Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, sprowadziłem go z Niemiec w 2019 roku. Przez te lata dokonywałem bieżących napraw. W 2023 roku padła skrzynia, więc dałem do regeneracji (koszt około 7 tyś). Po mrozach zaczął wyciekać płyn chłodniczy – mechanik stwierdził, że to pompa i powiedział, że powinienem wymienić rozrząd bo ten ma już 4 lata i za rok i tak będę musiał wymienić. Znowu zapłaciłem 7 tyś (rozrząd, rolki, wszystkie paski, uszczelniacze, poduszka przednia, filtry olej, łożyska, viskoza z łożyskami, uszczelki pod pokrywy i nie pamiętam co jeszcze (na wszystko mam rachunki – do wglądu). Jeżdżę codziennie tym autem do pracy. W 2024 r. przejechałem nim około 9 tyś km. Uważam, że cena jest adekwatna do stanu pojazdu. Dokładam do niego 3 komplety kół – czarne 19 letnie, srebrne 17 zimowe i takie same letnie. Posiadam sporo części z poprzedniego egzemplarza – rozbity – skrzynia, bagażnik i wszystko co da się wyjąć. Mam 3 samochody i to już za dużo, padło na A8 do sprzedania. Ma kilka wad, rysy, brak jednego spryskiwacza reflektora, uszkodzony podłokietnik, lekkie wgięcie błotnika (widoczne na zdjęciu). Największy mankament, jak dla mnie, to na gazie najprawdopodobniej wypadanie zapłonu (ale komputer nie odnotowuje, dopiero po kilku razach). Na benzynie chodzi idealnie.
Zalety: Bose system (pięknie i przyjemnie się słucha), solar (chłodzi gdy samochód stoi w słońcu), komfort jazdy (ten samochód wyprzedził epokę, teraz nie produkują takich), Webasto, itd. . Jak ktoś się zna to wie ile ten samochód ma zalet.