Witam serdecznie,
Do sprzedania posiadam Audi A6 C7 2.0 TDI 120kW – 163KM z 2011 roku z manualną skrzynią biegów w oryginalnym bordowym kolorze. Dzięki temu lakierowi samochód niesamowicie wyróżnia się wśród egzemplarzy tej generacji. Auto nie wymaga wkładu finansowego [szczegóły poniżej], zostaje sama przyjemność z jazdy, a ona jest naprawdę ogromna, ze względu na jego wyciszenie, ogólny komfort i przyśpieszenie.
Obecny przebieg auta to niecałe 164 tys. Km, w tym ok 70 tys., przejechanych przeze mnie.
Pierwsza rejestracja samochodu 26.08.2011 r. w Belgii. W 2015 roku zostało sprowadzone do Polski i od tego czasu jest moją własnością.
1. Najważniejsze wymiany części = wszystkie na oryginalnych częściach Audi:
- przy około 130k km (2018rok) kompletne sprzęgło LUK – na pierwszy montaż z sygnaturą Audi (mam zdjęcia i fakturę)
- przy 160k km kompletny rozrząd z pompą wody (październik 2023r.) – również oryginał na pierwszy montaż (posiadam zdjęcia tego co jest włożone)
- klocki i tarcze zmienione na Zimmerman Black Z (2019r.) – mają przejechane ok 30k km
- kierunkowskazy w lusterkach wymienione na dynamiczne
2. Cykliczna konserwacja = dbanie o auto z najwyższą starannością
- Auto miało bardzo małe przebiegi roczne – w okolicach 5k km (praca hybrydowa), a mimo tego mniej więcej co roku wymieniane były w nim wszystkie filtry (filtr powietrza, kabinowy, oleju i paliwa – wszystko w oryginale) i olej (obecnie od kilku lat jeździ na SHELL Ultra Professional AV-L 5W30).
- Silnik w pełni czysty, nie bierze ani kropli oleju - przynajmniej przy moim przebiegu i cyklicznych wymianach. Przy ostatniej wymianie oleju profilaktycznie zostało przeprowadzone płukanie Archoil AR2820 i do oleju dodany ceramizer Liqui Moly CERATEC 7181 – czysto profilaktycznie.
- Przez dłuższy czas po gwarancji auto serwisowane było w ASO/mechaników z ASO, ale po pewnym czasie przeszedłem całkowicie na serwis przeprowadzany przez osoby pracujące w ASO, ale w ich własnych serwisach (po godzinach).
- Auto tankowane wyłącznie paliwem premium – głownie BP Ultimate.
3. Efekt wizualny
- Auto ma rzadko spotykany bordowy kolor, który w połączeniu z felgami powoduje, że warto zawiesić na nim oko
- Felgi -> oryginalne felgi Audi 19 cali. W lipcu 2024 zostały w pełni zregenerowane za ponad 2k zł – prostowanie + malowanie itd. Na zregenerowe felgi założone opony wielosezonowe Michelin CrossClimate 2 za ok. 3.5k zł. Do chwili obecnej mają przejechane ok 4,7k km, także na pewno jeszcze długo posłużą nowemu właścicielowi.
- Auto ma 13 lat bezawaryjnej jazdy i świetnie wygląda, ale na masce widoczne są niewielkie zarysowania [nawet nie sposób było je uchwycić na zdjęciach] oraz odprysk lakieru nad przednią szybą, rysy na bocznej szybie z przodu po stronie pasażera (większość z tego już była jak go kupiłem)
- Przed samym wystawieniem na sprzedaż sąsiad przytarł mi przednie i tylne drzwi po stronie pasażera (delikatnie) i w piątek (21.03.2025) samochód został odebrany po naprawie z OC sprawcy z autoryzowanego serwisu Volkswagen Cichy-Zasada na Grochowskiej 163 w Warszawie. Mimo niewielkiego uszkodzenia przednie drzwi zostały całkowicie wymienione a tylne polakierowane i reszta elementów wycieniowana. Na naprawę jest dwuletnia gwarancja przypisana do samochodu po numerze VIN.
4. Najważniejsze elementy wyposażenia
- zamontowany videorejestrator przód Viofo A119s v2 - kable ukryte/profesjonanie pociągnięte do zasilania pojazdu
- bixenony skrętne
- nawigacja/ekran High z największym wyświetlaczem
- pakiet rolety tylnej automatycznej, bocznych tylnych, isofix-a na przednim fotelu
- podgrzewane fotele przednie
- dysk/jukebox – chyba 40gb na muzykę/filmy itd.
- podświetlenie klamek na zewnątrz i drzwi w środku
- czujniki parkowania
- ekran LCD pomiędzy zegarami
- tempomat
- kontrola trakcji
- elektryczne szyby i lusterka
- subwoofer
- alarm
- centralny zamek z domykaniem/otwieraniem okien i otwieraniem bagażnika
- gniazda na 2 karty SD + DVD
- pełna skóra
- auto hill hold
- fotele z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego + wysuwany przód pod uda
- audi music interface
- kontrola ciśnienia w oponach (bez czujników - na bazie liczby obrotów kół)
- odblokowane video podczas ruchu - dziecko może oglądać bajki na dłuższych wyjazdach
- brak oznaczenia odnośnie wersji silnikowej na tylnej klapie
5. Podsumowanie
- Samochód nie wymaga wkładu finansowego -> wymiany eksploatacyjne i sprzęgło/rozrząd robione przed czasem tak aby samochód był w pełni sprawny. Nie planowałem go sprzedawać i robiłem wszystko dla siebie. Z racji powiększenia rodziny musieliśmy zmienić go na coś większego.
- Oczywiście możliwa jest kontrola na stacji ASO.
- Mogę podesłać pełną specyfikację po VIN
- Na stronie CEPiK dzięki danym z ogłoszenia można sprawdzić rok po roku przebieg auta i stan licznika
Zapraszam do kontaktu
Pozdrawiam
Krzysiek