Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 1
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 2
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 3
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 4
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 5
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 6
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 7
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 8
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 9
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 10
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 11
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 12
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 13
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 14
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 15

1 / 16

Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 1
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 2
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 3
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 4
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 5
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 6
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 7
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 8
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 9
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 10
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 11
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 12
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 13
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 14
Audi Q7 3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic - 15

Najważniejsze

Przebieg

285 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 967 cm3

Moc

218 KM

Opis

Samochód jest w pełni sprawny, użytkowany na co dzień. Silnik pracuje równo, cicho, a łańcuch rozrządu nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków.

Jednak sprzedaję auto z przebiegiem 285 000 km i jako świadomy użytkownik wiem, że przy tym stanie licznika należy już profilaktycznie zaplanować wymianę rozrządu, aby cieszyć się bezawaryjną jazdą przez kolejne lata.

​Zamiast czekać, aż coś zacznie hałasować, wolę sprzedać auto taniej. Obniżyłem cenę rynkową o ok. 15–20 tys. zł, czyli równowartość wymiany w profesjonalnym serwisie.

Dla mechanika, pasjonaty lub osoby mającej zaufany warsztat to doskonała okazja – kupujesz sprawne, pewne auto znacznie poniżej wartości rynkowej i sam decydujesz, kiedy i gdzie wykonasz serwis startowy.

​Kluczowe atuty egzemplarza:

​Serwis olejowy: Olej wymieniany regularnie co 15 000 km (a nie w trybie LongLife), co przy tym przebiegu jest kluczowe dla kondycji wałków i panewek.

​Historia: Przebieg 285 tys. km jest w 100% oryginalny i autostradowy. Auto wygląda i jeździ lepiej niż wiele egzemplarzy z "kręconym" licznikiem 180 tys. km z miasta.

​Stan: Wnętrze zadbane, bez zniszczeń. Skrzynia zmienia biegi płynnie, zawieszenie bez luzów. Cała elektronika sprawna.

​Samochód nie wymaga napraw "na już" – można nim wracać na kołach do domu w dowolne miejsce w Polsce. Jest to oferta dla kogoś, kto szuka transparentnej historii i uczciwej ceny, która pozostawia duży bufor finansowy na przyszły serwis.

​Zapraszam na oględziny i jazdę próbną. Zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym serwisie.

 

10 grudnia 2025 5:31

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

Q7

Wersja

3.0 TDI ultra Quattro Tiptronic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2017

Generacja

II (2015-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

79990

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni