1 / 41
27 kwietnia 2024 14:19
ID: 6120972199
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
AudiModel pojazdu
S3Wersja
2.0 TFSI QuattroGeneracja
8P (2003-2012)Rok produkcji
2009
Przebieg
230 340 km
Pojemność skokowa
1 984 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
265 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
4x4 (stały)Spalanie Poza Miastem
6.0 l/100km
Spalanie W Mieście
11 l/100km
Typ nadwozia
KompaktEmisja CO2
198 g/km
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Kolor
BiałyKraj pochodzenia
WłochyNumer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Apple CarPlay
Radio
Opis
Auto gruntownie zmodyfikowane, projekt z zakupem bazy pochłonął kwotę bliską 95.000zł
Jeśli oglądasz ogłoszenie na OLX wejdź na OTOMOTO gdzie dodałem 40 zdjęć pojazdu i dokumentów.
Na większość części oraz serwis posiadam faktury, na aukcji są zdjęcia, auto ma swoją osobistą teczkę.
Używane w sposób pedantyczny, z dbałością o odpowiednie dogrzanie podzespołów i należyte schłodzenie. Nie było maltretowane przez młodych i niedoświadczonych kierowców.
Lista modyfikacji mechanicznych:
Wysokiej klasy zawieszenie gwintowane Bilstein B14 testowane na torze Nurburgring
Stabilizatory przód + tył H&R
Nowe wyczynowe tarcze hamulcowe + klocki
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Downpipe + przelot zakończony tłumikiem z ładną podwójną końcówką (samochód jest głośny tylko wtedy gdy wykrzesa się z niego pełny ogień)
Wydajny intercooler robiony na zamówienie
Sportowe cewki z Audi R8 + wyczynowe świece NGK
Nowy rozrząd
Sprzęgło obite w kevlar + nowa dwumasa
Wyczynowy układ dolotowy Ramair z filtrem stożkowym
Sportowa bardziej wydajna pompa paliwa z nowym popychaczem (+ drugi popychacz w zapasie)
Mapa silnika Stage 3 CompSport z wgraniem procedury startowej
(bez popsów, więc można jeździć bez ciągłego zwracania na siebie uwagi, ale dzięki wgranemu LaunchControl na postoju można dostojnie postrzelać z wydechu)
*(ceny wyszczególnione na zdjęciach faktur)
Markowe felgi na lato firmy Rotiform BLQ 19’x8,5J ET35 w czarnej satynie ze sportowymi oponami klasy premium - (6000zł)
Dedykowany shortshifter oraz skrócony trzon lewarka zmiany biegów - (300zł)
Usztywniająca wkładka powerflex w poduszkę silnika - (150zł)
Lista modyfikacji elektronicznych/wizulanych środka:
Przerobiony komputer pokładowy który w odpowiednim menu pokazuje poziom doładowania turbiny, temperaturę oleju i posiada laptimer - (400zł)
Założona kierownica w alcantarze z Audi RS3 8Y (ta modyfikacja wymaga dokończenia gdyż multifunkcja na ten moment nie działa, trzeba dokupić moduł sterujący) - (2500zł)
Zmieniona jednostka radia z RNS-E zwykłego na RNS-LED z ramką piano black oraz wyjątkowy smaczek -> doposażenie w mikrokomputer obsługujący bezprzewodowy carplay! - (radio 2200zł + mikrokomputer z robocizną 1500zł)
Założone wyloty powietrz z S3 8V - (300zł)
Poprowadzone zgodnie ze sztuką przewody do bagażnika oraz dołożony mały ale mocarny subwoofer z możliwością zmiany mocy z poziomu radia - (900zł)
Oświetlenie całego środka full Led
Dołożony i zakodowany tempomat
Wszystkie wymiany mechaniczne były robione w profesjonalnym warsztacie a sam tuning silnika STAGE 3 wykonała bardzo znana w polsce firma CompSport. Wszystko potwierdzone odpowiednią dokumentacją.
Kod silnika CDLA - wzmocniona korba i brak wady olejowej, tzw. pancerniak. Auto legitymuje się mocą 368 koni oraz 485nm co przy tej masie powoduje że auto należy już do tych bardziej żwawych. Wyniki z hamowni mówią same za siebie i świadczą o bardzo dobrym stanie silnika (rzadko osiąga się tak dobry wynik przy stage3). Samochód wystrojony na paliwie PB98 i tylko takie można lać do baku, lub 100 oktanowe (tankuje tylko na BP lub Shell).
Średnie spalanie na trasie 9,6l/100km, cykl mieszany 11,7l/100km.
Przygotowanie na sezon 2024 - silnik jest świeżo po płukance, wymianie oleju na Valvoline VR1 racing 5w50, oraz dodatku Ceratec LiquiMoly. Dodatkowo został wymieniony płyn chłodniczy na świeży. Olej w skrzyni również został zlany i zalany dedykowany, nowy olej. Olej w dyferencjale zmieniany w 2023r wraz z płynem hamulcowym.
W ostatnich dniach przeprowadziłem glinkowanie całego pojazdu, polerowanie lakieru one step oraz zabezpieczyłem wszystko wysokiej jakości powłoką ceramiczną o trwałości 2 lat.
Auto posiada reflektory Bixenon z ledami DRL do jazdy dziennej, sprawną klimatyzację.
Samochód jest bardzo rzadko wyciągany z garażu więc kupujący po dokonaniu zakupu będzie mógł cały sezon cieszyć się jazdą bez konieczności wykonywania żadnych czynności serwisowych czy wymian eksploatacycjnych.
Wady :
Z racji na wiek i przebieg samochód nie posiada idealnego lakieru, ma parę wad (głównie odpryski od kamieni czy obicia na rantach drzwi), które chętnie doślę w wiadomości prywatnej, oba tylne nadkola posiadają drugą warstwę lakieru, maska dla pedanta nadaje się do ponownego lakierowania ze względu na liczne odpryski. Cała reszta w oryginale, auto na pewno nie miało nigdy żadnego poważnego dzwona. Jeśli szukają państwo S3 w całym orginalnym lakierze to będzie to bardzo trudne.
Posiadam wykupiony raport z AutoDNA na którym widnieją dwie niewielkie szkody w 2014 i 2018r oraz zdjęcia pojazdu.
W razie zainteresowania zapraszam najlepiej do kontaktu telefonicznego, jeśli chodzi o jazdę testową to jest ona jak najbardziej możliwa ale tylko na siedzeniu pasażera. Wyrażam zgodę na podpięcie auta pod komputer oraz na wizytę w dowolnej stacji kontroli pojazdów. Samochód nie posiada żadnych wad ukrytych.
Informacje o sprzedającym
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie