Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 1
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 2
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 3
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 4
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 5
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 6
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 7
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 8
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 9
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 10
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 11
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 12
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 13
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 14
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 15
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 16
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 17
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 18
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 19
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 20
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 21
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 22
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 23
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 24
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 25
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 26
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 27
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 28
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 29
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 30
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 31
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 32
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 33
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 34
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 35

1 / 36

Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 1
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 2
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 3
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 4
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 5
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 6
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 7
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 8
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 9
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 10
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 11
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 12
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 13
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 14
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 15
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 16
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 17
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 18
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 19
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 20
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 21
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 22
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 23
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 24
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 25
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 26
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 27
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 28
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 29
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 30
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 31
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 32
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 33
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 34
Audi TT 2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic - 35

Najważniejsze

Przebieg

195 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

211 KM

Opis

Dzień dobry

Dzisiaj mam do sprzedania moją ukochaną zabawkę Audi TT w wyposażeniu jak Audi TTS lecz szybsze od TTRS. Wygląda jak normalne TT a jest szybsze od nie jednej BMW M.

Do rzeczy jestem miłośnikiem motoryzacji i uwielbiam kupić auto i dostosować go do własnych potrzeb. Wszystkie czynności przy aucie dokonuje osobiście nie powierzając żadnych prac osobom trzecim. Nie jestem mechanikiem lecz lubię rozebrać urządzenie mechaniczne, zrozumieć jego działanie i jak jest to możliwe to go usprawnić.

W samochodzie wprowadziłem następujące usprawnienia. W całym zawieszeniu wymieniono każdą tuleje na pouliretanową czerwoną, wymieniono na nowe wszystkie sworznie, zamontowałem zawieszenie bilstain b8 ze sprężynami obniżającymi. Felgi o szerokości 9 cali naciąg opony 245x45x18 Uniroyal.

Wstawiłem nowe turbo k04-064, wstawiłem nowy wydech nierdzewny o większym przekroju i bez k...... Strojenie auta wykonałem w Genowefa Auto gdzie specjalnie dla mnie opracowano mapę dla tego samochodu uwzględniającą moje indywidualne wymagania. Zajęło to trzy dni (Zadanie jakie przedstawiłem do wykonania tunerowi to opracowanie mapy w której nie będzie najważniejszej możliwej do uzyskania mocy lecz bezpieczeństwo silnika i ekonomika eksploatacji) (tu taka mała dygresja w procesie podwyższania mocy jeśli zagadnienie dotyczy tylko samej mocy zadanie jest znacznie prostsze. Podwyższając moc zwiększamy doładowanie i dosłownie zalewamy silnik paliwem. Efekt samochód kotłuje dużo paliwa i jest szybki. Ja budowałem samochód do jazdy codziennej nie dla osiągów. Ważne było dla mnie aby auto było szybkie i nie dużo paliło. Mój samochód po modyfikacji w mieście pali przy normalnej dynamicznej jeździe do 11 litrów. Można zejść i do 8 litrów ale to nie jest jazda. Przy 11 litrach jest trochę zabawy. W trasie przy 140 będzie 8,5. przy 110 6 litrów. Przyspieszenie od 0 do 100 km okolice 4 sekund. Czasem mniej. Samochód daje radę Tesli model 3 441 km bo jest lżejszy z aluminium.

Dodatkowo dokonałem gruntownego wygłuszenia auta. Rozebrałem całe wnętrze i wszystkie panele w drzwiach błotnikach na podłodze zostały wyklejone wygłuszeniem. Dokonałem wymiany wszystkich głośników na kastomowe JL Audio i Chińskie radio android z procesorami dźwięku. To wygłuszenie z głośnikami i radiem dało niesamowity dźwięk. Taki dźwięk jak osiągnąłem można spotykać jedynie w bardzo grubych autach.

O dziwo pouliretan w zawieszeniu i amortyzatory Bilstain z obniżonymi sprężynami nie zrobiły z tego auta przysłowiowych taczek. Auto jest komfortowe i bardzo precyzyjne.

Dzięki przeprowadzonym modyfikacjom obecnie auto prowadzi się lepiej niż fabrycznie nowe audi TT

W zakresie przeprowadzonych prac eksploatacyjnych w moim aucie.

Posiadam go od pięciu lat i od razu po zakupie samochód został zabezpieczony anty korozyjnie. W każdym swoim samochodzie wykonuję zabezpieczenia antykorozyjnego co dwa lata. w samochodzie nie ma grama rdzy.

138 tys przebiegu wymieniono rozrząd

160 tyś pouliretan w zawieszeniu amortyzatory i sprężyny nowe opony, nowe turbo, wymiana oleju w skrzyni biegów i dyfrze, wydech nowy, nowy akumulator.

195 tyś wymiana pompy wody pompy wspomagającej obieg wody czyszczenie kolektora dolotowego.

w samochodzie olej wymieniany co 10 tysięcy KM


Samochód nie ma ani jednej ryski bardzo dbam o lakier. Nie jest parkowany pod blokiem nie jeżdżę nim na parking do supermarketu.


Ktoś kto się zna to się zorientuje że wartość przeprowadzonych zmian przewyższa wartość auta. Proponuję cenę która nie jest za wygórowana. Tego typu auta, tak zmodyfikowane cenią sobie ludzie po 90 tyś zł. Ja zdaje sobie sprawę że czasami może udać się sprzedać takie auto za taką cenę ponieważ jeżeli ktoś chce osiągać takie wyniki to musi ponieść wysokie koszty. Ja proponuję kwotę 57 tyś zł. Jest to kwota która pozwoli mi po dołożeniu rozpocząć nowy projekt którego celem będzie 800 km. Będzie to samochód który nie będzie już z przeznaczeniem do jazdy codziennej (obecnie przesiadłem się już na elektryka do jazdy codziennej) lecz będzie typowym fan carem który ma zaspokoić moje ego że nie podskoczy mi już nikt na ulicy.

Dzisiaj mam satysfakcję jak moje audi objeżdża nowe RS i M. Lecz czasami i ja mogę się zawieść i ktoś uciera mi nosa.

 

24 maja 2025 7:45

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

TT

Wersja

2.0 TFSI Quattro Prime Line S tronic

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2011

Generacja

8J (2006-2013)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

58500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store