Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 1
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 2
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 3
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 4
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 5
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 6
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 7
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 8
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 9
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 10
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 11
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 12
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 13
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 14
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 15
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 16
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 17
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 18
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 19
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 20
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 21
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 22
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 23
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 24
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 25
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 26
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 27
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 28
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 29
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 30
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 31
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 32
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 33

1 / 34

Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 1
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 2
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 3
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 4
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 5
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 6
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 7
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 8
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 9
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 10
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 11
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 12
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 13
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 14
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 15
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 16
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 17
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 18
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 19
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 20
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 21
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 22
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 23
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 24
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 25
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 26
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 27
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 28
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 29
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 30
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 31
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 32
Audi TT Coupe 1.8T Quattro - 33

8 czerwca 2024 20:21

ID: 6123805378

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

TT

Rok produkcji

1999

Przebieg

179 000 km

Pojemność skokowa

1 781 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

225 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Spalanie W Mieście

13 l/100km

Typ nadwozia

Coupe

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Kolor

Srebrny

Kraj pochodzenia

Włochy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Opis


Witam,

Mam do sprzedania ladne Audi TT z sionikiem 1.8T oraz napedem quattro (insert 50/50). Auto przeszlo szereg modyfikacji (m. in. zawieszenie AirRide) i aktualnie ma 267hp i 366Nm. Dolozone jest radio Android. Pelny przelot.
Dokladki wizualne, dodatkowe zegary.

Auto zadbane, ladne, głośne. Dobrze sie prowadzi, zawieszenie sportowe. Silnik suchy, napedy sprawne. Zdrowa blacha bez korozji. Wnetrze w stanie bdb, czarna podsufitka.

Kupilem juz drugi samochod, niedawno odebrany po skonczonym projekcie, wiec szkoda, zeby stal. Samochod o charakterze sportowym, a ja jednak preferuje bardziej miekkie amerykanskie zawieszenie. Plus zona narzeka, ze nie mozna dzieci wozic…


Wyposażenie:

Nagłośnienie Bose
Czarna podsufitka
Czarna skórzana tapicerka
Elektryczne lusterka
Podgrzewane fotele
Pełny FIS

WNĘTRZE:

Konsola środkowa została przerobiona na 2DIN - obecnie zamontowane radio dotykowe Sony XAV-AX1000 z Apple Car Play dzięki czemu mamy dostep do Spotify, systemu głośnomówiącego, map Google/Apple oraz dużo dużo więcej.

W środkowych nawiewach oraz na desce zostały zamontowane zegary do monitorowania pracy silnika - zegar CNSpeed EGT, Defi Boost oraz prawdziwy unikat - dedykowany do TT 8n elektroniczny wyświetlacz Racediagnostics Liquid TT Gauge który jest już praktycznie niedostępny. Oprócz monitorowania ogromnej ilości parametrów pokazuje on również błędy komputera oraz pozwala je kasować, mierzy moc/moment, czasy 0-100 etc. Manometry od airride Viair wskazujące ciśnienie w butli oraz osobno przedniej i tylnej osi są ukryte w schowku.

Bonus - problem każdej TT 8n czyli wariujące zegary został rozwiązany definitywnie przez regenerację u Anubisa z Klubu TT :)

MECHANIKA/SILNIK:

W aucie zostały wymienione w przy modyfikacjach:
Nowa pompa oleju
Turbo zregenerowane
Wszytskie przewody podciśnienia wymienione
Uklad wydechowy zrobiony custom od kata do końca
Sprezarka klimatyzacji
Cewki z tfsi
Swiece ngk prf7q

W 2019 samochód został wystrojony w podwarszawskim MS Performance - TT wypluło na hamowni 267KM oraz 366Nm - wykres do wglądu. Wydech na końcówkach 100mm. Należy raczej do tych głośniejszych :)

Oprócz tego samochód serwisowany regularnie co rok - filtry, oleje, etc. Założony został sportowy insert dzięki któremu napęd quattro reaguje lepiej a rozkład mocy po zapięciu tylnej osi wynosi 50:50

Silnik chodzi pięknie, i rowno. Na zimno i na cieplo odpala od razu. Trzyma temperature (trasa ze srednia 150km/h a wskazowka nawet nie drgnela).

KAROSERIA:

Zderzak przód ori R32 (grill + kratki czarny połysk) zrobiony na gładko (można zawsze wrócić do wnęki)
Dokladka zderzaka cupra
Dokładka lotki R32 (czarny połysk)
Dyfuzor plaster miodu
Moduł us blinker
Lusterka i wlew paliwa polakierowane na czarny połysk
Lampy tylne lekko przyciemnione

Uważam, ze wizualnie lakier/blacha jest w bardzo dobrym stanie, natomiast ma on już ponad 20 lat wiec idealny nie będzie.

ZAWIESZENIE/KOŁA:

Rozporka kielichów przód

Zawieszenie Airride przód/tył od Airride-system.pl zbudowane na fabrycznie nowym gwincie MTS-Gold ze sterowaniem z pilota w kabinie (przód, tył, przód+tył) oraz sterowaniem radiowym z kluczyka (przód, tył). Manometry (ciśnienie w zbiorniku oraz osiach przedniej i tylnej) oraz wyłącznik całego systemu w schowku pasażera. Butla i kompresor schowane we wnęce na koło zapasowe.

Wszystkie podzespoły i elementy kupione jako nowe w połowie 2019 roku i zamontowane w Dream Garage u Dominika - zawieszenie pracuje jak należy i nie sprawia absolutnie żadnych problemów. Auto leży równo z obu stron - dosłownie leży, bo po opuszczeniu na maxa przednia dokładka opiera się o ziemię, koła o nadkola i samochodu nie można ruszyć :)

Koła to 18 calowe w kolorze lusterek, zarówno z przodu jak i z tylu na aucie są dystanse (13mm przód 25mm tył).

 

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Bemowo

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie