Sprzedam Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro – Stronic
Na sprzedaż oferuję swoje zadbane Audi A6 C7 z silnikiem 3.0 TDI oraz napędem quattro. Auto wyposażone w automatyczną skrzynię biegów Stronic, która zapewnia płynną i dynamiczną jazdę.
Wyposażenie m.in.:
Klimatyzacja automatyczna 4-strefowa
Skórzana tapicerka
Nawigacja MMI
System Start/Stop - zmienione działanie (zawsze wyłączony przy odpalaniu)
Tempomat
Czujniki parkowania przód i tył / kamera cofania
Podgrzewane i wentylowane fotele
Bluetooth
Reflektory LED
Składane i podgrzewane lusterka
Oświetlenie Ambiente oraz podświetlane listwy progowe
Oświetlenie klamek zewnętrznie
Doświetlanie zakrętów
Dodatkowe modyfikacje:
Większy intercooler od FMIC – poprawa osiągów i chłodzenia (koszt 2 000 zł)
Kompletny wydech z przepustnicami na pilota wykonany przez BaqExhaust – głęboki, sportowy dźwięk, który sprawia, że auto często mylone jest z benzyną! (wartość 12 000 zł) Posiadam książeczkę gwarancyjną na cały wydech. (Dla zainteresowanych mogę wysłać filmik)
Strojenie – bezpieczna mapa na 305 KM wykonana przez renomowaną firmę AutoWalke. Strojone z myślą o trwałości skrzyni i silnika.
Hamulce – kompletny zestaw od BZD Brake System:
Zaciski 6-tłoczkowe + tarcze i klocki od RS4 B9 z przodu (wartość ok. 8 000 zł)
Skuteczność hamowania wyraźnie lepsza niż w seryjnej wersji – daje większe poczucie bezpieczeństwa.
Reflektory LED z czarnym wnętrzem – nowe klosze, światłowody i żarówki LED. O wiele lepsze oświetlenie niż w seryjnych xenonach – różnica szczególnie odczuwalna nocą na trasie lub w lesie. (Lampy nie są przyciemnione folią, tylko środki są pomalowane na czarny kolor)
koszt 3500 zł
Ze względów na liczne odpryski na masce i zderzaku, oddałem do lakiernika na pomalowanie tych elementów, następnie została zrobiona korekta lakieru i nałożony został wosk, a na front auta została nałożona ochronna folia PPF przez detailingową firmę na śląsku. (zderzak, maska, lampy, słupki boczne, wnęki pod klamkami) - koszt 4000 zł
Serwis i stan techniczny:
Auto było regularnie serwisowane – bez oszczędzania na częściach czy materiałach.
Olej wymieniany co 10–12 tys. km
Przy przebiegu 155 tys. km – wymieniony rozrząd i uszczelnienie silnika (potwierdzenie na piśmie)
Przy 180 tys. km:
regeneracja skrzyni (nowe sprzęgła, regeneracja mechatroniki, wymiana dwumasy) – koszt 15 000 zł
Przy 240 tys. km – wymiana oleju w skrzyni
Wszystkie łożyska kół oraz wahacze zawieszenia – wymienione
Tylnie amortyzatory – wymienione przy 220 tys. km (jeden zaczął się pocić)
Czyszczenie dolotu + EGR z nagaru oraz wymiana podkładek pod wtryski przy 240 tys. km
Auto świeżo po wymianie oleju w silniku i filtrów.
- Do auta dorzucam kompletne koła wraz z założonymi oponami zimowymi, które przejechały jeden sezon. Opony Hankook winter icept evo 3 rozmiar 19 cali.
- gumowe wycieraczki na zimę
Dodatkowo:
Pełna dokumentacja + książka serwisowa
Auto użytkowane głównie w trasie – zadbane mechanicznie i wizualnie
Możliwość podpięcia pod komputer, jazdy próbnej, sprawdzenia w ASO lub na stacji diagnostycznej
Auto jest bez ukrytych wad i nie wymaga wkładu finansowego.