1 / 38
Najważniejsze
Przebieg
310 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
1 968 cm3
Moc
190 KM
Opis
Mam do sprzedania prywatne Audi A6C7 sedan w kolorze czarnym, które użytkuję od blisko 8 lat. Auto 100% BEZWYPADKOWE, żaden element nie był nigdy powtórnie lakierowany.
Rocznikowo 2014 (produkcja grudzień), modelowo 2015, pierwsza rejestracja 2015. Silnik już z polifta (190KM CNHA), wydechy jak w 3.0TDI- fabrycznie. Dodatkowo z głową zrobiony program u „Rogala” w R Performance- jeden z lepszych tunerów w Pl. Moc 226KM i 460Nm (mam wykres z hamowni MAHA do wglądu). Bardzo przyjemne osiągi- idealny kompromis pomiędzy tanią eksploatacją silnika 2.0, a dynamiką i osiągami droższego w utrzymaniu silnika 3.0.
Samochód nigdy nie zawiódł na drodze, serwisowany jest zawsze na bieżąco- jestem pedantem i nie znoszę jak mi cokolwiek w aucie czy czymkolwiek innym nie działa. W aucie była przeprowadzona wieloetapowa korekta lakieru w studiu detailingowym+ nałożona ceramika- lakier wciąż wygląda fantastycznie, nie jest porysowany. Auto nosi normalne ślady użytkowania- od przebiegu autostradowego są odpryski od kamyków na masce i na przednim zderzaku. Poza tym znajdą się jakieś pojedyncze rysy (mówimy aucie 10letnim!)
Nie jest to full opcja, ale ma prawie wszystko co potrzebne do komfortowego przemieszczania się. Wymienię najważniejsze według mnie, ponad to co w golasie:
Pakiet S-line zewnętrzny
Skrzynia Stronic- bardzo ładnie i płynnie zmienia biegi, serwisowana na bieżąco- oleje, filtry. Ostatni serwis w lipcu 2025 (wymieniony też olej po stronie mechanicznej).
Fotele kubełkowe skóra- alkantara z dodatkową regulacją podudzia w naprawdę super stanie
Ciemna podsufitka
Obniżone zawieszenie (auto nie stoi „jak koza”). Zachowany bardzo fajny komfort podróżowania
ANDROID auto- wymieniona cała jednostka wraz z ekranem na dotykowy- w samochodzie możemy mieć dokładnie to samo co w telefonie (NETFLIX, mapy, yanosik i każdą inną aplikację)
Kamery przednia+ tylna- super jakość, zdecydowanie wyższa niż AUDI montowało 10 lat temu
Parktronic: czujniki parkowania przód-tył
Nagłośnienie BOSE z subwooferem- bardzo przyjemnie gra
Felgi 19 cali ORI Audi z oponami zimowymi Goodyear Ultragrip Performance 2
Kierownica Sline pikowana + podgrzewana- super sprawa na zimę
Łopatki do zmiany biegów przy kierownicy
Fotele przednie podgrzewane
Tempomat
Asystent pasa ruchu
Czytanie znaków
Samościemniające się lusterko wsteczne
Bixenon skrętny z automatycznie działającymi światłami drogowymi (same się opuszczają, podnoszą w pełnym zakresie i podążają za skręcającą kierownicą na boki)+ doświetlanie zakrętów
Fabrycznie przyciemnione szyby tył (piecowo, nie folia)
Zabezpieczenie antykradzieżowe- karta bez której nie da się odpalić auta+ ukryty przycisk+ odcięcie OBD- nie da się podpiąć auta pod kompa i odpalić, chyba że wiesz co zrobić
Wszystkie dekory wewnątrz oklejone (wcześniej srebrne w nienagannym stanie) - jak ktoś chce to można wrócić do srebrnych, ale wg. mnie po oklejeniu auto w środku wygląda dużo lepiej
Pełen dechroming z zewnątrz- znaczki przód/tył/ boczne/ w grillu czarne+ grill i ramki wokół szyb czarne
Tylne lampy przyciemnione- dużo świeższy wygląd auta.
Aluminiowe nakładki na pedały
3 kluczyki
Do wglądu pełen raport przedzakupowy w oparciu o który kupiłem to auto, wykonany przez niezależnego rzeczoznawcę. Auto zakupiłem jako 3,5 letnie z przebiegiem blisko 180 tys km (prawie wyłącznie autostradowy). Większość osób patrzy na przebieg jako liczbę, nie mając świadomości, że 400 tys na autostradach i trasach dużo mniej obciąży wszystkie podzespoły auta niż 200k zrobione w większości po mieście (silnik, skrzynia, zawieszenie, fotele i wszystko inne). Obecny przebieg auta to 310000 km. Pewny, potwierdzony książkami serwisowymi od nowości. Wiem, ze większość ma 200- kwestia decyzji czy wolimy wierzyc (jak to najczęściej się okazuje) w niczym niepotrwierdzone 200 i łudzić się, ze faktycznie tyle ma czy mieć coś pewnego z całą historią auta bez żadnego wkladu na start.
Wszystkie bolączki silnika zrobione (wyprany DPF, wyczyszczona chłodniczka spalin- spokój na lata. Wymieniona chłodnica powietrza ciśnienia doładowania- lubi pękać), zrobiona uszczelka pod głowicą. Na rozrządzie można spokojnie zrobić jeszcze z 60-80tkm (wszystko udokumentowane), olej i filtry niedawno robione, hamulce jak nowe.
Auto godne uwagi, w pełni sprawne i z pełną, pewną historią. Jak nie chcesz się najeździć jak ja przy zakupie następcy dla A6 to jest to auto dla Ciebie. Osoby poważnie zainteresowane zapraszam do kontaktu, zgadzam się na inspekcję we wskazanym przez kupującego miejscu. Handlarzom i „biznesmenom” oferującym 35- 40k dziękuję na wstępie, nie traćmy cennego czasu obu stron
Chętnie odpowiem na pytania. Kontakt: Piotr
Cena: 51500 do negocjacji na miejscu.
10 listopada 2025 18:47
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Audi
Model pojazdu
A6 Limousine
Wersja
2.0 TDI ultra S tronic
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2015
Generacja
C7 (2011-2018)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie