Auto zakupione w Salonie w Polsce (nie z importu)
udokumentowany 4ty użytkownik, w moich rękach od 3 lat.
Potwierdzony w stacji obsługi brak wypadkowości.
Co jeszcze wyróżnia akurat ten egzemplarz?
usunięty szereg znanych, a trapiących ten model wad fabrycznych:
- zmieniony kompletny rozrząd (łańcuchy, napinacze, ślizgi) (ASO!), powinien wytrzymać do około 400 tys przebiegu (lub lepiej)
- wymieniona chłodniczka oleju. Z racji, że jest ona położona między głowicami (V6), przy okazji wymienione wszystkie kluczowe uszczelki (wraz z czyszczeniem) turbo, intercoolerów, EGR
- serwis olejowy co 10 tys km (i naprawdę było to pilnowane)
- automatyczna skrzynia biegów: olej wymieniany zgodnie z interwałem co 60tys km. Ostatnia wymiana przy 255 tys przebiegu - olej wyszedł bursztynowy, bez żadnego większego śrutu, czy innych odłamków. Skrzynia zmienia pewnie i cicho, bez najmniejszych oznak falowania
- wymieniony olej w dyfrze i tylnym moście (quattro), napęd rozdzielany książkowo, nic nie huczy i nie buczy
- dobrze pracujące zawieszenie (wielowahacz) oraz zdrowe podwozie
- usunięty kłopot z elektrycznym ręcznym - wszystko działa w najlepszym porządku.
- rygiel kierownicy - działa jak fabryka chciała
- stare bi-xenony, wymienione na nowe bi-led (jazda jak w dzień), wraz z nowymi kloszami (koszt: 2.5 koła pln w specjalistycznej firmie)
- skóry (kolor grafit, dla niektórych czarne ;) bardzo czyste (po czyszczeniu) w bardzo dobrym stanie!
- lakier: piękny i elegancki, czarna perła (lz9w), stosowny do wieku i przebiegu.
Nie polerowałem (choć oczywiście istnieje taka możliwość, włącznie z ceramiką) na foto lśni naturalnym blaskiem.
- spalanie: 8.5 litra/100km w cyklu mieszanym (znaczy, że wtryski sprawne : ) w trasie przy normalnej jeździe nawet i 6.8
- klima: jest i działa.
Z ostatnich wymian: profilaktycznie rozrusznik (przycinał się) oraz alternator.
Samochód stoi na fabrycznych, oryginalnych felgach premium (widoczne na foto, 17tki) oraz rześkich oponach letnich (2021).
Przednie fotele grzane. Brak Webasto - ale za to jest pikaczu (asystent parkowania) - tył.
W zestawie zapas (na identycznej feldze) - oraz 2 opony 'luzem' jako rezerwa (konieczne przy quattro).
Bardzo dobrze i komfortowo się prowadzi (kto zna, ten wie) idealnie zbalansowany,
praktycznie nie czuć, że to 5 metrów długości (wiele miejsca z tyłu i pojemny bagażnik) oraz 2 tony.
Jedno z lepszych aut jakie kiedykolwiek miałem.
Auto z udokumentowaną, ciekawą historią, do opowiedzenia na miejscu : )
Ubezpieczenie do 20.11.2025
Przegląd do 8.03.2026
Zapraszam do obejrzenia tej stylowej, klasycznej limuzyny oraz rozsądnych negocjacji.
pozdrawiam
605x367x966
Ps. Z ręką na sercu (i dokumentacji) wszelkie strategiczne i mniejsze naprawy robione jak w opisie.
Pod względem mechanicznym nie wymaga na dzień dzisiejszy wkładu finansowego.
Co zyskujesz dzięki temu, że ja zadbałem?
Odpada Ci kłopot, dużo zachodu, wiele tysięcy PLN i ew lawety (przy okazji pozdrawiam wszystkich fachowców i entuzjastów egzemplarzy spod znaku # chętnie kupię egzemplarz do 14 tys zł :)
Edit: auto po dużym serwisie olejowym, wymianie świec i łączników stabilizatorów
W planie - wymiana klocków (tarcze posłużą jeszcze kilka sezonów)
Jeśli chcesz mieć pewny, zadbany egzemplarz (i nie lubisz niemiłych niespodzianek) zapraszam do kontaktu
oddam tylko w dobre ręce, żeby wysiłek włożony w utrzymanie auta na tak porządnym poziomie nie poszedł
na marne.
Preferowani fani oraz entuzjaści marki, ew świadomi kierowcy, rozumiejący co ja tam wyżej napisałem - oraz co to dokładnie oznacza dla kondycji auta - oraz użytkownika : )
przebieg oczywiście oryginalny
zapraszam do kontaktu
Oględziny w Jeleniej Górze - lub dowolnym rozsądnym miejscu