Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 1
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 2
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 3
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 4
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 5
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 6
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 7
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 8
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 9
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 10
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 11
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 12

1 / 13

Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 1
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 2
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 3
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 4
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 5
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 6
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 7
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 8
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 9
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 10
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 11
Audi A6 Avant 2.7 T quattro - 12

Najważniejsze

Przebieg

298 400 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 671 cm3

Moc

250 KM

Opis

Witam,

Na sprzedaż posiadam Audi A6 C5 w najlepszym możliwym połączeniu czyli silnik 2.7 Biturbo plus skrzynia manualna oczywiście z napędem na cztery koła quattro.


Przebieg auta 298tyś km. Auto oryginalnie z rąk serwisu ABT więc do dyspozycji mamy 290km mocy.


Auto posiadam 5 rok, sprowadziłem go osobiście z Niemczech i w tym czasie zrobiłem 50tyś km. Przez okres użytkowania zostało zmienione wiele rzeczy aby utrzymać pełną sprawność mechaniczną.


Po zakupie został zmieniony rozrząd główny wraz z pompą wody oraz termostatem. Olej lany tylko i wyłącznie Liqui moly 5W50 Molygen, od wymiany do wymiany ok 0.5l poboru przez okres 10tys km.


Założone są nowe chłodnice wody, klimatyzacji oraz dołożona chłodnica oleju wraz z termostatem (olej nawet w bardzo upalne dni przy wyższych prędkościach nie osiąga więcej niż 110stopni).

Ok 15k km temu wymienione łańcuchy wraz z napinaczami.

W tym samym czasie zmieniony był wielo wahacz przód oraz obniżone zawieszenie na sprężynach Voghland oraz amortyzatorach Koni z tyłu (pomimo wysokości bardzo komfortowo)

Zmienione są hamulce na większe od Audi A7/8 przód 356mm oraz 310mm tył.

Silnik podczas prac przy napinaczach został uszczelniony. Została również usunięta ekologia w postaci pomp Sai oraz tylnych sond, oczywiście zostało to również wyprogramowane.

Oryginalnie auto było ze skrzynią automatyczną ale z racji dużego momentu zmieniłem skrzynię na manualnego FTL która zmieniła jazde autem o 180 stopni, skrzynia posiada pierwsze 3 biegi takie jak w s4 oraz 3 ostatnie dużo dłuższe dzięki czemu jazda w trasie jest bardzo przyjemna.

Założona została oryginalne koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem RS4.

Audi posiada również zmodyfikowany wydech w postaci 3 calowego DP, 2.5 cala do końca z nierdzewki na tłumiku nierdzewnym z A8 oraz końcowym Fox Exhaust.

W tym roku zmieniony alternator oraz pompa wspomagania z 3.0tdi które są bardziej wydajne i świeższe niż te z 2.7 bit

W poprzednim roku zregenerowana maglownica plus większość nowych przewodów.


Audi oczywiście w gazie KME, profesjonalnie zamontowaną tak aby nie było jej widać pod maską, auto na gazie jeździ tak samo jak na benzynie.


Auto bardzo bogato wyposażone:

* Fotele skórzane w pełnej elektryce z pamięciami i podgrzewaniem przód tył

* Elektryczna kolumna kierownicza oraz lusterka, oba elementy dodatkowo z pamięciami

* Podwójne wszystkie szyby - ciszej w aucie i odbija dużo promieniowania dzięki czemu aż tak się nie nagrzewa

* Solardach który uruchamia przewiew w słoneczne dni

* Servotronik - lższejsze kręcenie kierownicą na postoju

* Tempomat

* 4 elektryczne szyby

* Duża navi wraz z BT

* Nagłośnienie Bose

* Kierownica z multifunkcją

* Oryginalny wpinany hak

* Fotochromatyczne lusterko wsteczne

* Podsufitka z alkantary wraz z słupkami

* Czujniki parkowania przód tył

* Światła bixenon plus dołożony moduł jazdy dziennej w światłach przeciwmgielnych (światła dzienne przy wyłączonych światłach mijania, po włączeniu można korzystać z pełnej mocy świateł przeciwmgielnych


Z minusów niestety blacharsko w wielu miejscach schodzi klar, dodatkowo na nadkolach są ślady korozji. Podsufitka nad bagażnikiem trochę zaczęła się odklejać.

Mechanicznie słychać podporę wału ale tylko przy prędkości 30-50km/h (dokładam nową).

Poza tym trochę oznak zużycia w środku w postaci przetartych przycisków.


Poza kilkoma wadami auto nadaję się w 100% do jazdy i zawsze utrzymywane było z tym założeniem aby wszędzie dojechało i nigdy mnie nie zawiodło.


OC oraz przegląd do 11.2025.

 

6 czerwca 2025 18:51

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6

Wersja

Avant 2.7 T quattro

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2003

Generacja

C5 (1997-2004)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

17500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store