Sprzedam europejskie, bezwypadkowe Audi S3 8V FL z 2017 z bogatym wyposażeniem. Auto w 2022 kupione w renomowanym niemieckim komisie luksusowych aut używanych Autohaus Royal GmbH. Jestem drugim właścicielem i od 2022 pierwszym właścicielem w Polsce. Regularnie wymieniane filtry i olej silnikowy co 10 – 15k przebiegu. Nigdy nie miałem z nim problemów – sprzedaję ponieważ wpadło mi w oko nowe RS3. Garażowany cały czas od kiedy jest w moim posiadaniu.
Z oryginalnego wyposażenia warto zwrócić uwagę na otwierany panoramiczny dach, Matrix Led dynamiczne kierunkowskazy przód/tył, podgrzewane siedzenia, kamerę cofania, czujniki parkowania, elektryczny fotel kierowcy, sportowe fotele S-Line, nawigację, elektrycznie składane lusterka po zamknięciu auta, oryginalny układ 4 rur wydechowych o pięknym i stonowanym brzmieniu, oryginalnie przyciemnione szyby, oryginalny i najatrakcyjniejszy kolor Daytona Grey dla tego modelu.
Z dodatkowych rzeczy, które zostały zamontowane to pakiet na przód nowych zacisków hamulcowych 6 – tłoczkowych Brembo od Maserati Ghibli z pływającą tarczą litą 360x32 w WRK Brakes Wołomin w 2023 roku (seryjne zaciski 4-tłoczkowe są słabe i wadliwe ponieważ klocki nierówno się w nich ścierają). Zaciski tylne zostały dodatkowo pomalowane w kolor przednich. Wymiana kosztowała mnie ok. 8000 zł.
W marcu 2025 Reflektory przednie zostały w całości oddane do Vroomer Regeneracja Reflektorów Rogożnik w celu kompleksowej poprawy jakości światła, wyczyszczenia i regeneracji reflektorów. Przede wszystkim wyeliminowany został efekt „pożółkniętych” ledów, które niestety zawsze pojawiają się po czasie w tym modelu i wygląda to źle. Wymienione na nowe zostały klosze, 4 diody LED oraz 4 płytki LED. Pełna regeneracja z częściami kosztowała mnie ok. 4000 zł.
W ASO Krotoski Audi Wolica w 2024 został założony do auta certyfikowany elektryczny czujnik odcięcia zapłonu zapobiegający kradzieży. Posiadam dwie pastylki w zestawie – jeżeli pastylki nie ma w bliskim promieniu samochodu to silnik nie odpala - działa to bardzo precyzyjnie. Modyfikacja kosztowała mnie ok. 2000 zł.
Splitter Maxton na przód wzmocniony od wewnątrz powłoką z włókna szklanego (bez wzmocnienia wystarczyło lekkie zahaczenie o krawężnik żeby plastikowy splitter się odłamał) + progi boczne również od Maxton.
W maju 2025 świeżo założone nowe Felgi 19” 2DRV WH37 DG+ oraz nowe opony całoroczne Nexen N'blue 4Season z rantem ochronnym na felgę.
Pod koniec 2024 przeprowadzona została pełna korekta lakieru co wydobyło głębie koloru oraz tylne lampy zostały przyciemnione folią drugiego stopnia.
Na wyposażeniu również akcesoryjne dywaniki gumowe dedykowane Pro-Line cały zestaw przód / tył, łącznie z bagażnikiem.
W razie potrzeby na każdą regeneracje czy modyfikacje posiadam do wglądu dowód zakupu / fakturę VAT potwierdzające poniesiony koszt. Ubezpieczenie OC ważne do czerwca 2026. Podana cena Brutto, możliwa faktura 23% VAT.