Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 2
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 3
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 4
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 5
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 6
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 7
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 8
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 9
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 10
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 11
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 12
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 13
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 14
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 15
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 16
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 17
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 18
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 19
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 20
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 21
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 22
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 23

1 / 24

Film na YouTube
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 2
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 3
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 4
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 5
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 6
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 7
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 8
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 9
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 10
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 11
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 12
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 13
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 14
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 15
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 16
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 17
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 18
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 19
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 20
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 21
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 22
Audi S6 Avant 4.2 Quattro - 23

27 kwietnia 2024 17:42

ID: 6118710809

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

S6

Rok produkcji

2001

Przebieg

324 000 km

Pojemność skokowa

4 172 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

340 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

10.0 l/100km

Spalanie W Mieście

21 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Perłowy

Kraj pochodzenia

Szwajcaria

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Opis

Baza Audi S6 C5 ANK Avant ’01, w moim posiadaniu chyba już z 9 lat, pochodzi ze Szwajcarii. Pakiet RS • zderzaki, grill, progi, listwy drzwi, lotka, licznik, fotele (alkantara – nie parzą i trzymają) oraz boczkami i klamkami, tłumiki końcowe, końcówki z RS6 C6, dekory carbon czarna nitka, tylne zwrotnice • hamulce RS6, zaciski proszek w kolor Brembo red, przewody w oplocie Zawieszenie: gwint KW V1, tuleje poli wszędzie, zawias praktycznie bezobsługowy Maska z wylotami MTM jedna z prawdopodobnie tylko trzech takich w kraju (wyloty ok. 2k euro) Felgi JR35 9.5 x 19”, 255/35/19 Michelin Pilot Sport 4S ok. 15 tys. km Swap na skrzynię manualną 6 biegów - napęd z 2.5 tdi, obecnie FTM, przyjemna w trasie długi 6 bieg okolice 170 przy 3k rpm • sprzęgło dwutarczowe custom na 1200 Nm • zamach custom Short travel shifter Colorworx – bez problemu można wrócić do seryjnego lewarka jakby kto wolał, części są Swap na soczewki biled zamiast bixenon w reflektorach, folia na wypolerowanych szkłach Tylne lampy LED bezawaryjne od lat Listwa LED stop nowa z ASO w ostatnich latach Silnik • big single turbo Borg Warner S300SXE 369x80 (tytanowy wirnik gorący, kuty wirnik kompresji) (nowy supercore w tym roku 2023, stary mam, jak będą dostępne części można złożyć drugi supercore), kolektor dolotowy RS6, customowe kolektory wydechowe spawane, • pompa paliwa Walbro 455 lph • tłoki RS6, nowe zawory, nowe panewki ASO i pierścienie Goetze (silnik oczywiście był rozebrany w pył do projektu), • obróbka głowic pod turbo, • wtryski Bosch 630, • listwa paliwowa RS6, • cewki czerwone FSI • odma zewnętrzna (oil catch tank) • FMIC custom na OEM rdzeniach z RS6 C6 • Wydech custom 3.5” z rozejściem na 2x2.5” • WG 2.5” w wydech Hamulce – zaciski OEM RS6 C5, tarcze przód 390 RS6 C7, max 20k km, tył 356 RS6 C6, podobny przebieg, przewody w oplocie Projekt ma ogółem około 30k km przebiegu Sterowanie Innovate SCG-1 boost controller with AFR sensor, Customowy soft na OEM sterowniku Projekt zbudowany przez Gekon Garage Ozorków, pod ciągłą opieką, możliwość rozwoju. Jeździ skutecznie jako daily bez napinki na cyfry. Pomiar w rekordowy upał w zeszłym roku 670/900, okolice 7.5 sek. 100-200 przy pogodzie 36 stopni, setup może sporo więcej ale jeżdżę sobie na luzie na 95 okt. Niektórzy pewnie spotkali na zlotach... Z wyposażenia: Elektryczna regulacja kierownicy Solardach Wszystkie lusterka fotochrom sprawne Podwójne szyby Karbonowa lotka na klapie (rzadkość) Karbonowy splitter (rzadkość) Mam jeszcze karbonowe dokładki progów, nie zakładałem bo w miejscowym warsztacie trudno byłoby podnieść auto 10 calowy android najwyższy model śmiga szybko i gra znacznie lepiej od OEM radia, z kartą SIM Rolety w tylnych drzwiach Kierownica custom alcantara ścięty dół Moduły lepard – automatyczne światła, DRL na halogenach 60%, funlights na awaryjnych, miękkie kierunki Kamery rejestrujące przód i tył Mio Wpadła właśnie nowa chłodnica bo OEM postanowiła zacząć cieknąć po 22 latach. Ech ta niemiecka jakość Edit: kwiecień 24 - świeży olej, filtry (zmieniam co 5 tys km) i klocki tył. To auto bezproblemowo jeździ na codzień i w takim celu zostało zbudowane. 

Informacje o sprzedającym

Eryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Wawer

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie