Audi A8 4.2 Quattro - 1
Audi A8 4.2 Quattro - 2
Audi A8 4.2 Quattro - 3
Audi A8 4.2 Quattro - 4
Audi A8 4.2 Quattro - 5
Audi A8 4.2 Quattro - 6
Audi A8 4.2 Quattro - 7
Audi A8 4.2 Quattro - 8
Audi A8 4.2 Quattro - 9
Audi A8 4.2 Quattro - 10
Audi A8 4.2 Quattro - 11
Audi A8 4.2 Quattro - 12

1 / 13

Audi A8 4.2 Quattro - 1
Audi A8 4.2 Quattro - 2
Audi A8 4.2 Quattro - 3
Audi A8 4.2 Quattro - 4
Audi A8 4.2 Quattro - 5
Audi A8 4.2 Quattro - 6
Audi A8 4.2 Quattro - 7
Audi A8 4.2 Quattro - 8
Audi A8 4.2 Quattro - 9
Audi A8 4.2 Quattro - 10
Audi A8 4.2 Quattro - 11
Audi A8 4.2 Quattro - 12

Najważniejsze

Przebieg

290 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 172 cm3

Moc

334 KM

Opis

Sprzedaję swoje prywatne Audi A8 D3, które służyło mi wiernie przez ponad 6 lat. To klasyczna, komfortowa limuzyna z legendarnym, wolnossącym silnikiem 4.2 V8 – jednostką cenioną za trwałość i piękne brzmienie. Samochód sprzedaję z powodu odbioru nowego auta z salonu i zmiany siedziby firmy.


Najważniejsze zalety i inwestycje:


✅ Prywatny właściciel od 2019 roku.

✅ Kluczowy serwis silnika zrobiony: Zaraz po zakupie wymieniony został kompletny rozrząd (w tym wewnętrzny, wraz ze ślizgami) na oryginalnych komponentach. To największy wydatek, jaki czeka właścicieli tych modeli, a tutaj jest już zrobiony. Sinik suchy.

✅ Skrzynia biegów: Olej w automatycznej skrzyni biegów wymieniony po zakupie. Skrzynia pracuje płynnie, nie szarpie, nie przeciąga biegów.

✅ Regularny serwis: Olej silnikowy Motul wraz z filtrami wymieniany co 10 000 km. Instalacja gazowa STAG regularnie serwisowana.

✅ Brak korozji: Aluminiowe nadwozie Audi Space Frame to gwarancja braku problemów z rdzą.

✅ Bezwypadkowa historia za mojej kadencji: Samochód nie brał udziału w żadnej kolizji ani stłuczce parkingowej.


Historia i bieżące naprawy:


Samochodem dojeżdżałem do firmy (ok. 140 km dziennie), więc musiał być sprawny. Wszystkie usterki, typowe dla tego modelu z racji wieku i zaawansowanej elektroniki, były usuwane na bieżąco. W ostatnich latach wymieniono lub zregenerowano m.in.:


- Kompresor zawieszenia pneumatycznego


- Jeden z amortyzatorów pneumatycznych


- Pompę paliwa


- Moduł komfortu


- Przepływomierz


- Świece zapłonowe


- Moduł ABS (regeneracja)


...i wiele innych drobniejszych części.


Stan wizualny:


Samochód ma swoje lata i nie jest egzemplarzem kolekcjonerskim. Posiada rysy i ślady użytkowania, z których część była już w momencie zakupu. Na karoserii znajdą się też dwa drobne ślady po nieuważnych "sąsiadach" z parkingów pod marketami (widoczne na zdjęciach). Zdjęcia robiłem telefonem, bez detalingu – auto jest po prostu umyte na myjni bezdotykowej i odkurzone w środku. Szanuję Twój czas i niczego nie ukrywam.


Tematy wymagające uwagi:


Cena jest adekwatna do stanu i uwzględnia poniższe kwestie, na które ja, z powodu oczekiwania na nowe auto, nie poświęcam już czasu i środków:


Instalacja LPG: W przyszłym roku kończy się homologacja na butlę. Parownik również kwalifikuje się do wymiany. Obecnie auto jeździ głównie na benzynie 98.


Elektronika:


Ekran MMI: Jest zablokowany w pozycji wysuniętej, tak go już kupiłem i nic z tym nie robiłem (częsta przypadłość modelu).


Hamulec ręczny / Czujnik klocków: Ponad rok temu prawy tylny zacisk zgłasza brak klocków mimo, że są. Czujnik Halla, mimo dwukrotnej wymiany zacisku coś paliło te czujniki po jakimś czasie. Niedawno wysiadł moduł ręcznego. Wymaga to diagnozy dobrego elektromechanika. Dla świętego spokoju mechanik odłączył bezpiecznik modułu, aby nie piszczał podczas jazdy.


Koła:


Samochód sprzedaję na 19-calowych felgach aluminiowych z oponami zimowymi po dwóch sezonach.


Posiadam również drugi komplet, praktycznie nowych (jeden sezon), czarnych felg aluminiowych 19 cali z oponami letnimi. Kupiłem same felgi za ponad 3000 zł i za taką kwotę mogę je odsprzedać nowemu właścicielowi wraz z oponami.


Podsumowanie:


To świetna i uczciwa baza dla kogoś, kto szuka komfortowej limuzyny z potężnym V8 i chce ją doprowadzić niewielkim nakładem pracy w stosunku do wartości samochodu. Najdroższe i najważniejsze serwisy były wykonywane na bieżąco. Od niemal pół roku więcej stoi niż jeździ.


Przegląd i OC do stycznia 2026 roku.


Zapraszam do kontaktu telefonicznego oraz na oględziny i jazdę próbną.

 

19 sierpnia 2025 14:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A8

Wersja

4.2 Quattro

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2002

Generacja

D3 (2002-2010)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni