[BĘDĘ AKTUALIZOWAŁ NA BIEŻĄCO, JAK CZEGOŚ ZAPOMNIAŁEM]
Jest to S4 B6 swap na 2.7 biturbo stroker 3.0 rozwiert
Witam, sprzedam auto którym jeżdżę raz na jakiś czas. Słupek rozwiercony na 82.5mm na wale z 3.0 na kutych korbach i tłokach z 2.0 TFSI. Są to chyba ostatnie wypusty z solardachem. Jeździ na Ravenol VST 5W40 nie ma dodatkowej chłodnicy oleju, bo nie dostaje non stop w ciry. Zrobiłem nim około 8 tyś km. I nie miałem żadnej awarii. Jest do paru poprawek niuanse z blacharki i poci się spod lewej pokrywy. Głowice składane bez kanapki na ori uszczelce i loctite. CR obliczone przy składaniu i zrobiony na 8.6:1
Skrzynia założona z Passata 1.9TDI 4motion FTS ze względu na przyjemniejsze przełożenia. Parktronic przód i tył. Alusy 18. Zderzak przedni przerobiony pod wydajniejsze chłodzenie FMIC, można spowrotem założyć tablicę rejestracyjną. Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o konkrety a nie o zawracanie dupy. Jazda próbna tylko na siedzeniu pasażera, po zakupie wolna ręka.
Udostępniam dane do sprawdzenia historii pojazdu. Mam więcej zdjęć z budowy auta, generuje 531KM i 728Nm. Nie mierzyłem 100-200. 100-160 robi w 4.04s
2.7 wbite w dowód.
Mam dużo zdjęć z budowy auta
https://drive.google.com/drive/folders/1uMG1LBRGA9MRWgONGHyolQhVLPXuA-Bh
Lista modyfikacji
- Słupek składany przez Romana stroker 3.0
- Kute korbowody
- Tłoki 2.0 TFSI
- Głowice 2.4 BDV sai zaślepione wałki 2.4 szeroki kanał
- Twardsze sprężyny FCP
- Świece NGK PFR7Q
- Adaptery pod cewki TFSI
- Cewki BERU ZSE032
- Wtryski 630cc Bosch
- Podkładki termoizolacyjne pod kolektor dolotowy
- Płytki EGT RS6 szerokie pasmo
- Downpipe 76mm 3" V-band
- Kolektory wydechowe Bizon Garage z heatshield homemade
- Suszarki K04 RS6 hybrydy Tomka
- Wydech 63mm 2.5" home made z tłumikami końcowymi BAQ Exhaust
- Poduszki silnika wzmacniane od Bizon Garage
- Jednomas i sprzęgło dwutarcz od Kulety ciche
- Pompa paliwa Walbro GST450
- Moduł BITCAN + wyświetlacz w liczniku, dzięki któremu działa tempomat i wentylator sterowany PWM pokazuje również temperaturę płynu, oleju, pracę wentylatorów, spalanie stukowe, EGT i boost.
- Oddzielny Zegar BOOST AutoGauge
- Lampy BILED rozwiercony na 3"
- Nowe wszystkie przeguby
- Nowe piasty przód
- Nowe tarcze przód 345mm
- Zaciski przód Brembo Z18 6 tłok
- Przewody hamulcowe przód w oplocie stalowym HEL RS4 B7
- Moduł bluetooth w radiu RNS-E wewnątrz
- Skrzynia Passat 1.9 4motion FTS
- Inlety 51mm z nierdzewki
- FMIC 2 w 1 z wyspawanym dolotem