Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 1
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 18

1 / 19

Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 1
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi A6 3.0 TFSI Quattro S tronic - 18

Najważniejsze

Przebieg

213 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 995 cm3

Moc

310 KM

Opis

Witam,

Na sprzedaż Audi A6 C7 3.0 TFSI Quattro, kolor grafitowy LX7U Oolong Grey. 2011r Modelowo 2012r.

Samochód w moim posiadania od 2020 roku, zakupiony z przebiegiem ~140000km, aktualny przebieg to 213000 i ciągle rośnie.


Wyposażenie:

-3.0 TFSI 436kM z kołem kompresora i mapą od V-Tech Szczecin (wykres z hamowni- na paliwie 98')

-Tiptronic - klasyczna hydrokimetyczna niezawodna skrzynia 8- biegowa

-20" felgi aluminiowe Rotor - oryginalne Audi - roczne opony wielosezonowe Imperial 255x35 R20 (wycena jednej felgi przez rzeczoznawcę 4300zł)

-Skórzane fotele i boczki drzwi - brąz.

-Fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią ustawień, regulacja góra, dół, przód, tył, odcinek lędzwiowy rownież w dwóch płaszczyznach

-Szyberdach w pełni elektryczny

-Elektryczne składane lusterka z przyciemnianiem łącznie z wewnetrznym

-dwa klucze z możliwością ustawienia pamięci profili w samochodzie

-fotel pasażera regulowany elektrycznie w 2 płaszczyznach

-Kierownica Sline

-Dokładki progów Sline

-Tylny dyfuzor RS

-Dwustrefowa klimatyzacja

-Gładzik dotykowy

-Tempomat

-MMI + Nawigacja GPS z mapami EU

-Asystent Martwego pola

-Ogrzewanie siedzeń przód + tył

-Kamera cofania

-Czujniki cofania przód + tył

-MMI z odblokowaną możliwością oglądania filmów

-Dysk na media 40gb

-Zmieniarka płyt.

-przyciemniane boczne tylne szyby

-przyciemniana tylna szyba

-Xenon + Led do jazdy dziennej przód + tył.


...oraz wiele innych elementów.


Samochód został sprowadzony przez poprzedniego właściciela z USA. Był po lekkiej przecierce z przodu i lewa klamka drzwi kierowcy. Lewy błotnik został zakupiony oryginalny w ASO i polakierowany (grubość lakieru- oryginalna), przedni zderzak został polakierowany. Po za tym inne elementy są polakierowane fabrycznie- zapraszam z miernikiem (mam pomiary od rzeczoznawcy- pomiary były robione podczas wyceny uszkodzonego koła na dziurze w asfalcie).


Liczniki i lampy z USA nie są przerabiane- zostały wymienione na europejskie, MMI EU PL.


Jeśli chodzi o stan, samochód w pełni sprawny- skręca, jeździ, hamuje. Elementy lakierowane nadwozia, stan lakieru oceniam na 8/10. Samochód był polerowany tylko raz kilka lat temu przed nałożeniem ceramiki.

Brak wycieków.

Zawieszenie w idealnym stanie.

Serwisowany na bieżąco, olej wymieniany co 8-12k (Valvoline Racing VR1 5w50).

Spalanie 8-12l. Średnie z ostatnich 10000km ~11l.


Serwis w ostatnich latach (oprócz podstawowej eksploatacji) to:

- wymiana amortyzatorów tył z poduszkami

- wymiana klocków tył

- wymiana poduszki silnika

- wymiana pasków kompresora i osprzętu

- wymiana świec

- Wymiana odmy na oryginalną z USA (dopisek K w kodzie produktu)

- wymiana łącznika stabilizatora

- wymiana magistrali wodnej (plastikowy wąż)


Czy coś jest do zrobienia?

Olej w skrzyni był wymieniony przy przebiegu ~145000, więc przy 225000 zalecam wymienić.

Do wymiany plecionka wydechu- hałasuje/wibruje.

Pompa wysokiego ciśnienia się poci- do tej pory mechanik nie zalecał wymiany.


Zapraszam do kontaktu na platformie, telefonicznie lub SMS.


Jeśli będzie potrzeba/chęć podjechania na stacje diagnostyczną lub do jakiegoś mechanika- nie ma problemu- rzeczoznawca- również nie ma problemu. Miernik lakieru również nie ma problemu.


Powód sprzedaży? Zmiana na samochód elektryczny.


PS. Mogę dorzucić felgi 17" na zimowe opony.

 

9 września 2025 21:06

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6

Wersja

3.0 TFSI Quattro S tronic

Kolor

Szary

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

C7 (2011-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

56000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni