Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 1
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 2
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 3
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 4
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 5
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 6
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 7
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 8
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 9
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 10
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 11
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 12
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 13
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 14
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 15
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 16
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 17
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 18
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 19
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 20
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 21
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 22
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 23
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 24
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 25

1 / 26

Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 1
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 2
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 3
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 4
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 5
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 6
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 7
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 8
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 9
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 10
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 11
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 12
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 13
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 14
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 15
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 16
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 17
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 18
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 19
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 20
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 21
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 22
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 23
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 24
Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro Tiptronic - 25

Najważniejsze

Przebieg

34 700 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

2 967 cm3

Moc

313 KM

Opis

Audi S7 A7 RS7 3.0 BiTDI 313 KM – 2013 r.


Salon Polska


Historia właścicieli:

• 1 właściciel: 2013–2019

• 2 właściciel: 2019–2022

• 3 właściciel (obecny): od 2022 r.
Przegląd i ubezpieczenie OC/AC aktualne. (AC Z HDI wyceniło wartość auta na 114 000 PLN)


Samochód kupiłem 3 lata temu z rozrządem do wymiany. Po wyciągnięciu silnika, ze względu na przebieg (350 tys. km), zdecydowałem się na pełny remont – chciałem zostawić auto dla siebie na dłużej. Wszystko było w naprawdę dobrym stanie, jedynie jeden tłok miał niewielkie pęknięcie, które praktycznie nie wpływało na pracę jednostki. Niestety na ten moment cała inwestycja mocno mnie przerosła finansowo – żeby „wyjść na zero”, musiałbym sprzedać auto za ponad 120 tys. zł, dlatego zdecydowałem się zakończyć projekt.


Kierownica obszycie+ przerobienie 1500zł
Dyfuzor tył maxton 1000zł

Nowe klosze w przednich lampach+przyciemniająca folia PPF klosze 1600zł z wymianą i folią
Lotka carbonowa na zamówienie 1400zł

Kute felgi 20 cali 9200zł

Końcówki akrapović 1200zł

Moduł kufatec do aktywnego wydechu sterowany z aplikacji- 2200z

Nowe głośniki aktywnego wydechu- wymienione na pioneer marine(mega dźwięk jeszcze z boosterem od kufateca)

Mam jeszcze do założenia carbonowe dekory do środka zamiast aktualnych aluminiowych


Silnik – remont (koszt ponad 50 000 zł, pełna dokumentacja + faktury):


NOWE korbowody – OE Audi (7600 zł)


NOWE tłoki – OE Audi (7100 zł)


Panewki główne i korbowodowe – Kolbenschmidt OE (3600 zł)


Komplet rozrządu – OE Audi (6800 zł)


Podstawa filtra oleju – OE Audi (1700 zł)


Samoregulatory/popychacze – INA (1400 zł – nowe, do założenia)


Głowice po planowaniu – nowe prowadnice i zawory,frezowane gniazda zaworów i wtrysków (3600 zł za komplet)


NOWE turbiny – lżejsze wirniki, większa zimna strona (4400 zł)


Śruby aluminiowe wymienione na stalowe OE Audi (800 zł)

4 Wtryski sprawdzone i wyczyszczone, 2 Wtryski nowe (3200)

Kat i dpf na specjalne czyszczenie(certyfikat z gwarancją)


Wał nominalny tylko do polerowania, blok planowany i honowany.


Dodatkowo wymienione wszystkie elementy eksploatacyjne, uszczelki, śruby i inne drobiazgi, olej w skrzyni 8hp, po dotarciu mierzony na hamowni- 313km 647nm(seria), podniesiona lekko moc na 389km 801nm, na aktualnym setupie po naprawie, można dołożyć ic i robić lekko 450+


Silnik składał jeden z najlepszych specjalistów od 3.0 TDI w Polsce.

Po złożeniu była gwarancja roczna bez limitu kilometrów.

Stare części zachowałem – wszystkie są spakowane w pudłach i trafią do nowego właściciela razem z autem.


Obecny stan / problem


Auto przejechało ok. 8000 km po remoncie i jeździłoby dalej, gdyby nie moja decyzja o dalszych modyfikacjach (turbiny, pompa oleju CGQ z szerszym gardłem, pompa wtryskowa itd.). Niestety pech chciał, że mechanik, który prowadził modyfikacje tego silnika(ten sam co go remontował), nagle poważnie zachorował(udar) i prace stanęły, silnik był wyciągnięty a osprzęt rozebrany. Auto stało 2,5 miesiąca, aż znalazłem warsztat w Krakowie, który podjął się złożenia.


Po złożeniu pojawiły się jednak problemy z błędem od ciśnienia oleju


Na zimnym silniku – ciśnienie oleju OK, po rozgrzaniu zaczyna falować i wyskakiwać komunikat


Warsztat który dokańczał składanie motoru sprawdzał niby wszystko, po 2 miesiącach auto zabrałem do kolejnego warsztatu który przeprowadził rewizje dołu silnika – zatarcie lub przytarcie zostało wykluczone, panewki są w idealnym stanie, pompa oleju była podmieniana na oryginalną (bez efektu). Wałki rozrządu również są w bardzo dobrym stanie. W prawej głowicy wykryto luźne popychacze (nowe dokładam do zestawu),po podaniu napięcia na regulator lub odpięcie wtyczki – ciśnienie oleju jest stałe i wysokie, ale powyżej 2500 obr/min – auto wpada w tryb awaryjny

Finalnie auto odpala, jeździ dopóki się nie rozgrzeje, czasami wyskakuje komunikat przy 70 stopniach oleju, czasami przy 100 dalej jest dobre, aż do momentu zgaszenia i odpalenia ponownie.


Szukałem jeszcze kogoś kto by się podjął naprawy,kilku mechaników specjalizujących się w VAG odmówiło albo proponowało ponowny demontaż i składanie silnika w astronomicznych kwotach. Auto stoi obecnie od 3 miesięcy, poddałem się z szukaniem,jest jeszcze gość na pomorzu, ale trzeba wyjąć silnik i wysłać sam motor.


Podsumowanie(sory za chaotyczny opis, starałem się wszystko napisać, ale jest limit znaków, więc sporo rzeczy w nim zrobionych nie da się dopisać)


Koszt remontu + części przekroczył 50 000 zł (pełna dokumentacja i faktury do wglądu).


Samochód sprzedaję jako uszkodzony / z wadą silnika, do wymiany deska rozdzielcza(naprawa 800zł świeci się przez nią poduszka)

Kod silnika to CGQ/CGQB, silniki są na allegro regenerowane za 17tys, na niemieckim ebayu są po około 2-3 tys eur. Zawsze można ten silnik sprzedac na części za nie małą kasę a włożyć inny :)


Przy modach kupiłem cały zestaw zawiasu przedniego za ponad 2000zł, nowe osłony pod silnik,zderzak, więc dokładam wszystko nowemu kupującemu.

Idealna baza dla osoby z odpowiednim zapleczem warsztatowym i wiedzą.



Kolor auta: daytona grey z największą ilością xyralicu-iskrzy się w słońcu

Przyciemnione przednie szyby

Z wyposażenia
Radary ACC

Fotochromatyczne lusterka boczne+wsteczne

Samoparkowanie
Asystent (czujnik) martwego pola

Oświetlenie ambiente

CZUJNIKI PARKOWANIA 360 stopni

Kamera cofania

Tapicerka Alcantara+skóra

4 strefowy climatronic

Asystent utrzymywania pasa ruchu
Asystent hamowania

Unikanie kolizji

Grzane fotele

BOSE SURROUND SYSTEM

Aktywny wydech
KEYLESS- bezkluczykowy dostęp
Virtual cockpit
Podświetlane projektory S7 w drzwiach

PODŚWIETLANE PROGI!!
Powitanie audi S7
CZARNA PODSUFITKA


CZYTANIE ZNAKÓW DROGOWYCH

 

24 sierpnia 2025 17:00

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A7 Sportback

Wersja

3.0 TDI Quattro Tiptronic

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2013

Generacja

C7 (2011-2018)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

54500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

MIŁOSZ

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni