Dzień dobry,
Na sprzedaż mój prywatny samochód Audi A6 C6.
Samochód sprowadziłem osobiście z Niemiec. Przyjechałem nim na kołach z Oberhausen na Śląsk. Nie przyjechał na lawecie, nie był bity, uszkodzony, zepsuty niesprawny, naprawiany. W moich rękach od tamtego czasu, czyli 10 lat, bo od 2015 roku.
Samochód był ponad 30% droższy od średniej polskiej rynkowej wartości takiego modelu, ale polowałem na ten model z takim wyposażeniem ponad rok.
Samochód był przez te lata moim oczkiem w głowie. Jest naprawdę w świetnym stanie - zadbany i garażowany.
Zgadzam się na użycie czujnika grubości lakieru oraz na sprawdzenie samochodu w dowolnej stacji diagnostycznej (jak to będzie daleko to paliwo po stronie sprawdzającego, bo nie będziemy jeździć po całej Polsce do warsztatu znajomego Pana Zenka).
Numer VIN WAUZZZ4F87N054298.
Z wyposażenia jest to prawie maksymalna opcja.
Posiada między innymi:
- świetny silnik V6 3.0 TDI 233KM, który jest dynamiczny, dobrze brzmi, daje frajdę z jazdy i do tego jest ekonomiczny,
- napęd quattro - legendarny, niezniszczalny torsen, czyli stały napęd 4x4. UWAGA! Należy to zawsze zgłaszać na każdej stacji diagnostycznej!
- skrzynia automatyczna Tiptronic z łopatkami przy kierownicy do zmiany biegów,
- ABS,
- ESP,
- ASR,
- nagłośnienie Bose, czyli pakiet 13 głośników z mikrofonem, który cały czas koryguje dźwięk, aby był czysty w każdym momencie i każdym pasmie częstotliwości,
- hak - oryginalny audi, schowany pod zderzakiem. W momencie podpięcia przyczepy samochód wyłącza np. tylne czujniki parkowania,
- bixenon skrętny + spryskiwacze reflektorów,
- zawieszenie s line - oryginalne obniżone o 30mm,
- MMI 2G HIGH z polskim menu, zaktualizowane do najnowszej wersji,
- kolorowy FIS,
- czujnik zmierzchu,
- czujnik deszczu,
- elektryczne i podgrzewane lusterka,
- czujniki parkowania przód + tył,
- lusterko wewnętrzne fotochromatyczne,
- podgrzewane fotele,
- tempomat,
- limiter prędkości,
- komfortowe kierunkowskazy,
- wielofunkcyjna kierownica,
- elektrycznie sterowane lędźwie,
- 2 komplety kół 19" lato model Pompei z oponami premium Goodyear Eagle F1 255/25/19 i 17" zima - oryginalne na których auto wyjechało z fabryki,
- webasto z pilotem audi i programowalnym harmonogramem w MMI, czyli dogrzewanie z pilota lub harmonogramu. W tym samochodzie nigdy nie trzeba drapać szyb czy marznąć zanim silnik się dogrzeje. Dodatkowo webasto może zimą dogrzewać silnik, aby szybciej nabrał optymalną temperaturę pracy i nie męczyć jednostki napędowej. Latem można uruchamiać wentylację w celu wychłodzenia kabiny - możliwość uruchomienia z pilota lub zaprogramowania w harmonogramie MMI jak z webasto zimą,
- 2 oryginalne kluczyki audi + kluczyk tzw. "matka" oraz kluczyk audi do webasto + oryginalne książki i instrukcje audi,
- Bluetooth do rozmów telefonicznych,
- Bluetooth do muzyki - dodatkowy moduł AMI AUDI,
- Zmieniarka na 6 płyt,
- nawigacja audi z płyty DVD,
- złącze USB do słuchania muzyki - Moduł AMI,
- 2 strefowa klimatyzacja,
- oświetlenie wewnętrzne Ambient,
- oświetlenie Go to home,
- wyjątkowe, rzadko spotykane fotele s line w połączniu materiałów skóra + tzw. speed,
- fotele, listwy drzwi, kierownica, podsufitka, hamulce, zawieszenie, grill - wszystko w pakiecie s line. To nie jest znaczek s line z aliexpres dołożony w grill jak w większości modeli audi na polskich drogach,
- piękna, czarna podsufitka,
- kierownica obszyta czerwoną nitką - oryginalna, nieregenerowana!
- otwieranie i domykanie szyb z kluczyka,
- schowek na narty,
- składana i zamykana na klucz tylna kanapa w proporcjach 40/60,
- podłokietnik skórzany przód + tył i wiele innych.
Dodatkowo w samochodzie wykonano m.in.:
- szyba czołowa wymieniona na nową z certyfikatem o braku wypadku,
- reflektory przednie po regeneracji i olejone folia ppf oraz nowe odbłyśniki w reflektorach,
- wymienione wszystkie świece żarowe,
- wtryski sprawdzane w profesjonalnym warsztacie,
- nowy rozrząd przy 272tkm wraz z poważnym przeglądem i serwisem całej jednostki napędowej,
- olej w skrzyni biegów wymieniony przy 260tkm na oryginalny audi wraz z wymianą filtrów,
- DPF oryginalny, wyczyszczony profilaktycznie w myjce ultradźwiękowej i w pełni sprawny,
- komplet gumowych dywaników oraz mata do bagażnika na zimę również w komplecie do samochodu,
- wymienione tarcze i klocki - w tym samochodzie są oryginalnie największe możliwe tarcze jakie występowały w modelu A6 C6, większe miały już tylko modele S6 i RS6. UWAGA! Nie wejdą mniejsze felgi niż 17" z uwagi na wielkość tarcz i zacisków,
- wymienione wahacze i amortyzatory oraz łączniki gumowe,
- OBD przeniesione w inne miejsce - ochrona przed kradzieżą,
- nowe webasto - cały palnik i osprzęt został wymieniony na nowy. Na część napraw i części posiadam jeszcze rachunki.
- filtry - powietrza i kabinowy posiadam nowe i dam w gratisie do samochodu nowemu nabywcy,
- olej wymieniany co ~12tkm. Tylko Castrol lub Motul 5W30 według zaleceń producenta,
- akumulator VARTA - taki jak zaleca audi, oczywiście zaprogramowany komputerem tak jak być powinno.
Samochód jest bez ograniczenia prędkości. Nie zostały wyrzucone żadne ekologie. Wszystko jak w oryginale, aby samochodem można było zawsze wjechać do każdego dużego miasta bez obaw o ograniczenia i normy emisji spalin.
Samochód nigdy nie puszczał żadnego dymka - wydechy zawsze były i są nadal czyściutkie.
Audi tankowane w Polsce tylko na stacjach BP i bardzo często zalewane paliwem ultimate diesel. W zasadzie częściej niż zwykłym paliwem diesel.
Sprzedaje tylko z powodu zakup nowego audi, więc te aktualnie stoi i nie mam miejsca w garażu, a żal go trzymać pod chmurką.
Bardzo chciałbym oddać go w ręce konesera/pasjonata marki, który odpowiednio o niego zadba i być może stworzy z niego pięknego klasyka, bo moim zdaniem jest to idealna baza.
W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji - phone /7/8/8/ /0/6/6/ /2/6/3/