd stały na obie osie (quattro), 0-100 km/h: 6,0 s., V max: 250 km/h, masa wł.: 1895 kg, ładowność: 430 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 546l, poj. zb. paliwa: 80l, Euro NCAP Crashtest (2004): *****]
Typoszereg C6 (2004-11), rok prod.: 2004, data I rejestr.: 11.08.2004 r., IV wł. [I w PL; import prywatny z Niemiec (10/2011 przy 135 tys. km; uszkodzone, ale jeżdżące – zdjęcia do wglądu)], przebieg: 401 tys. km, przegl. techn. ważny do 11.01.2026 r., 1 kluczyk (drugi zaginął), nr identyfikacyjny pojazdu/ VIN: WAUZZZ4F25N027174.
Wyposażenie (m.in.):
tapicerka skórzana., drewn. elem. wykończenia wnętrza (orzech włoski), el. szyby, el. regul. lusterka, podgrz. el. fotele (x4), centr. zamek z pil., wspom. kier., wielof. kier. ze skrzydełkami „F1” do zm. biegów, 2-stref. aut. klimatyzacja (Komfort plus), system audio BOSE Surround Sound + zmieniarka CD (audi music interface), nawigacja MMI (Audi navigation), tempomat, komputer pokładowy, bezkluczyk. zapłon (Engine Start/ Stop), szyberdach solarny, ogrzewanie postojowe/ webasto (niesprawne), zawieszenie pneumatyczne (adaptive air suspension), uchwyty na napoje, 8 pod. pow., ABS, ESP, ASR, reflektory ksenon. (Xenon plus), czujniki park. tylne (niesprawne), alarm + fabr. zabezp. przed zlawetowaniem, letnie koła alum. Audi ’17, zimowe koła alum. Audi ’17 (opony Kleber Krisalp HP3; DOT 4022) i wiele innych…
Włożyłem w moje Audi na przestrzeni ostatnich lat sporo pieniędzy [m.in. wymiana rozrządu, instalacji LPG (Prins VSI/ Stako), tarcz, klocków hamulcowych, naprawa skrzyni biegów, zawieszenia], ale ponieważ nowy samochód już przyjechał, więc czas się niestety pożegnać z moim wiernym towarzyszem, który w ciągu ostatnich kilkunastu lat sprawił mi mnóstwo mnóstwo radości z jazdy (m.in. wspaniały trwały mocny silnik wolnossący, wygodny tiptronic, niepowtarzalny dźwięk V8, komfort jazdy).
Typowe ślady użytkowania związane z wiekiem i przebiegiem oraz widoczne/ niewidoczne na zdjęciach wady:
- liczne odpryski, szkody lakiernicze, zarysowania, wgniecenia itp.,
- ślady korozji,
- rozdarta tapicerka fotela kierowcy,
- niesprawne: webasto, czujniki parkowania,
- aktywna kontrolka Check Engine („pali się”).
Abstrahując od powyższego:
- technicznie sprawne auto z wiarygodnego źródła (I wł. w PL; od 10/2011),
- instalacja gazowa Stako [56l LPG = 350 km (w mieście!)],
- sprawna klimatyzacja,
- sprawny, szczelny szyberdach,
- 2 kpl. alum. kół (w tym 2-letnie opony zimowe Kleber).
Ewent. kontrola przedzakupowa w wybranej przez Państwa stacji diagnostycznej (na Państwa koszt) nie stanowi problemu.
Więcej zdjęć XXL na prośbę.
Pojazd używany, sprzedaż prywatna:
rękojmia za wady fizyczne nie ma zastosowania, brak prawa zwrotu czy późniejszych negocjacji cenowych (nie znajdują zastosowania przepisy o sprzedaży konsumenckiej). Kupujący przyjmuje powyższe do wiadomości, a zawierając ze sprzedającym umowę kupna-sprzedaży wyraża na to zgodę (art. 558. § 1 KC).
Informacja:
PS W małej rodzinnej "kolekcji" na sprzedaż także (kilka ostatnich zdjęć):