Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 1
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 2
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 3
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 4
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 5
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 6
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 7
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 8
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 9
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 10
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 11
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 12
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 13

1 / 14

Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 1
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 2
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 3
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 4
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 5
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 6
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 7
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 8
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 9
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 10
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 11
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 12
Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 13

Najważniejsze

Przebieg

260 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 967 cm3

Moc

224 KM

Opis

Auto zakupione w Salonie w Polsce (nie z importu)


udokumentowany 4ty użytkownik, w moich rękach od 3 lat.


Potwierdzony w stacji obsługi brak wypadkowości.


Co jeszcze wyróżnia akurat ten egzemplarz?


usunięty szereg znanych, a trapiących ten model wad fabrycznych:


- zmieniony kompletny rozrząd (łańcuchy, napinacze, ślizgi) (ASO!), powinien wytrzymać do około 400 tys przebiegu (lub lepiej)


- wymieniona chłodniczka oleju. Z racji, że jest ona położona między głowicami (V6), przy okazji wymienione wszystkie kluczowe uszczelki (wraz z czyszczeniem) turbo, intercoolerów, EGR


- serwis olejowy co 10 tys km (i naprawdę było to pilnowane)


- automatyczna skrzynia biegów: olej wymieniany zgodnie z interwałem co 60tys km. Ostatnia wymiana przy 255 tys przebiegu - olej wyszedł bursztynowy, bez żadnego większego śrutu, czy innych odłamków. Skrzynia zmienia pewnie i cicho, bez najmniejszych oznak falowania


- wymieniony olej w dyfrze i tylnym moście (quattro), napęd rozdzielany książkowo, nic nie huczy i nie buczy


- dobrze pracujące zawieszenie (wielowahacz) oraz zdrowe podwozie


- usunięty kłopot z elektrycznym ręcznym - wszystko działa w najlepszym porządku.


- rygiel kierownicy - działa jak fabryka chciała


- stare bi-xenony, wymienione na nowe bi-led (jazda jak w dzień), wraz z nowymi kloszami (koszt: 2.5 koła pln w specjalistycznej firmie)


- skóry (kolor grafit, dla niektórych czarne ;) bardzo czyste (po czyszczeniu) w bardzo dobrym stanie!


- lakier: piękny i elegancki, czarna perła (lz9w), stosowny do wieku i przebiegu.


Nie polerowałem (choć oczywiście istnieje taka możliwość, włącznie z ceramiką) na foto lśni naturalnym blaskiem.


- spalanie: 8.5 litra/100km w cyklu mieszanym (znaczy, że wtryski sprawne : ) w trasie przy normalnej jeździe nawet i 6.8


- klima: jest i działa.


Z ostatnich wymian: profilaktycznie rozrusznik (przycinał się) oraz alternator.


Samochód stoi na fabrycznych, oryginalnych felgach premium (widoczne na foto, 17tki) oraz rześkich oponach letnich (2021).


Przednie fotele grzane. Brak Webasto - ale za to jest pikaczu (asystent parkowania) - tył.


W zestawie zapas (na identycznej feldze) - oraz 2 opony 'luzem' jako rezerwa (konieczne przy quattro).


Bardzo dobrze i komfortowo się prowadzi (kto zna, ten wie) idealnie zbalansowany,

praktycznie nie czuć, że to 5 metrów długości (wiele miejsca z tyłu i pojemny bagażnik) oraz 2 tony.


Jedno z lepszych aut jakie kiedykolwiek miałem.


Auto z udokumentowaną, ciekawą historią, do opowiedzenia na miejscu : )


Ubezpieczenie do 20.11.2025


Przegląd do 8.03.2026


Zapraszam do obejrzenia tej stylowej, klasycznej limuzyny oraz rozsądnych negocjacji.


pozdrawiam


605x367x966


Ps. Z ręką na sercu (i dokumentacji) wszelkie strategiczne i mniejsze naprawy robione jak w opisie.


Pod względem mechanicznym nie wymaga na dzień dzisiejszy wkładu finansowego.


Co zyskujesz dzięki temu, że ja zadbałem?


Odpada Ci kłopot, dużo zachodu, wiele tysięcy PLN i ew lawety (przy okazji pozdrawiam wszystkich fachowców i entuzjastów egzemplarzy spod znaku # chętnie kupię egzemplarz do 14 tys zł :)


Edit: auto po dużym serwisie olejowym, wymianie świec i łączników stabilizatorów


W planie - wymiana klocków (tarcze posłużą jeszcze kilka sezonów)


Jeśli chcesz mieć pewny, zadbany egzemplarz (i nie lubisz niemiłych niespodzianek) zapraszam do kontaktu


oddam tylko w dobre ręce, żeby wysiłek włożony w utrzymanie auta na tak porządnym poziomie nie poszedł

na marne.


Preferowani fani oraz entuzjaści marki, ew świadomi kierowcy, rozumiejący co ja tam wyżej napisałem - oraz co to dokładnie oznacza dla kondycji auta - oraz użytkownika : )


przebieg oczywiście oryginalny


zapraszam do kontaktu


Oględziny w Jeleniej Górze - lub dowolnym rozsądnym miejscu

 

21 czerwca 2025 22:24

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6

Wersja

3.0 TDI Quattro Tiptronic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2004

Generacja

C6 (2004-2011)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

24444

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store