Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 26
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 27
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 28
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 29

1 / 30

Film na YouTube
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 2
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 3
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 4
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 5
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 6
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 7
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 8
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 9
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 10
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 11
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 12
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 13
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 14
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 15
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 16
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 17
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 18
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 19
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 20
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 21
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 22
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 23
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 24
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 25
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 26
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 27
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 28
Audi S3 2.0 TFSI Quattro S tronic - 29

29 kwietnia 2024 16:26

ID: 6122497066

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

S3

Rok produkcji

2018

Przebieg

126 000 km

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

310 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

5.0 l/100km

Spalanie W Mieście

8 l/100km

Typ nadwozia

Kompakt

Emisja CO2

148 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Perłowy

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Apple CarPlay

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Opis

S3 8V 2018r Salon Polska, bez filtra, 415km 535nm stage 2 - Compsport Wyposażenie: - lampy Matrix Led - Dach Panoramiczny - Bang & Olufsen - Audi Magnetic Ride - Aktywny tempomat, Radar - Podgrzewane fotele przednie - Oświetlenie ambiente - dynamiczne kierunkowskazy - Spłaszczona kierownica z łopatkami - Audi Side Assist - Audi Front Assist - Czujniki parkowania przód i tył - Fotel kierowcy sterowany elektrycznie - Przedni spliter Rigger , posiadam również zdemontowany 2 spliter, niższy Maxton. - Pozostałe ospojlerowanie : lotka, progi, dyfuzor - Maxton (na stronie Maxton, ten właśnie samochód służył jako demo car, jest Samochodem na którym zrobiono sesję zdjęciową całego ospoilerowania Maxton). Modyfikacje: - 415km, 540nm stage 2 Compsport - kompletny wydech MG Motorsport z klapami (przystosowany pod moc do 550km) - modyfikacja dolotu, jak w RS3. - większa rura do turbo - intercooler Forge - 4'ry procedury startu - 4'ro tłoczkowe hamulce Brembo 345mm przód - płyn hamulcowy motul rbf 660 - przewody w oplocie - klocki ebc yellow stuff - sprężyny H&R - felgi MOTEC (lato) - rozpórka kielichów przód - wyłączony system start&stop. - zmienione obudowy lusterek na czarne, posiadam również oryginalne szare. Serwisy: - Olej wymieniony po 3 tys, po dotarciu na 5w30 motul 300v, - Olej wymieniany co 10 tys, cały czas o tej pory Motul 300V. - Świece co 30 tys. - Skrzynia, haldex dyfer co 55 tys. Pełna dokumentacja od początku modyfikacji oraz serwisów FV. Sprzedaż na Umowę kupna-sprzedaży . DODATKOWE INFORMACJE: Sprzedaje na seryjnych felgach rotor 19 z 2 sezonowymi oponami zimowymi 91W Hankook Winter Icept EVO3 Rok prod. 2022. Ostatnie zdjęcie na letnim zestawie kół Motec i oponach Pilot Sport 4 (istnieje możliwość sprzedaży z 2 kompletem za dopłatą). Samochód jeździł tylko na paliwie 98. Przy przebiegu 85K wymieniona pompa wody. Przy 120 000 Uszczelka chłodniczki oleju, był miro wyciek. Do samochodu dodaje oryginalne sprężyny + oryginalny Dyfuzer. Na szybie przedniej w lewym dolnym rogu są 2 odpryski od kamienia, zostały one zapunktowane, było to przy przebiegu 50K i się cały czas jest w takim samym stadium, szyba jest oryginalna, jak wszystkie pozostałe szyby oryginalne. Samochód zakupiony od kolegi, który miał go od nowości, tak samo dorosłej osoby jak i ja, w pełni świadomej motoryzacji. 90% przebiegu samochodu obydwu właścicieli to dojazdy obwodnicą, przepisowo na tempomacie (nie jest to sprzedażowe lanie wody, samochód jeździł głównie spokojnie, jako codzienny środek transportu, o czym świadczy średnie spalanie). Wszystkie serwisy robione na bieżąco (pełna dokumentacja). Samochód zmodyfikowany z racji pasji, a nie do ulicznych wyścigów. Technicznie wszystko w pełni sprawne i zawsze monitorowane na wyrost. Jestem estetą więc zawsze dbałem o czystość i ładny wygląd. Samochód jest bezwypadkowy, nie uczestniczył w kolizji. Nie zaznaczyłem tej opcji w aukcji Otomoto, ponieważ miał mały incydent. Dawno temu z zimę, przy przebiegu 58K, przytarł przy małej prędkości na śniegu o barierkę, niefortunne lekkie przerysowanie dolnej strony prawego boku i felg. Wszystko to miało miejsce jeszcze będąc w leasingu, naprawa została wykonana w Aso, wszystko zostało wymienione na nowe, z wyjątkiem tylnego błotnika, błotnik został naprawiony, wszystkie inne elementy mają seryjne wartości lakieru. Samochód nie miał naruszonych części stałych, incydent ten zdarzył się przy prędkości 20km/h (oblodzenie), posiadam zdjęcia. Wszystkie szyby są oryginalne, lampy też. Jestem uczciwą osobą, więc by oszczędzić czas zainteresowanej osoby, opisuję wszystko z góry już tutaj. Samochód szczerze uwielbiam, jest on idealnym połączeniem komfortu, z powiedzmy nadal zaskakującą ekonomią, przy tak dużej mocy. Nie mówiąc już o niestarzejącym się aspekcie estetycznym poliftowej bryły S3 Sportback, w moim mniemaniu najładniejszego A3/S3 jakie wyszło. Powód sprzedaży to niestety rozsądek, od ponad roku muszę codziennie dojeżdżać do starszej osoby, której pomagam w codzienności, jest to w sumie ok 80km dziennie + własne sprawy, czasami dziennie wychodzi to nawet 150km. Rozsądek mówi by na jakiś czas przystopować pasję motoryzacyjną i przemieszczać się pojazdem, który jest przystosowany do tego typu tras, przy dodatkowej oszczędności. W razie większej ilości pytań zapraszam do kontaktu. Chętnie odpowiem na wszystkie. Pozdrawiam. 

Informacje o sprzedającym

Tadeusz Gustaw

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Ursynów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie