Sprzedam Audi A6 C5 Avant z niezawodnym silnikiem 1.9 TDI (130 KM), które przez ostatnie cztery lata było u mnie regularnie pielęgnowane, odświeżane i serwisowane. Przejechaliśmy razem 100 000 km - często bywaliśmy w długich trasach z przyczepą. Zawsze odpalało, nigdy nie zawiodło i wciąż jest w ciągłym użytku: zarówno na krótkich trasach po mieście, jak i z przyczepą w dłuższych wyjazdach.
To moje pierwsze auto i największe oczko w głowie - nie z salonu, ale z serca. Kiedyś marzenie, dziś sentyment na kołach i odrobina rdzy w gratisie. To nie jest zwykły środek transportu – to prawdziwa relacja. Bywało burzliwie: tu jakaś dziura i przebita opona, szyba rozwalona wycieraczkami, albo drzewo wyrastające na parkinku. Ale jakoś się dogadywaliśmy przez lata. Przeszedł ze mną więcej niż niejeden związek – i rzadziej się psuł.
VIN: WAUZZZ4BZ1N066179
Przebieg: 430 000 km
Dlaczego warto?
→ Ze względu na full serwis – historia kompletna sprzed czterech lat, mechanik doglądał regularnie i dbał o pełne bezpieczeństwo, więc mechanicznie niemal nówka sztuka. Zainteresowanych szczegółami odsyłam na koniec ogłoszenia.
- tarcze i klocki wymieniane 50 000 km temu
- rozrząd wymieniany 35 000 km temu
- oleje i filtry wymieniane 1 000 km temu
- świeżo wykonany przegląd
- OC aktualne do 06.07.2025 r
→ Komfort jazdy – ciche wnętrze, lekkie i stabilne prowadzenie, duża moc, nie wyrzuca na zakrętach i nie odlatuje na autostradzie przy większych prędkościach (a z górki zdarzyło się i 200km/h pojechać). Do tego świetnie hamuje i daje frajdę z jazdy.
→ Bogate wyposażenie, w środku luksus rodem z lat 90. – tempomat, wysokiej klasy nagłośnienie, klimatyzacja (grzeje i chłodzi), elektrycznie regulowany fotel kierowcy, elektryczne lusterka i szyby (tylna podgrzewana!), centralny zamek, relingi dachowe i hak 13-pin. Tapicerka co prawda materiałowa, ale za to kokpit wykończony ekskluzywną imitacją lakierowanego drewna - prawie jak Rolls-Royce.
→ Bezproblemowy silnik i oszczędność – średnio około 6,5l/100km (a dużo jeżdżę z przyczepą!), ale w trasie spokojnie da się zejść poniżej 5l/100 km.
Co tak tanio?
Jak to w aucie z tego rocznika – warto zrobić gruntowny przegląd, żeby z nowym właścicielem przejechało kolejne 100 000 km.
Ponadto należy:
→ Dogadać się z zamkiem centralnym - niby jest, ale nie zawsze działa
→ Poprawić mocowanie zderzaka z jednej strony
→ Wymienić wycieraczki
→ Wyprać tapicerkę
→ Pozbyć się rdzy i zabezpieczyć nadwozie przed dalszą korozją – podwozie ma się dobrze
→ Wymienić siłownik klapy bagażnika – albo ubierać kask
A co było zrobione?
- wymiana sprzęgła 08/2021 (333 500 km - niedługo po zakupie)
- wymiana szyby czołowej 10/2021
- optymalizacja zasilania (bezpieczniki, oświetlenie) 12/2021
- oleje, filtry 1/2022 (340 000 km)
- wymiana zawieszenia komplet przód 05/2022
- wymiana reflektora tylnego 05/2022
- wymiana układu hamulcowego i chłodzenia 7/2022
- wymiana rozrusznika, oleje, filtry, klima 8/2022 (358 000 km)
- wahacze przód - wymiana z gwarancji 11/2022
- konserwacja i uszczelnienie silnika, oleje, filtry 12/2022 (365 000 km)
- klocki i tarcze komplet, oleje, filtry 3/2023 (373 000 km)
- wymiana sprzęgła na sztywne (+tuleja, łapa, zestaw naprawczy), wymiana haka na 13-pin (dostosowanie do ciągnięcia cięższej przyczepy) 04/2023 (376 000 km)
- oleje, filtry 6/2023 (383 000 km)
- rozrząd, regeneracja turbo + klima 8/2023 (390 000 km)
i…. właściwie po wymienieniu wszystkiego co się da kolejne “naprawy” to już tylko oleje i filtry co 10-15 tys km
- wymiana alternatora i akumulatora 2/2024
- wymiana miski olejowej 2/2025 (te progi zwalniające wyrastają jak grzyby po deszczu)
Auto nadal w użytku, jeździ i pracuje jak należy.
Cena jest rozsądna, więc jak chcesz negocjować, to tylko po obejrzeniu auta, nie przez telefon!
Zapraszam do kontaktu i jazdy próbnej!
Ps. Zdjęcia wnętrza wrzucę jak posprzątam - a trzeba wziąć poprawkę na to, że to auto kobiety. ;)