Witam,
Na sprzedaż posiadam Audi A6 C5 w najlepszym możliwym połączeniu czyli silnik 2.7 Biturbo plus skrzynia manualna oczywiście z napędem na cztery koła quattro.
Przebieg auta 298tyś km. Auto oryginalnie z rąk serwisu ABT więc do dyspozycji mamy 290km mocy.
Auto posiadam 5 rok, sprowadziłem go osobiście z Niemczech i w tym czasie zrobiłem 50tyś km. Przez okres użytkowania zostało zmienione wiele rzeczy aby utrzymać pełną sprawność mechaniczną.
Po zakupie został zmieniony rozrząd główny wraz z pompą wody oraz termostatem. Olej lany tylko i wyłącznie Liqui moly 5W50 Molygen, od wymiany do wymiany ok 0.5l poboru przez okres 10tys km.
Założone są nowe chłodnice wody, klimatyzacji oraz dołożona chłodnica oleju wraz z termostatem (olej nawet w bardzo upalne dni przy wyższych prędkościach nie osiąga więcej niż 110stopni).
Ok 15k km temu wymienione łańcuchy wraz z napinaczami.
W tym samym czasie zmieniony był wielo wahacz przód oraz obniżone zawieszenie na sprężynach Voghland oraz amortyzatorach Koni z tyłu (pomimo wysokości bardzo komfortowo)
Zmienione są hamulce na większe od Audi A7/8 przód 356mm oraz 310mm tył.
Silnik podczas prac przy napinaczach został uszczelniony. Została również usunięta ekologia w postaci pomp Sai oraz tylnych sond, oczywiście zostało to również wyprogramowane.
Oryginalnie auto było ze skrzynią automatyczną ale z racji dużego momentu zmieniłem skrzynię na manualnego FTL która zmieniła jazde autem o 180 stopni, skrzynia posiada pierwsze 3 biegi takie jak w s4 oraz 3 ostatnie dużo dłuższe dzięki czemu jazda w trasie jest bardzo przyjemna.
Założona została oryginalne koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem RS4.
Audi posiada również zmodyfikowany wydech w postaci 3 calowego DP, 2.5 cala do końca z nierdzewki na tłumiku nierdzewnym z A8 oraz końcowym Fox Exhaust.
W tym roku zmieniony alternator oraz pompa wspomagania z 3.0tdi które są bardziej wydajne i świeższe niż te z 2.7 bit
W poprzednim roku zregenerowana maglownica plus większość nowych przewodów.
Audi oczywiście w gazie KME, profesjonalnie zamontowaną tak aby nie było jej widać pod maską, auto na gazie jeździ tak samo jak na benzynie.
Auto bardzo bogato wyposażone:
* Fotele skórzane w pełnej elektryce z pamięciami i podgrzewaniem przód tył
* Elektryczna kolumna kierownicza oraz lusterka, oba elementy dodatkowo z pamięciami
* Podwójne wszystkie szyby - ciszej w aucie i odbija dużo promieniowania dzięki czemu aż tak się nie nagrzewa
* Solardach który uruchamia przewiew w słoneczne dni
* Servotronik - lższejsze kręcenie kierownicą na postoju
* Tempomat
* 4 elektryczne szyby
* Duża navi wraz z BT
* Nagłośnienie Bose
* Kierownica z multifunkcją
* Oryginalny wpinany hak
* Fotochromatyczne lusterko wsteczne
* Podsufitka z alkantary wraz z słupkami
* Czujniki parkowania przód tył
* Światła bixenon plus dołożony moduł jazdy dziennej w światłach przeciwmgielnych (światła dzienne przy wyłączonych światłach mijania, po włączeniu można korzystać z pełnej mocy świateł przeciwmgielnych
Z minusów niestety blacharsko w wielu miejscach schodzi klar, dodatkowo na nadkolach są ślady korozji. Podsufitka nad bagażnikiem trochę zaczęła się odklejać.
Mechanicznie słychać podporę wału ale tylko przy prędkości 30-50km/h (dokładam nową).
Poza tym trochę oznak zużycia w środku w postaci przetartych przycisków.
Poza kilkoma wadami auto nadaję się w 100% do jazdy i zawsze utrzymywane było z tym założeniem aby wszędzie dojechało i nigdy mnie nie zawiodło.
OC oraz przegląd do 11.2025.