Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 1
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 2
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 3
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 4
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 5
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 6
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 7
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 8
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 9
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 10
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 11
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 12
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 13
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 14
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 15
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 16
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 17
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 18
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 19
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 20
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 21
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 22
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 23
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 24
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 25
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 26
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 27
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 28
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 29
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 30
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 31
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 32
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 33
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 34
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 35
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 36

1 / 37

Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 1
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 2
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 3
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 4
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 5
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 6
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 7
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 8
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 9
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 10
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 11
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 12
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 13
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 14
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 15
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 16
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 17
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 18
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 19
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 20
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 21
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 22
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 23
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 24
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 25
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 26
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 27
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 28
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 29
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 30
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 31
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 32
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 33
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 34
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 35
Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr - 36

Najważniejsze

Przebieg

320 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 995 cm3

Moc

290 KM

Opis

Audi A6 Allroad 3.0 TFSI Euro 5 400+ KM.

Pełna faktura VAT 23% (33 000 zł netto, 40 590 zł brutto – do dowolnej negocjacji, jestem otwarty na inne propozycje).


Samochód w rękach trzeciego właściciela od nowości, bezwypadkowy, serwisowany.


Audi pochodzi ze Szwajcarii, gdzie miało dwóch właścicieli i było serwisowane w ASO. Po sprowadzeniu do kraju w 2019 roku, jest serwisowane w wyspecjalizowanych warsztatach niezależnych. Samochód po dużym serwisie przy przebiegu 315 000 km.


Stan samochodu oceniam subiektywnie jako dobry lub bardzo dobry. Dużo nowych podzespołów, dokonane najkosztowniejsze czynności obsługowe. Faktury potwierdzające serwis i zakup części. Wnętrze zadbane. Samochód bezwypadkowy, wszystkie szyby oryginalne, nadwozie nie nosi śladów napraw powypadkowych. Wizualnie sprawia dobre wrażenie, ale stan lakieru oceniam na dobry minus – z bliska widoczne rysy, ponownie lakierowane elementy, miejscowa korozja na przedniej krawędzi drzwi kierowcy. Dwa oryginalne kluczyki, książka serwisowa.


Samochód jeździ prosto, hamuje, nieźle startuje i nienajgorzej skręca i przyspiesza (około 5 s do 100 km/h). Silnik po programie zwiększającym moc.


Data produkcji: 2009-01-16

Kolor: 1R (LAVA GREY)


Opcjonalne wyposażenie:

- dostęp bezkluczykowy,

- monitorowanie martwego pola,

- asystent utrzymania pasa,

- reflektory skrętne,

- lusterka fotochromatyczne,

- szyberdach,

- oświetlenie "nastrojowe",

- tylne boczne poduszki powietrzne,

- ISOFIX na siedzeniu pasażera i kanapie,

- MMI 3G High,

- nagłośnienie Bose,

- moduł bezprzewodowy CarPlay/Android,

- złącze MMI AMI,

- hak.


Znane mi świeże problemy:

- sporadycznie pojawia się błąd 3. światła stop,

- czasami słyszalne stuknięcie w przednim zawieszeniu.


Wady piękności, którymi nie zdążyłem się zająć:

- wspomniana korozja drzwi kierowcy w miejscu zapewne dawnej naprawy;

- odstający od reszty wygląd tylnego zawieszenia.


Dużym plusem jest natomiast zakres skrupulatnie wykonanych niedawno czynności serwisowych i napraw:


Przy przebiegu 315 000 km:

- rozrząd z wariatorami (OE),

- paski, rolki osprzętu (OE/aftermarket),

- odma, zaworki zwrotne magistrali olejowej, czyszczenie dolotu, świece, etc. (OE),

- koło pasowe wału (OE),

- pompa cieczy chłodzącej (OE),

- węże cieczy chłodzącej (OE/aftermarket),

- poduszki silnika i skrzyni (OE),

- olej w kompresorze, silniku, skrzyni, napędzie,

- serwis klimatyzacji,

- tarcze, klocki (aftermarket),

- felgi 20" (OE),

- opony Continental SportContact 7,

- radary side assist (OE, używane),

- lampki side assist (OE),

- niektóre gumy przedniego zawieszenia (OE/dwie tuleje aftermarket),

- nadkole materiałowe przód lewe (OE),

- spinki, śrubki (OE/aftermarket).


Przy około 300 000 km:

- przedni zderzak, atrapa (była stosunkowo nieduża szkoda) (OE),

- reflektory, światła przeciwmgielne, lampy tylne, światło stop (OEM),

- pompa vacuum (OEM),

- regeneracja alternatora (OEM),

- węże, zbiornik i pompa wspomagania (OE/OEM),

- akumulator AGM (aftermarket),

- miechy tył (aftermarket)


W zdecydowanej większości zastosowano części OE, niektóre OEM, nielicznie markowe zamienniki. Faktury z ostatnich 6 lat użytkowania – potwierdzające zakup części i robociznę – zebrały się na kwotę 70 tys. zł (kopie do wglądu). Samochód w moich oczach jest dzięki temu w miarę pewny i ma za sobą wiele kosztownych czynności i napraw, które najprawdopodniej dotkną większość egzemplarzy o podobnym wieku i przebiegu.


Dodaję zestaw oryginalnych felg 18" i dekielków (stan felg średni, opony zimowe – można się na nich gdzieś dotoczyć, ale obiektywnie do wyrzucenia).


Na wszystkie pytania odpowiem. Samochód można obejrzeć w Warszawie – na Wilanowie lub Wawrze.

 

4 lipca 2025 20:25

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6 Allroad

Wersja

3.0 TFSI Quattro Tiptr

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2009

Generacja

C6 (2006-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

40590

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store