Witam serdecznie,
do sprzedania posiadam moje prywatne Audi A6 C6, kolor srebrny. Auto zostało sprowadzone do Polski w 2009 roku przez osobę prywatną. Jestem jego 3 właścicielem w Polsce. Zakupiłem je w 2018 roku przy stanie licznika około 333 tyś. km. Aktualny przebieg wynosi około 365100 tyś. km. Zaraz po zakupie zostały zrobione wszystkie 4 hamulce - tarcze oraz klocki. Mniej więcej 15000 km temu zostały wymienione obie tylne poduszki zawieszenia wraz z kompresorem (wymiana na nowe). W styczniu tego roku zostały wymienione wszystkie cztery czujniki poziomowania zawieszenia oraz olej w silniku. W międzyczasie został wymieniony na nowy przedni zderzak (kolor dobrany pod karoserię, stary był z urwanymi przez poprzedniego właściciela mocowaniami i finalnie wykończyłem go na wyższym krawężniku na parkingu) wraz z ramką tablicy, spryskiwaczami reflektorów (nie są podłączone) oraz światłami przeciwmgłowymi. Nowy akumulator. Dla zainteresowanych posiadam wykupiony w styczniu raport z carVertical.
Wyposażenie auta:
- silnik V6,
- automatyczna skrzynia biegów - 6-biegowa,
- stały napęd na 4 koła,
- zawieszenie standardowe wymienione na pneumatyczne,
- czujniki cofania przód / tył,
- 4 elektryczne szyby,
- przyciemniane tylne szyby,
- elektryczne, podgrzewane lusterka,
- tempomat,
- fabryczne radio,
- zmieniarka CD na 6 płyt,
- nagłośnienie BOSE,
- nawigacja (brak aktualnych map),
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,
- szyberdach,
- skórzane fotele – bez przetarć,
- podgrzewane fotele przód,
- dzielona tylna kanapa ze składanymi oparciami,
- czujnik zmierzchu,
- hak – wbity w dowód,
- koło dojazdowe,
- centralny zamek,
- wykończenia deski rozdzielczej z „orzecha włoskiego”,
- podłokietnik kierowcy ze schowkami,
- immobilizer,
- możliwość integracji telefonu z radiem – zestaw głośnomówiący,
- komputer pokładowy z polskim menu.
Ubezpieczenie do 12.10.2025 r.
Przegląd techniczny do 13.01.2026 r.
Co jest do zrobienia:
- Audi ma problem z turbiną – komputer podobno pokazywał błąd związany ze sterowaniem turbiną a tym samym nie ma pełnej mocy i potrafi zadymić od czasu do czasu po odpaleniu - zdiagnozowana konieczność wymiany nastawnika,
- trzeba wymienić chłodnicę płynu wspomagania lub kontrolować płyn – lekki wyciek - chłodnicę mam kupioną ale jeszcze nie wymieniłem,
- nie działa sterowanie z kierownicy – mi to nie przeszkadzało więc nie zrobiłem,
- nie działają światła przeciwmgłowe po wymianie na nowe. Stare działały ale były zamocowane na trytytki więc ich nie montowałem ponownie (powinienem gdzieś je mieć),
- jest nieszczelność gdzieś w układzie płynu od spryskiwaczy – mało jeździłem więc nie szukałem,
- do wymiany kwalifikują się silniczki od wycieraczek. Wycieraczki wytarły blachę od maski (widoczne na zdjęciach).
Audi wystawiam jako uszkodzone ponieważ już drugi raz immobilizer zablokował zapłon i nie mogę go odpalić. Za pierwszym razem problemem był stary akumulator a rozwiązaniem jego wymiana oraz odblokowanie immo. Prawdopodobnie problem znów jest prosty do ogarnięcia, jak znajdę czas to zrobię.
Wiele rzeczy można zrobić / wymienić samemu mając trochę czasu i warunki do tego. Aktualnie samochód stoi na parkingu pod blokiem, gdzie nie mam warunków do samodzielnej wymiany większości z powyższych elementów. Pomimo opisanych niedoskonałości jeszcze do niedawna Audi bez problemu odpalało i jeździło. Prowadzi się doskonale, nic nie ściąga. Jest super wygodne. Samochód stoi na oponach letnich. Opon zimowych nie posiadam. Stan blacharski widoczny na zdjęciach.
Ze względu na posiadanie auta służbowego, Audi, będąc w moim posiadaniu, więcej stało w garażu niż jeździło. W przeciągu 7 lat przejechałem nim jedynie około 32000 km. Aktualnie przemieszczam się okazjonalnie na krótkich odcinkach więc diesel nie zdaje egzaminu.
W razie konieczności więcej informacji udzielę telefonicznie. Na życzenie mogę zrobić i przesłać więcej zdjęć. Po wcześniejszym umówieniu, samochód do obejrzenia w Legionowie.
Posiadam już nowe auto więc zamiana nas nie interesuje.
Cena oczywiście do negocjacji.