1 / 26
Najważniejsze
Przebieg
34 700 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Kompakt
Pojemność skokowa
2 967 cm3
Moc
313 KM
Opis
Audi S7 A7 RS7 3.0 BiTDI 313 KM – 2013 r.
Salon Polska
Historia właścicieli:
• 1 właściciel: 2013–2019
• 2 właściciel: 2019–2022
• 3 właściciel (obecny): od 2022 r.
Przegląd i ubezpieczenie OC/AC aktualne. (AC Z HDI wyceniło wartość auta na 114 000 PLN)
Samochód kupiłem 3 lata temu z rozrządem do wymiany. Po wyciągnięciu silnika, ze względu na przebieg (350 tys. km), zdecydowałem się na pełny remont – chciałem zostawić auto dla siebie na dłużej. Wszystko było w naprawdę dobrym stanie, jedynie jeden tłok miał niewielkie pęknięcie, które praktycznie nie wpływało na pracę jednostki. Niestety na ten moment cała inwestycja mocno mnie przerosła finansowo – żeby „wyjść na zero”, musiałbym sprzedać auto za ponad 120 tys. zł, dlatego zdecydowałem się zakończyć projekt.
Kierownica obszycie+ przerobienie 1500zł
Dyfuzor tył maxton 1000zł
Nowe klosze w przednich lampach+przyciemniająca folia PPF klosze 1600zł z wymianą i folią
Lotka carbonowa na zamówienie 1400zł
Kute felgi 20 cali 9200zł
Końcówki akrapović 1200zł
Moduł kufatec do aktywnego wydechu sterowany z aplikacji- 2200z
Nowe głośniki aktywnego wydechu- wymienione na pioneer marine(mega dźwięk jeszcze z boosterem od kufateca)
Mam jeszcze do założenia carbonowe dekory do środka zamiast aktualnych aluminiowych
Silnik – remont (koszt ponad 50 000 zł, pełna dokumentacja + faktury):
NOWE korbowody – OE Audi (7600 zł)
NOWE tłoki – OE Audi (7100 zł)
Panewki główne i korbowodowe – Kolbenschmidt OE (3600 zł)
Komplet rozrządu – OE Audi (6800 zł)
Podstawa filtra oleju – OE Audi (1700 zł)
Samoregulatory/popychacze – INA (1400 zł – nowe, do założenia)
Głowice po planowaniu – nowe prowadnice i zawory,frezowane gniazda zaworów i wtrysków (3600 zł za komplet)
NOWE turbiny – lżejsze wirniki, większa zimna strona (4400 zł)
Śruby aluminiowe wymienione na stalowe OE Audi (800 zł)
4 Wtryski sprawdzone i wyczyszczone, 2 Wtryski nowe (3200)
Kat i dpf na specjalne czyszczenie(certyfikat z gwarancją)
Wał nominalny tylko do polerowania, blok planowany i honowany.
Dodatkowo wymienione wszystkie elementy eksploatacyjne, uszczelki, śruby i inne drobiazgi, olej w skrzyni 8hp, po dotarciu mierzony na hamowni- 313km 647nm(seria), podniesiona lekko moc na 389km 801nm, na aktualnym setupie po naprawie, można dołożyć ic i robić lekko 450+
Silnik składał jeden z najlepszych specjalistów od 3.0 TDI w Polsce.
Po złożeniu była gwarancja roczna bez limitu kilometrów.
Stare części zachowałem – wszystkie są spakowane w pudłach i trafią do nowego właściciela razem z autem.
Obecny stan / problem
Auto przejechało ok. 8000 km po remoncie i jeździłoby dalej, gdyby nie moja decyzja o dalszych modyfikacjach (turbiny, pompa oleju CGQ z szerszym gardłem, pompa wtryskowa itd.). Niestety pech chciał, że mechanik, który prowadził modyfikacje tego silnika(ten sam co go remontował), nagle poważnie zachorował(udar) i prace stanęły, silnik był wyciągnięty a osprzęt rozebrany. Auto stało 2,5 miesiąca, aż znalazłem warsztat w Krakowie, który podjął się złożenia.
Po złożeniu pojawiły się jednak problemy z błędem od ciśnienia oleju
Na zimnym silniku – ciśnienie oleju OK, po rozgrzaniu zaczyna falować i wyskakiwać komunikat
Warsztat który dokańczał składanie motoru sprawdzał niby wszystko, po 2 miesiącach auto zabrałem do kolejnego warsztatu który przeprowadził rewizje dołu silnika – zatarcie lub przytarcie zostało wykluczone, panewki są w idealnym stanie, pompa oleju była podmieniana na oryginalną (bez efektu). Wałki rozrządu również są w bardzo dobrym stanie. W prawej głowicy wykryto luźne popychacze (nowe dokładam do zestawu),po podaniu napięcia na regulator lub odpięcie wtyczki – ciśnienie oleju jest stałe i wysokie, ale powyżej 2500 obr/min – auto wpada w tryb awaryjny
Finalnie auto odpala, jeździ dopóki się nie rozgrzeje, czasami wyskakuje komunikat przy 70 stopniach oleju, czasami przy 100 dalej jest dobre, aż do momentu zgaszenia i odpalenia ponownie.
Szukałem jeszcze kogoś kto by się podjął naprawy,kilku mechaników specjalizujących się w VAG odmówiło albo proponowało ponowny demontaż i składanie silnika w astronomicznych kwotach. Auto stoi obecnie od 3 miesięcy, poddałem się z szukaniem,jest jeszcze gość na pomorzu, ale trzeba wyjąć silnik i wysłać sam motor.
Podsumowanie(sory za chaotyczny opis, starałem się wszystko napisać, ale jest limit znaków, więc sporo rzeczy w nim zrobionych nie da się dopisać)
Koszt remontu + części przekroczył 50 000 zł (pełna dokumentacja i faktury do wglądu).
Samochód sprzedaję jako uszkodzony / z wadą silnika, do wymiany deska rozdzielcza(naprawa 800zł świeci się przez nią poduszka)
Kod silnika to CGQ/CGQB, silniki są na allegro regenerowane za 17tys, na niemieckim ebayu są po około 2-3 tys eur. Zawsze można ten silnik sprzedac na części za nie małą kasę a włożyć inny :)
Przy modach kupiłem cały zestaw zawiasu przedniego za ponad 2000zł, nowe osłony pod silnik,zderzak, więc dokładam wszystko nowemu kupującemu.
Idealna baza dla osoby z odpowiednim zapleczem warsztatowym i wiedzą.
Kolor auta: daytona grey z największą ilością xyralicu-iskrzy się w słońcu
Przyciemnione przednie szyby
Z wyposażenia
Radary ACC
Fotochromatyczne lusterka boczne+wsteczne
Samoparkowanie
Asystent (czujnik) martwego pola
Oświetlenie ambiente
CZUJNIKI PARKOWANIA 360 stopni
Kamera cofania
Tapicerka Alcantara+skóra
4 strefowy climatronic
Asystent utrzymywania pasa ruchu
Asystent hamowania
Unikanie kolizji
Grzane fotele
BOSE SURROUND SYSTEM
Aktywny wydech
KEYLESS- bezkluczykowy dostęp
Virtual cockpit
Podświetlane projektory S7 w drzwiach
PODŚWIETLANE PROGI!!
Powitanie audi S7
CZARNA PODSUFITKA
CZYTANIE ZNAKÓW DROGOWYCH
24 sierpnia 2025 17:00
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Audi
Model pojazdu
A7 Sportback
Wersja
3.0 TDI Quattro Tiptronic
Kolor
Szary
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2013
Generacja
C7 (2011-2018)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Ładowanie bezprzewodowe urządzeń
System nagłośnienia
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
MIŁOSZ
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie