Na sprzedaż samochód, który posiadam od 2018 roku - Audi S8 w ostatniej wersji PLUS generacji D4 po liftingu. Auto sprzedaję z dwoma fabrycznymi kompletami kół czarne letnie / srebrne zimowe - 21 calowe.
Audi idealnie sprawdza się w długie trasy, nie męczy, w środku jest wygodnie i cichutko, jest to wtedy komfortowa limuzyna i świetnie sprawdza się w tej roli, w trasie pali 9-10 litrów przy 140 km/h.
Od momentu kiedy włączymy tryb Dynamic możemy powiedzieć, że odpala się prawdziwy performance V8 o mocy 605KM, przyspieszenie do setki to 3,4 sekundy, auto wgniata w fotel, a ceramiczne hamulce zaostrzają swoje działanie i hamują jak żyleta.
Cena katalogowa tego modelu w 2017 roku wyszła ponad 800 000 zł brutto.
Wyposażenie:
- Podsufitka Alcantara
- Elementy Carbon na zewnątrz, listwy zderzaka oraz dyfuzor
- Elementy Carbon w środku z czerwonym akcentem
- Sportowy układ wydechowy
- Sportowy mechanizm różnicowy
- Dynamiczny układ kierowniczy
- Przesunięcie ograniczenia prędkości do 305 km/h
- Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne
- Ceramiczne hamulce z przodu i z tyłu
- Hak holowniczy
- Bang Olufsen Advanced 1820W
- Audi Matrix Led
- Pakiet skórzany pełny
- Czarna skóra Valcona z czerwonymi przeszyciami
- Audi Active Cruise Control (aktywny tempomat)
- Audi Active Lane Assist (wspomaganie pasa ruchu)
- Audi Side Assist (czujnik martwego pola)
- Audi Parking System Plus (kamera cofania + PDC)
- Audi Pre Sense Front (awaryjne hamowanie + ostrzeganie)
- Przyciemniane szyby boczne i szyba tylna
- Podwójne szyby - bardziej dźwiękoszczelne
- Rolety dla pasażerów z tyłu
- Ambient Lightning Plus (oświetlenie podsufitki, drzwi, oraz podłogi)
- Lusterka z funkcją przeciwoślepieniową
- WEBASTO
- Soft Close
Audi było należycie serwisowane przez wszystkie lata, olej wymieniany co max 12 tysięcy kilometrów (top - Millers 5w30) wraz z filtrami. Z samochodu usunięte zostały wszystkie wady fabryczne tego modelu - w skrócie:
- akcja serwisowa - założona ochrona przed przegrzaniem się osłon silnika (od temperatury się topiły)
- z powodu wady fabrycznej, przy przebiegu 160 000 km wymieniony został silnik i z nim wszystkie podzespoły, które były ,,kruche'' i wadliwe fabrycznie - założony wzmocniony wał i podzespoły rozrządu. Audi na tym motorze przejechało już 40 000 km bez żadnych niepokojących objaw. Silnik pracuje na odpowiednich parametrach, płynnie przechodzi w tryb 4 cylindrowy i z powrotem, nie szarpie, nie drga.
- wymienione klocki ceramiczne
- przeprowadzony serwis olejowy
Po więcej informacji zachęcam do kontaktu.