Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 2
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 3
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 4
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 5
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 6
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 7
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 8
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 9
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 10
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 11
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 12
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 13
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 14
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 15
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 16

1 / 17

video
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 2
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 3
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 4
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 5
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 6
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 7
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 8
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 9
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 10
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 11
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 12
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 13
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 14
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 15
Audi S5 Sportback 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 16

Najważniejsze

Przebieg

80 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 995 cm3

Moc

354 KM

Opis

Na sprzedaż Audi S5 Sportback z 2019 roku, sprowadzone ze Stanów w stanie lekko uszkodzonym – lakier oryginalny na większości elementów, lakierowana była tylko maska i jeden przedni błotnik.


To nie jest zwykła S5-ka - moc podniesiona z 354KM na 427KM i 637 niutonometrów. To czuć, zarówno przy ruszaniu jak i "bardziej dynamicznej" jeździe. Auto w porównaniu do "normalnych" S5 przyśpiesza o wiele szybciej i bardziej agresywnie. Jeśli jeżdziłeś normalną wersją - będziesz w szoku ile funu potrafi dać parę zmian.


TUNING:


  • Większy intercooler
  • Sportowy dolot powietrza + filtr
  • Downpipe
  • Chip tuning u Gregor10 → 427 KM i 637 Nm (z hamowni)
  • Pops & Bangs (strzały z wydechu) - działają tylko w trybie sportowym, więc nie męczą przy normalnej jeździe
  • Hamulce z przodu z RS5 - większe, bardziej skuteczne (przydają się ;))
  • Tylny dyfuzor Maxton Design - lepszy, bardziej agresywny wygląd
  • Pasy na nadwoziu - zwracają uwagę i podkreślają sportowe zacięcie auta.


Przyspieszenie to około 4 sekundy do setki - gdzie fabrycznie jest to 4.6s. Ta różnica jest naprawdę wyczuwalna.


Więcej o modyfikacjach znajdziesz w tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=XEb9sf4vw58


WYPOSAŻENIE – wersja Prestige (najbogatsza w USA):


Ten egzemplarz ma topowe wyposażenie, czyli wszystko, co znajdziesz w innych na Otomoto + automatyczny system parkowania (praktycznie niespotykany). Nie wypisuję 50 linijek wyposażenia, bo ma wszystko, co możliwe. Jeśli coś Cię konkretnie interesuje – napisz SMS, zadzwoń lub wyślij maila, z przyjemnością odpowiem.


Z ciekawszych rzeczy:


  • Pakiet S-Sport (adaptacyjne zawieszenie sportowe, sportowy mechanizm różnicowy, czerwone zaciski hamulcowe)
  • Pakiet Driver Assistance:
    1. Adaptive Cruise Control with Traffic Jam Assist (ACC) - utrzymuje stałą odległość od poprzedzającego auta, także w korkach
    2. Active Lane Assist - delikatnie koryguje tor jazdy, jeśli zaczynasz zjeżdżać z pasa bez kierunkowskazu
    3. Traffic Sign Recognition - rozpoznaje ograniczenia prędkości i znaki drogowe, pokazuje je na zegarach/MMI
    4. High Beam Assistant (automatyczne światła drogowe) - automatycznie włącza i wyłącza długie światła
    5. Camera-based Traffic Jam Assist - w korku auto może ruszać i hamować automatycznie (do 60 km/h)
    6. Top View Camera System (kamera 360°) - pokazuje widok auta z góry + z przodu, tyłu i boków
  • System automatycznego parkowania (rzadkość i nie widziałem w żadnej innej S5)
  • Bang & Olufsen - topowe audio
  • Tryby jazdy dla zawieszenia, układu kierowniczego, silnika i wydechu (Auto / Comfort / Dynamic)
  • 20-calowe felgi - wygląd i trakcja
  • Świeże opony Continental Sport Contact 7 z 2024 roku


STAN TECHNICZNY I WIZUALNY:


  • Bez zarzutu – gotowy do jazdy, zero wkładu
  • Użytkowany przeze mnie 3 lata – jedyna usterka: czujnik parkowania (już naprawiony)
  • Przebieg: 80 000 km


SZCZEGÓŁY:


  • Cena: 175 000 zł (do negocjacji)
  • Rok: 2019
  • Przebieg: 80 000 km
  • Moc: 427 KM (Stage 2)
  • Nadwozie: Sportback
  • Napęd: Quattro (AWD)
  • Skrzynia biegów: Automat
  • Kolor: Czarny


DLACZEGO SPRZEDAJĘ?

Zmiana na większe auto - celuję w BMW X6 (jeśli masz i chcesz się wymienić - daj znać).

 

13 sierpnia 2025 15:49

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

S5 Sportback

Wersja

3.0 TFSI Quattro Tiptronic

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2019

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

175000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Informacje o sprzedającym

Mateusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni