Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 1
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 2
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 3
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 4
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 5
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 6
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 7
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 8
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 9
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 10
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 11
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 12
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 13
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 14
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 15
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 16
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 17
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 18
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 19
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 20
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 21
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 22
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 23
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 24
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 25
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 26
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 27
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 28
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 29
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 30
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 31
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 32
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 33
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 34
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 35
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 36
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 37
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 38
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 39
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 40

1 / 41

Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 1
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 2
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 3
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 4
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 5
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 6
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 7
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 8
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 9
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 10
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 11
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 12
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 13
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 14
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 15
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 16
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 17
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 18
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 19
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 20
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 21
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 22
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 23
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 24
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 25
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 26
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 27
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 28
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 29
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 30
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 31
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 32
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 33
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 34
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 35
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 36
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 37
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 38
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 39
Audi A6 Limousine 2.5 TDI - 40

Najważniejsze

Przebieg

185 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 461 cm3

Moc

140 KM

Opis

Witam.

Na początku podkreślam, że wszystkie informacje w ogłoszeniu są zgodne z prawdą i że przebieg auta jest prawdziwy, tak jak informacja o braku wypadków.


Sprzedam Audi A6 2.5 TDI 140KM.

Legendarny i niezawodny silnik 5 cylindrów. Super wytrzymały i oszczędny. Wersja AEL z 6 biegową manualną skrzynią biegów.

Jestem drugim właścicielem od nowości. Pierwszym w Polsce, (wcześniej jeden od nowości w Belgii)


Samochód posiadam od ponad 3 lat. Kupiłem go bo kocham te samochody a jeszcze bardziej ich silniki.

Włożyłem w niego bardzo dużo serca, czasu i kilkanaście tysięcy złotych. Mimo świetnej "bazy", chciałem doprowadzić go do ideału i udało mi się.


Samochodem zrobiłem 24 tyś km. Jeździłem nim prawie na co dzień, choć zawsze był 3-4 autem w domu, więc nie był ani wołem roboczym ani "garażowym pająkiem"

Auto jest w takim stanie, że można siadać i jechać w Europę bez znaku zapytania czy dojedzie.

Sam byłem nim na wakacjach w Chorwacji z rodziną i jeszcze kilka razy w innych krajach na długich wycieczkach. Przy okazji powiem, że bagażnik jest imponujący. 2+3 bez boksa dachowego wypełniło go po brzegi ale Chorwacja zaliczona...


W samochodzie, w tym czasie, zostały wymienione:

- rozrząd przód i tył

- pasek PK

- świece żarowe

- oleje, filtry co 10tys km

- komplet amortyzatorów przód i tył SACHS, plus wszystkie poduszki i osłony

- poduszki silnika i "wózka"

- nowe tuleje tylnego zawieszenia

- przednie zawieszenie

- komplet tarcz i klocków hamulcowych przód i tył

- zrobiona geometra

- wtryski (końcówki WUZETEM, regulacja) - standardowe do AEL 140KM - szybszy sterownik pompy wtryskowej HDK253 zamiast standardowego HDK194 - większe turbo z Audi 100 C4 2.5 tdi.

Auto jest mocniejsze niż standard ale nie podnoszone programem ani większymi ciśnieniami wtrysków, czy grubszymi końcówkami. Zależało mi żeby zachować miękką kulturę pracy silnika i brak kopcenia z wydechu. I tak jest. Oryginalny katalizator nadal na swoim miejscu.


Oprócz rzeczy eksploatacyjnych poprawione lub dołożone zostało wszystko to co przydatne, poprawiające jazdę, czy sprawiające przyjemność w obsłudze auta.

Między innymi kierownica trójramienna S-Line czy zregenerowane felgi 17 cali Bolero. Na felgach opony wielosezonowe, ponieważ samochód nigdy nie jeździł daleko w zimie, ani nigdy nie był użytkowany ekstremalnie ostro w lecie, by musiały być jakieś super gumy.

Raczej jeżdżę delikatnie choć czasem lubię "wygrzać wydech" Wszystko w granicach rozsądku i technicznej kultury w motoryzacji. Oprócz tego samochód posiada takie ciekawe punkty wyposażenia jak: komputer pokładowy, tempomat, rzadko spotykane elektrycznie składane lusterka, rozbudowany pakiet oświetlenia wnętrza, 4x el. szyby czy halogeny zintegrowane w światłach głównych, które lubię używać na co dzień, jako światła dzienne.

Generalnie w samochodzie wszystko działa. Był bezkompromisowo utrzymywany, jest bez rdzy, nigdy nie miał wypadku, jest prawie w całości w oryginalnym lakierze, a wszystko co było ponownie polakierowane, przeze mnie, to parkingowe zarysowania wykonane przez pierwszego, starszego właściciela. Mam zdjęcia by to potwierdzić, oraz całą historię zakupu.

Przednie błotniki zdrowe i oryginalne, gąbki wyciągnięte odrazu po zakupie zanim zdołały zrobić "buby".


Myślę że jest to jedno z najładniejszych A6 z silnikiem 2,5 TDI jakie można obecnie nabyć. Sprawne, doinwestowane, zdrowe a najważniejsze - ciasne i zwarte. Ładnych C4 jest jak na lekarstwo a w dieslu z niewielkim przebiegiem to już w ogóle rzadkość. Dobrze utrzymany Mercedes W124 w dieslu to temat wręcz "popularny" w porównaniu do A6 C4.


Cena samochodu nie jest niska ale też nie zaporowa. Kto umie liczyć ile kosztują części i praca ten się nie przerazi. Niestety, tanio już było... Dla mnie i dla wszystkich. Więc zapraszam i polecam. Nikt kto się przejedzie, nie zawiedzie się z wizyty. Mogę zapewnić że to najdelikatniejsze 5 cylindrów jakie miałem i słyszałem. A mam bogate doświadczenie. Sprzedaje bo.... się na cieszyłem... A cieszyć się mam też jeszcze czym innym.

Jeśli nie sprzedam go za godną sumę, nie szkodzi. Wiem, że jest warty każdej złotówki. Wiem, że jak sprzedam będzie serduszko boleć i kiedyś będę żałował. Zawsze tak jest... Proszę o kontakt tylko poważnych chętnych.

 

22 grudnia 2025 21:54

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6 Limousine

Wersja

2.5 TDI

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1996

Generacja

C4 (1994-1997)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

40000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni