Samochód używany tylko do długich tras. Posiada chowany hak i tempomat oraz bardzo dobry system audio. Posiada także Webasto uruchamiane z poziomu MMI. Wyjeżdżałem nim 3 krotnie na zimę do Hiszpanii 3800 km w jedną stronę i nigdy mnie nie zawiódł. Został porządnie wypłukany po zakupie (olej do płukania millers) i płukanki przed każdą wymianą oleju, przez co olej nawet po kilku tysiącach kilometrów jest jeszcze przeźroczysty, nie tak jak w niektórych dieslach że w zasadzie od razu po wymianie olej jest czarny. Poziom oleju od wymiany do wymiany się nie zmienia. W Polsce był garażowany i nie użytkowany w ogóle zimą. Przy 291200km wymienione oleje (skrzynia biegów 3L oleju febi plus dwusiarczek molibdenu, wspomaganie total lhm i silnikowy 5w30 motul z puszką dodatku z dwusiarczekiem molibdenu i filtry (oleju, paliwa, kabinowy i powietrza-węglowy) oraz w styczniu 2024 zrobione ozonowanie i chemiczne czyszczeniem klimy. W styczniu 2024 wymieniony płyn chłodniczy z kilkukrotnym płukaniem układu, aż leciała czysta woda zdeminarlizowana w tym przejechane 50km z samą wodą destylowana wraz z płukanka do chłodnic. Wycięty DPF i wyprogramowany (1000 zl). Zaślepiony EGR. Turbina po regeneracji w firmie Krymar wraz z nowymi pierścieniami do zmiennej geometrii (głównie zapobiegawczo bo nie chciałem ryzykować że coś stanie się w trasie) (1200 zł). Przy 280tys nowe klocki TRW i tarcze tył textar (ok 1000 zł) a tarcze przód zostały tylko przetłoczone do nowych klocków bo miały tylko mały rant. Wycieraczki wymienione na Bosch AeroTwin (100zł) plus nowe ramię z wkładem tył. Hamulce po regeneracji (wymiana uszczelnień i tłoczków) oraz wymieniony płyn hamulcowy (700 zł). Zainstalowany czip podnoszący moc do ok 200koni i poprawiający dynamikę (ok 200 zł), a przy czym jednocześnie obniżający spalanie wynoszące aktualnie ok 7.5l/100km przy jeździe 140km/h na autostradzie. Przy 100km/h spala poniżej 6. Wymienione łączniki stabilizatorów i wszystkie elementy zawieszenia do których miałem wątpliwości (wyszły chyba z 500 zł). Wymienione także odboje i osłony amortyzatorów tył, łączniki wydechu. Brak luzów w zawieszeniu, geometria ustawiona 3D wzorowo (200 zł). Wymieniłem też dysze spryskiwaczy i wszystkie wężyki na oem audi (400 zl). Wymieniony skraplacz (chłodnica klimatyzacji), osuszacz i zregenerowana sprężarka klimatyzacji (koło 2000zł). Po półtorej roku od ww. regeneracji, na serwisie klimatyzacji w maju 2023 ubytek był tylko 20g czynnika więc układ jest wyjątkowo szczelny. Dodatkowo wymieniłem koło pasowe, pasek, napinacz i rolki (1500 zł) oraz zregenerowałem alternator (400 zł). Wymieniona pompa wspomagania wraz z nowym kołem pompy wspomagania i paskiem (1000 zł), gdyż stara po zalaniu oleju na syntetyczny zaczęła hałasować. Do nowej zalany olej mineralny total lhm po tym problem zniknął i działa wzorcowo. W środku wyprana tapicerka, dwa kpl dywaników (gumowe i materiałowe). Lakier po korekcie, wygląda bardzo dobrze, pokryty ceramika. Wypolerowane światła, zabezpieczone także ceramiką. Wymienione wszystkie świece żarowe i sterownik świec żarowych (2400 zł). Auto odpala bezproblemowo nawet przy niskich temperaturach. Wtryski sprawdzone, gniazda wtrysków wyfrezowane i uszczelnienia całego układu nowe (700 zł). W zestawie dwa kluczyki i dodatkowa (trzecia) rejestracja. Wymienione końcówki wydechu na chromowane barwione temperaturowo. Trzy lata temu wymieniony akumulator i przednia szyba po odprysku od kamienia.
Nie mam nic do ukrycia, zapraszam do dowolnego mechanika na sprawdzenie. Samochody to moja pasja. Auto bardzo zadbane. Sprzedaję w zestawie dodatkiem do paliwa który stosuje co wymianę oleju - czyszczący wtryski i układ paliwowy, który przyszły właściciel powinien zastosować po przyszłej wymianie oleju. Dla chętnych mam filmik ukazujący całe podwozie i badania techniczne oraz odpalanie na zimnym. Samochód dostępny od ręki.
Zapraszam do kontaktu :)