1 / 24
27 kwietnia 2024 17:42
ID: 6118710809
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
AudiModel pojazdu
S6Wersja
Avant 4.2 QuattroGeneracja
C5 (1997-2004)Rok produkcji
2001
Przebieg
324 000 km
Pojemność skokowa
4 172 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
340 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
4x4 (stały)Spalanie Poza Miastem
10.0 l/100km
Spalanie W Mieście
21 l/100km
Typ nadwozia
KombiLiczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Perłowy
Kraj pochodzenia
SzwajcariaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
System nawigacji satelitarnej
Ekran dotykowy
Dostęp do internetu
Opis
Baza Audi S6 C5 ANK Avant ’01, w moim posiadaniu chyba już z 9 lat, pochodzi ze Szwajcarii.
Pakiet RS
• zderzaki, grill, progi, listwy drzwi, lotka, licznik, fotele (alkantara – nie parzą i trzymają) oraz boczkami i klamkami, tłumiki końcowe, końcówki z RS6 C6, dekory carbon czarna nitka, tylne zwrotnice
• hamulce RS6, zaciski proszek w kolor Brembo red, przewody w oplocie
Zawieszenie: gwint KW V1, tuleje poli wszędzie, zawias praktycznie bezobsługowy
Maska z wylotami MTM jedna z prawdopodobnie tylko trzech takich w kraju (wyloty ok. 2k euro)
Felgi JR35 9.5 x 19”, 255/35/19 Michelin Pilot Sport 4S ok. 15 tys. km
Swap na skrzynię manualną 6 biegów - napęd z 2.5 tdi, obecnie FTM, przyjemna w trasie długi 6 bieg okolice 170 przy 3k rpm
• sprzęgło dwutarczowe custom na 1200 Nm
• zamach custom
Short travel shifter Colorworx – bez problemu można wrócić do seryjnego lewarka jakby kto wolał, części są
Swap na soczewki biled zamiast bixenon w reflektorach, folia na wypolerowanych szkłach
Tylne lampy LED bezawaryjne od lat
Listwa LED stop nowa z ASO w ostatnich latach
Silnik
• big single turbo Borg Warner S300SXE 369x80 (tytanowy wirnik gorący, kuty wirnik kompresji) (nowy supercore w tym roku 2023, stary mam, jak będą dostępne części można złożyć drugi supercore), kolektor dolotowy RS6, customowe kolektory wydechowe spawane,
• pompa paliwa Walbro 455 lph
• tłoki RS6, nowe zawory, nowe panewki ASO i pierścienie Goetze (silnik oczywiście był rozebrany w pył do projektu),
• obróbka głowic pod turbo,
• wtryski Bosch 630,
• listwa paliwowa RS6,
• cewki czerwone FSI
• odma zewnętrzna (oil catch tank)
• FMIC custom na OEM rdzeniach z RS6 C6
• Wydech custom 3.5” z rozejściem na 2x2.5”
• WG 2.5” w wydech
Hamulce – zaciski OEM RS6 C5, tarcze przód 390 RS6 C7, max 20k km, tył 356 RS6 C6, podobny przebieg, przewody w oplocie
Projekt ma ogółem około 30k km przebiegu
Sterowanie Innovate SCG-1 boost controller with AFR sensor,
Customowy soft na OEM sterowniku
Projekt zbudowany przez Gekon Garage Ozorków, pod ciągłą opieką, możliwość rozwoju.
Jeździ skutecznie jako daily bez napinki na cyfry. Pomiar w rekordowy upał w zeszłym roku 670/900, okolice 7.5 sek. 100-200 przy pogodzie 36 stopni, setup może sporo więcej ale jeżdżę sobie na luzie na 95 okt.
Niektórzy pewnie spotkali na zlotach...
Z wyposażenia:
Elektryczna regulacja kierownicy
Solardach
Wszystkie lusterka fotochrom sprawne
Podwójne szyby
Karbonowa lotka na klapie (rzadkość)
Karbonowy splitter (rzadkość)
Mam jeszcze karbonowe dokładki progów, nie zakładałem bo w miejscowym warsztacie trudno byłoby podnieść auto
10 calowy android najwyższy model śmiga szybko i gra znacznie lepiej od OEM radia, z kartą SIM
Rolety w tylnych drzwiach
Kierownica custom alcantara ścięty dół
Moduły lepard – automatyczne światła, DRL na halogenach 60%, funlights na awaryjnych, miękkie kierunki
Kamery rejestrujące przód i tył Mio
Wpadła właśnie nowa chłodnica bo OEM postanowiła zacząć cieknąć po 22 latach. Ech ta niemiecka jakość
Edit: kwiecień 24 - świeży olej, filtry (zmieniam co 5 tys km) i klocki tył.
To auto bezproblemowo jeździ na codzień i w takim celu zostało zbudowane.
Informacje o sprzedającym
Eryk
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie