Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 1
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 2
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 3
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 4
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 5
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 6
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 7
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 8
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 9
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 10
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 11
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 12
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 13
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 14
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 15
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 16
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 17
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 18
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 19
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 20
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 21
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 22
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 23
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 24
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 25
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 26
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 27
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 28
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 29
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 30
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 31
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 32
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 33
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 34
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 35
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 36
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 37
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 38
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 39
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 40

1 / 41

Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 1
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 2
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 3
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 4
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 5
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 6
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 7
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 8
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 9
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 10
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 11
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 12
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 13
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 14
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 15
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 16
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 17
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 18
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 19
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 20
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 21
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 22
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 23
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 24
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 25
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 26
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 27
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 28
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 29
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 30
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 31
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 32
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 33
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 34
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 35
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 36
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 37
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 38
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 39
Audi S3 2.0 TFSI Quattro - 40

27 kwietnia 2024 14:19

ID: 6120972199

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

S3

Rok produkcji

2009

Przebieg

230 340 km

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

265 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

11 l/100km

Typ nadwozia

Kompakt

Emisja CO2

198 g/km

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Kolor

Biały

Kraj pochodzenia

Włochy

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Apple CarPlay

Radio

Opis

Auto gruntownie zmodyfikowane, projekt z zakupem bazy pochłonął kwotę bliską 95.000zł Jeśli oglądasz ogłoszenie na OLX wejdź na OTOMOTO gdzie dodałem 40 zdjęć pojazdu i dokumentów. Na większość części oraz serwis posiadam faktury, na aukcji są zdjęcia, auto ma swoją osobistą teczkę. Używane w sposób pedantyczny, z dbałością o odpowiednie dogrzanie podzespołów i należyte schłodzenie. Nie było maltretowane przez młodych i niedoświadczonych kierowców. Lista modyfikacji mechanicznych: Wysokiej klasy zawieszenie gwintowane Bilstein B14 testowane na torze Nurburgring Stabilizatory przód + tył H&R Nowe wyczynowe tarcze hamulcowe + klocki Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Downpipe + przelot zakończony tłumikiem z ładną podwójną końcówką (samochód jest głośny tylko wtedy gdy wykrzesa się z niego pełny ogień) Wydajny intercooler robiony na zamówienie Sportowe cewki z Audi R8 + wyczynowe świece NGK Nowy rozrząd Sprzęgło obite w kevlar + nowa dwumasa Wyczynowy układ dolotowy Ramair z filtrem stożkowym Sportowa bardziej wydajna pompa paliwa z nowym popychaczem (+ drugi popychacz w zapasie) Mapa silnika Stage 3 CompSport z wgraniem procedury startowej (bez popsów, więc można jeździć bez ciągłego zwracania na siebie uwagi, ale dzięki wgranemu LaunchControl na postoju można dostojnie postrzelać z wydechu) *(ceny wyszczególnione na zdjęciach faktur) Markowe felgi na lato firmy Rotiform BLQ 19’x8,5J ET35 w czarnej satynie ze sportowymi oponami klasy premium - (6000zł) Dedykowany shortshifter oraz skrócony trzon lewarka zmiany biegów - (300zł) Usztywniająca wkładka powerflex w poduszkę silnika - (150zł) Lista modyfikacji elektronicznych/wizulanych środka: Przerobiony komputer pokładowy który w odpowiednim menu pokazuje poziom doładowania turbiny, temperaturę oleju i posiada laptimer - (400zł) Założona kierownica w alcantarze z Audi RS3 8Y (ta modyfikacja wymaga dokończenia gdyż multifunkcja na ten moment nie działa, trzeba dokupić moduł sterujący) - (2500zł) Zmieniona jednostka radia z RNS-E zwykłego na RNS-LED z ramką piano black oraz wyjątkowy smaczek -> doposażenie w mikrokomputer obsługujący bezprzewodowy carplay! - (radio 2200zł + mikrokomputer z robocizną 1500zł) Założone wyloty powietrz z S3 8V - (300zł) Poprowadzone zgodnie ze sztuką przewody do bagażnika oraz dołożony mały ale mocarny subwoofer z możliwością zmiany mocy z poziomu radia - (900zł) Oświetlenie całego środka full Led Dołożony i zakodowany tempomat Wszystkie wymiany mechaniczne były robione w profesjonalnym warsztacie a sam tuning silnika STAGE 3 wykonała bardzo znana w polsce firma CompSport. Wszystko potwierdzone odpowiednią dokumentacją. Kod silnika CDLA - wzmocniona korba i brak wady olejowej, tzw. pancerniak. Auto legitymuje się mocą 368 koni oraz 485nm co przy tej masie powoduje że auto należy już do tych bardziej żwawych. Wyniki z hamowni mówią same za siebie i świadczą o bardzo dobrym stanie silnika (rzadko osiąga się tak dobry wynik przy stage3). Samochód wystrojony na paliwie PB98 i tylko takie można lać do baku, lub 100 oktanowe (tankuje tylko na BP lub Shell). Średnie spalanie na trasie 9,6l/100km, cykl mieszany 11,7l/100km. Przygotowanie na sezon 2024 - silnik jest świeżo po płukance, wymianie oleju na Valvoline VR1 racing 5w50, oraz dodatku Ceratec LiquiMoly. Dodatkowo został wymieniony płyn chłodniczy na świeży. Olej w skrzyni również został zlany i zalany dedykowany, nowy olej. Olej w dyferencjale zmieniany w 2023r wraz z płynem hamulcowym. W ostatnich dniach przeprowadziłem glinkowanie całego pojazdu, polerowanie lakieru one step oraz zabezpieczyłem wszystko wysokiej jakości powłoką ceramiczną o trwałości 2 lat. Auto posiada reflektory Bixenon z ledami DRL do jazdy dziennej, sprawną klimatyzację. Samochód jest bardzo rzadko wyciągany z garażu więc kupujący po dokonaniu zakupu będzie mógł cały sezon cieszyć się jazdą bez konieczności wykonywania żadnych czynności serwisowych czy wymian eksploatacycjnych. Wady : Z racji na wiek i przebieg samochód nie posiada idealnego lakieru, ma parę wad (głównie odpryski od kamieni czy obicia na rantach drzwi), które chętnie doślę w wiadomości prywatnej, oba tylne nadkola posiadają drugą warstwę lakieru, maska dla pedanta nadaje się do ponownego lakierowania ze względu na liczne odpryski. Cała reszta w oryginale, auto na pewno nie miało nigdy żadnego poważnego dzwona. Jeśli szukają państwo S3 w całym orginalnym lakierze to będzie to bardzo trudne. Posiadam wykupiony raport z AutoDNA na którym widnieją dwie niewielkie szkody w 2014 i 2018r oraz zdjęcia pojazdu. W razie zainteresowania zapraszam najlepiej do kontaktu telefonicznego, jeśli chodzi o jazdę testową to jest ona jak najbardziej możliwa ale tylko na siedzeniu pasażera. Wyrażam zgodę na podpięcie auta pod komputer oraz na wizytę w dowolnej stacji kontroli pojazdów. Samochód nie posiada żadnych wad ukrytych. 

Informacje o sprzedającym

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Jastrzębie-Zdrój, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie