1 / 34
8 czerwca 2024 20:21
ID: 6123805378
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
AudiModel pojazdu
TTWersja
Coupe 1.8T QuattroGeneracja
8N (1998-2006)Rok produkcji
1999
Przebieg
179 000 km
Pojemność skokowa
1 781 cm3
Rodzaj paliwa
BenzynaMoc
225 KM
Skrzynia biegów
ManualnaSpalanie Poza Miastem
7.0 l/100km
Spalanie W Mieście
13 l/100km
Typ nadwozia
CoupeLiczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
SrebrnyKraj pochodzenia
WłochyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakTuning
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Opis
Witam,
Mam do sprzedania ladne Audi TT z sionikiem 1.8T oraz napedem quattro (insert 50/50). Auto przeszlo szereg modyfikacji (m. in. zawieszenie AirRide) i aktualnie ma 267hp i 366Nm. Dolozone jest radio Android. Pelny przelot.
Dokladki wizualne, dodatkowe zegary.
Auto zadbane, ladne, głośne. Dobrze sie prowadzi, zawieszenie sportowe. Silnik suchy, napedy sprawne. Zdrowa blacha bez korozji. Wnetrze w stanie bdb, czarna podsufitka.
Kupilem juz drugi samochod, niedawno odebrany po skonczonym projekcie, wiec szkoda, zeby stal. Samochod o charakterze sportowym, a ja jednak preferuje bardziej miekkie amerykanskie zawieszenie. Plus zona narzeka, ze nie mozna dzieci wozic…
Wyposażenie:
Nagłośnienie Bose
Czarna podsufitka
Czarna skórzana tapicerka
Elektryczne lusterka
Podgrzewane fotele
Pełny FIS
WNĘTRZE:
Konsola środkowa została przerobiona na 2DIN - obecnie zamontowane radio dotykowe Sony XAV-AX1000 z Apple Car Play dzięki czemu mamy dostep do Spotify, systemu głośnomówiącego, map Google/Apple oraz dużo dużo więcej.
W środkowych nawiewach oraz na desce zostały zamontowane zegary do monitorowania pracy silnika - zegar CNSpeed EGT, Defi Boost oraz prawdziwy unikat - dedykowany do TT 8n elektroniczny wyświetlacz Racediagnostics Liquid TT Gauge który jest już praktycznie niedostępny. Oprócz monitorowania ogromnej ilości parametrów pokazuje on również błędy komputera oraz pozwala je kasować, mierzy moc/moment, czasy 0-100 etc. Manometry od airride Viair wskazujące ciśnienie w butli oraz osobno przedniej i tylnej osi są ukryte w schowku.
Bonus - problem każdej TT 8n czyli wariujące zegary został rozwiązany definitywnie przez regenerację u Anubisa z Klubu TT :)
MECHANIKA/SILNIK:
W aucie zostały wymienione w przy modyfikacjach:
Nowa pompa oleju
Turbo zregenerowane
Wszytskie przewody podciśnienia wymienione
Uklad wydechowy zrobiony custom od kata do końca
Sprezarka klimatyzacji
Cewki z tfsi
Swiece ngk prf7q
W 2019 samochód został wystrojony w podwarszawskim MS Performance - TT wypluło na hamowni 267KM oraz 366Nm - wykres do wglądu. Wydech na końcówkach 100mm. Należy raczej do tych głośniejszych :)
Oprócz tego samochód serwisowany regularnie co rok - filtry, oleje, etc. Założony został sportowy insert dzięki któremu napęd quattro reaguje lepiej a rozkład mocy po zapięciu tylnej osi wynosi 50:50
Silnik chodzi pięknie, i rowno. Na zimno i na cieplo odpala od razu. Trzyma temperature (trasa ze srednia 150km/h a wskazowka nawet nie drgnela).
KAROSERIA:
Zderzak przód ori R32 (grill + kratki czarny połysk) zrobiony na gładko (można zawsze wrócić do wnęki)
Dokladka zderzaka cupra
Dokładka lotki R32 (czarny połysk)
Dyfuzor plaster miodu
Moduł us blinker
Lusterka i wlew paliwa polakierowane na czarny połysk
Lampy tylne lekko przyciemnione
Uważam, ze wizualnie lakier/blacha jest w bardzo dobrym stanie, natomiast ma on już ponad 20 lat wiec idealny nie będzie.
ZAWIESZENIE/KOŁA:
Rozporka kielichów przód
Zawieszenie Airride przód/tył od Airride-system.pl zbudowane na fabrycznie nowym gwincie MTS-Gold ze sterowaniem z pilota w kabinie (przód, tył, przód+tył) oraz sterowaniem radiowym z kluczyka (przód, tył). Manometry (ciśnienie w zbiorniku oraz osiach przedniej i tylnej) oraz wyłącznik całego systemu w schowku pasażera. Butla i kompresor schowane we wnęce na koło zapasowe.
Wszystkie podzespoły i elementy kupione jako nowe w połowie 2019 roku i zamontowane w Dream Garage u Dominika - zawieszenie pracuje jak należy i nie sprawia absolutnie żadnych problemów. Auto leży równo z obu stron - dosłownie leży, bo po opuszczeniu na maxa przednia dokładka opiera się o ziemię, koła o nadkola i samochodu nie można ruszyć :)
Koła to 18 calowe w kolorze lusterek, zarówno z przodu jak i z tylu na aucie są dystanse (13mm przód 25mm tył).
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie