1 / 39
Najważniejsze
Przebieg
214 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
4 163 cm3
Moc
420 KM
Opis
Witam. Do sprzedania wystawiam moje RS-4 B7 avant w kolorze Avus Silver. Auto jest z rynku Szwajcarskiego, sprowadzone w 2015 r.
W moich rękach 7 lat. Kupiłem auto z przebiegiem 120 tys. km. Aktualnie na zegarze 204 tyś. i powoli rośnie.
W związku z tym, że motoryzacja jest moją pasją, z moim RS4 przeszliśmy sporo modyfikacji, serwisów czy wymian części, które jeszcze przez dłuższy czas będą cieszyć nowego właściciela.
Nie będę się rozpisywał o modelu, bo każdy kto się nim interesuje, wie jakie są jego pozytywy czy niewielkie bolączki, z którymi dobry mechanik, znający się na modelu, poradzi sobie bez problemu.
Nie piszę tutaj o wymianach, serwisach, które zostały zrobione w pierwszych latach eksploatacji - posiadam oryginalną książkę serwisową (wszystkie dokumenty, instrukcje, dwa kluczyki itd.) Chciałbym jednak przekazać istotne informacje, które znacząco wpływają na dalszą eksploatację tego auta.
Przez ostatnie 4-5 lat auto przejechało niewiele km., ale zostało sporo w nim zrobione, poprawione itp.
Wszystko co pamiętam i jest istotne:
- zawieszenie Bilstein B14 (nowe zamontowane przy przebiegu ok. 150 tys.km)
- nowe koło dwumasowe z nowym dociskiem i wzmocnioną tarczą sprzęgła od „Sprzęgła- Radzikowski” (przy przebiegu ok. 170 tys. km.)
- nowy kompresor klimatyzacji (przy ok. 170 tys. km.)
- nowe pompy paliwowe wysokiego ciśnienia (przy przebiegu ok. 190 tys. km)
- nowe świece zapłonowe (190 tys. km)
- nowe żarniki bixenon (Osram)
- czyszczenie kolektora dolotowego zaworów ssących etc. (przy przebiegu ok. 190 tys. km)
- montaż „oil catch tank”
- zrobiony porządek z cewkami zapłonowymi
- nowe wszystkie wahacze przedniego zawiasu (Meyle HD – przy przebiegu ok. 190 tys. km)
- nowe zwrotnice
- regeneracja przednich przegubów na półosiach (ok. 170 tys. km)
- regeneracja rozrusznika (przy ok. 170 tys. km)
- tarcze hamulcowe (rotory od Pizza Brakes + klocki EBC Yellow Stuff (nowe założone pod koniec kwietnia): najlepszy zestaw do normalnej jazdy jaki miałem w tym aucie - polecam. Tył Ferodo.
Motor trzyma moc, potwierdzeniem jest hamownia (ProMotor - Kuba).
Układ wydechowy: X-pipe (Supersprint) plus tłumiki zrobione na wzór oryginałów, klapy na pilota - wszystko z „kwasówki” z wykorzystaniem oryginalnych końcówek (Przemo Car).
Olej silnikowy zmieniany co ok. 5 max 8 tys km - Valvoline VR1 5W-50
Olej w skrzyni i dyferencjale zmieniony przy 150 tys. km (Millers)
Dwa komplety kół oryginalnych do RS4B7: grafitowe z nowymi oponami Kumho PS72 Sport S (2025 r.). Felgi srebrne z oponami Nokian WR A4 - stan dobry.
Nie wspominam o filtrach powietrza, kabinowym etc. - wszystko na bieżąco wymieniane, dużo wcześniej niż fabryka zaleca.
Auto serwisuje u zaufanego mechanika.
Geometria oczywiście przy każdej ingerencji w zawieszenie (Sylwester - Serwis VAG Dobrucki)- ostatnio w marcu 2025- korekta po 2 latach.
Na pewno wszystkiego nie pamiętam. Auto zadbane, garażowane, rozgrzewane przed jazdą, przed całkowitym odkręceniem obrotów, zawsze olej rozgrzany do min. 60 stopni.
W komputerze FIS jest dołożony moduł, który umożliwia monitorowanie wielu parametrów silnika, przyśpieszeń, dokładnych prędkości itp.itd.etc. Fajny bajer (stworzony przez Polaka), głównie do FIS A4 B7. Są od czasu do czasu aktualizacje oprogramowania modułu (głównie graficzne i dodatkowe opcje), ale z braku czasu nie robiłem tego od paru lat.
Zapraszam zainteresowanych.
1 sierpnia 2025 13:50
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Audi
Model pojazdu
RS4
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2006
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Michał
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie