Audi A6 - 1
Audi A6 - 2
Audi A6 - 3
Audi A6 - 4
Audi A6 - 5
Audi A6 - 6
Audi A6 - 7
Audi A6 - 8
Audi A6 - 9

1 / 10

Audi A6 - 1
Audi A6 - 2
Audi A6 - 3
Audi A6 - 4
Audi A6 - 5
Audi A6 - 6
Audi A6 - 7
Audi A6 - 8
Audi A6 - 9

24 kwietnia 2024 10:45

ID: 6121968792

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6

Rok produkcji

2004

Przebieg

279 000 km

Pojemność skokowa

2 773 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

220 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

VIN

Wyświetl VIN

Opis

Witam, Mam do sprzedania AUDI A6 C5 z 2004 roku z silnikiem 3.0 V6 ASN + LPG STAG 300. Przebieg 279 tysięcy, skrzynia manualna, samochód posiadam od 2013 roku, kiedy to został sprowadzony dla mnie z Niemiec z przebiegiem 194k i od tego czasu jestem jego jedynym użytkownikiem w Polsce. Samochód regularnie serwisowany, olej wymieniany co 8-10k, przebiegi roczne symboliczne, bo zawsze był w rodzinie jeszcze jakiś inny samochód do jazdy wokół komina. Na większość czynności serwisowych papiery są do dyspozycji/wglądu potencjalnego nowego właściciela. Niemiecka książka serwisowa kończy się w 2011 roku przy przebiegu 186400. Blacharsko samochód prezentuje się całkiem dobrze jak na swój wiek, nie ma ognisk korozji, podczas tych 11 lat w moich rękach nie miał żadnej przygody, ani też poprawek blacharsko-lakierniczych. W Niemczech prawdopodobnie miał lekką stłuczkę lewym przodem, ale byłem tego świadomy już w 2013 roku podczas zakupu i tak naprawdę to niewprawione oko nie zauważyłoby, że jeden z zaczepów lampy jest klejony. Wszystkie lampy w oryginale, szyby poza czołową również ( czołowa została wymieniona już w Polsce przeze mnie i jest to wpisane do książki serwisowej). Teraz tak z grubsza historia serwisowa z ostatnich 11 lat (=85 tysięcy nalotu). Nie uwzględniam rutynowych wymian oleju, filtrów, pasków, termostatu i płynów itp., tylko poważniejsze sprawy: 195298 km – wymiana kompletnego rozrządu, pasków, serwis olejowy 195800 km – wymiana szyby czołowej ( kupiłem już z nienadającym się do naprawy odpryskiem i trzeba było wymienić), w tym samym okresie montaż instalacji gazowej STAG 300 ( był to rok 2013, więc nowy właściciel będzie musiał wymienić butlę albo zrezygnować z LPG ) 218900 km – przegub 228177 km – świece (6x NGK) 235800 km – poduszki pod silnikiem 238000 km – tarcze + klocki przód, łożysko przód 244400 km – tarcze + klocki tył 254300 km – nowy akumulator 261500 km – wymiana pompy wody, regeneracja maglownicy 263300 km – wymiana kompletnego sprzęgła z dwumasą ( 3600 zł z robotą), 2x poduszka pod skrzynią, poduszka silnika, czujnik prędokości, 2x przegub zewnętrzny 271000 km – wymiana kompletnego zawieszenia przód ( wahacze TRW i FEBI, amortyzatory – faktura na 3602 zł) Wnętrze samochodu w stanie bardzo dobrym, fotel kierowcy nie wytarty, mimo mojej słusznej wagi, kierownica ma przetarcie od mojego zegarka „na godzinie 9”, poza tym wszystko działa, szyby chodzą, klima mrozi, jest regularnie serwisowana, radio gra, CD działa, przełączniki wytarte tylko symbolicznie, co jest rzadkie w VW/AUDI z tamtego okresu. Zegary nie wskazują precyzyjnie stanu paliwa i temperatury cieczy, są po regeneracji, ale na reklamację nie ma szans, bo firma się w międzyczasie zawinęła, dokładniej opowiem lub pokażę na miejscu lub przez telefon. No i teraz najważniejsza sprawa, w silniku słychać niepokojące odgłosy (klepanie) z prawej głowicy, prawdopodobnie popychacze (riftery), więc samochód wymaga szybkiej interwencji fachowca, żeby nie pogorszyć sprawy. Tak więc cena jest atrakcyjna, a ja sprzedaję go jako samochód z potencjalną awarią jednej z głowic ( chociaż auto pali i normalnie jeździ na wszystkie gary, nie bierze też płynu chłodniczego). Posiadam jeszcze 2 inne samochody, a do pracy mam 8 km, więc potencjalny remont zostawiam komuś, kto będzie się tym wozem cieszył i jeździł zdecydowanie więcej niż ja. Dokładam 4x zimówki (raczej słabe) na stalowych felgach gratis, na aucie są letnie opony Firehawk na oryginalnych, fabrycznych felgach w stanie bdb. VIN: WAUZZZ4B74N087396 Nr rej: KOS 55743 Data pierwszej rejestracji: 13.04.2004 Data pierwszej rejestracji w PL: 06.08.2013 PT do dnia 24.05.2024 OC do 22.07.2024 Audi do obejrzenia w Chełmku k. Oświęcimia po uprzednim umówieniu się. Telefon kontaktowy . Cena 5500 zł do ewentualnej negocjacji na miejscu. Z racji wykonywanego zawodu mogę być niedostępny pod telefonem, wtedy proszę o SMS, a na pewno oddzwonię. Pozdrawiam, Łukasz 

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Chełmek, oświęcimski, Małopolskie