BMW-ALPINA B6 - 1
BMW-ALPINA B6 - 2
BMW-ALPINA B6 - 3
BMW-ALPINA B6 - 4
BMW-ALPINA B6 - 5
BMW-ALPINA B6 - 6
BMW-ALPINA B6 - 7
BMW-ALPINA B6 - 8
BMW-ALPINA B6 - 9
BMW-ALPINA B6 - 10
BMW-ALPINA B6 - 11
BMW-ALPINA B6 - 12
BMW-ALPINA B6 - 13
BMW-ALPINA B6 - 14
BMW-ALPINA B6 - 15
BMW-ALPINA B6 - 16
BMW-ALPINA B6 - 17
BMW-ALPINA B6 - 18
BMW-ALPINA B6 - 19
BMW-ALPINA B6 - 20
BMW-ALPINA B6 - 21
BMW-ALPINA B6 - 22
BMW-ALPINA B6 - 23
BMW-ALPINA B6 - 24

1 / 25

BMW-ALPINA B6 - 1
BMW-ALPINA B6 - 2
BMW-ALPINA B6 - 3
BMW-ALPINA B6 - 4
BMW-ALPINA B6 - 5
BMW-ALPINA B6 - 6
BMW-ALPINA B6 - 7
BMW-ALPINA B6 - 8
BMW-ALPINA B6 - 9
BMW-ALPINA B6 - 10
BMW-ALPINA B6 - 11
BMW-ALPINA B6 - 12
BMW-ALPINA B6 - 13
BMW-ALPINA B6 - 14
BMW-ALPINA B6 - 15
BMW-ALPINA B6 - 16
BMW-ALPINA B6 - 17
BMW-ALPINA B6 - 18
BMW-ALPINA B6 - 19
BMW-ALPINA B6 - 20
BMW-ALPINA B6 - 21
BMW-ALPINA B6 - 22
BMW-ALPINA B6 - 23
BMW-ALPINA B6 - 24

28 kwietnia 2024 14:33

ID: 6113542275

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW-ALPINA

Model pojazdu

B6

Rok produkcji

1986

Przebieg

95 882 km

Pojemność skokowa

2 693 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

210 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Japonia

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Zarejestrowany jako zabytek

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Opis

BMW Alpina B6 generacji E30 jest dobrze zachowanym przykładem niezwykle rzadkiej nowoczesnej klasycznej limuzyny o wysokich osiągach, oferowanej w imponującym, bardzo oryginalnym stanie. Pod maską znajduje się wolnossący rzędowy sześciocylindrowy silnik SOHC o pojemności 2,7 litra, wytwarzający około 210 KM i napędzający tylne koła za pośrednictwem trzybiegowej automatycznej skrzyni biegów. Licznik pokazuje 95 882 kilometrów. Ta Alpina B6 była oryginalnie modelem sprowadzonym z Japonii. Ten egzemplarz to numer 49 z zaledwie 67 egzemplarzy Alpiny B6 wyprodukowanych w 1986 roku. WYPOSAŻENIE I CECHY Alpina B6 była oparta na seryjnym 323i lub 325i i zawierała szereg pożądanych ulepszeń, w tym specjalnie zaprojektowane tłoki Mahle z płaską głowicą, gorętszy wałek rozrządu o wyższym skoku i dłuższym czasie działania, twardsze sprężyny zaworów, poprawiony układ zapłonowy i ulepszony hamulce. Model posiadał również niezależne przednie zawieszenie Macpherson, niezależne tylne zawieszenie, zmienione wnętrze oraz charakterystyczne przednie i tylne spojlery. Ten egzemplarz jest wykończony w kolorze Diamond Black Metallic z kultową srebrną grafiką „zestawu dekoracyjnego” Alpina, na czarnej tkaninie i winylowym wykończeniu wnętrza, z zielonymi i niebieskimi paskami Alpina oraz wstawkami z forniru drewnianego. Jeździ na zestawie 16-calowych wieloramiennych felg aluminiowych Alpina z oponami Dunlop Direzza ZII. Fabryczna specyfikacja obejmuje obszytą czarną skórą czteroramienną kierownicę Alpina, zegar analogowy, cyfrowy wskaźnik nawiewu VDO Alpina, klimatyzację, elektryczne szyby, komputer pokładowy, elektryczny szyberdach i elektrycznie regulowane lusterka boczne. Ta Alpina B6 jest teraz wyposażona w dostępny na rynku wtórnym sportowy układ wydechowy MG Motorsport ze stali nierdzewnej oraz wtórny odtwarzacz CD i kasetę stereo. STAN Lakier Diamond Black Metallic jest w doskonałym ogólnym stanie, biorąc pod uwagę wiek samochodu, chociaż ​​przednie błotniki wydają się być wcześniej przemalowane. Na przednim zderzaku jest również kilka drobnych odprysków od kamieni. Wewnątrz kabina jest ogólnie w świetnym stanie. Występują również dwie skazy na zewnętrznym podparciu fotela kierowcy oraz niedoskonałości w obszarach wykończenia fornirem drewnianym. Widoczne są również przebarwienia na tapicerce zestawu wskaźników, lekkie rozciągnięcie fotela kierowcy i podstawy tylnego siedzenia oraz niewielkie ślady użytkowania wokół tapicerki, ale bez większego zużycia. Sprzedający nie jest świadomy żadnych usterek mechanicznych, ale zauważa, że ​​różnica temperatur, ciśnienie dolotowe, temperatura oleju i manometry działają tylko z przerwami. Ostatnie badanie przydatności do ruchu drogowego samochodu zostało przeprowadzone 1 września 2022 roku. HISTORIA SERWISOWA Ostatnia serwis tego B6 został przeprowadzony w lutym 2022 r. przy około 95 500 km przez firmę Richter Motors, która obejmowała nałożenie powłoki ceramicznej na samochód, zamontowanie nieoryginalnego układu wydechowego oraz zamontowanie nowej chłodnicy wody, akumulatora , soczewki i żarówki reflektorów, paski napędowe, przewody zapłonowe i świece, a także nowy olej silnikowy, filtry i płyny, nowe sprzęgło wiskotyczne, przeguby, drążki kierownicze, końcówka drążka kierowniczego, wahacze, pompa wody, przekładnia kierownicza, i geometrii kierownicy. STRESZCZENIE To BMW Alpina B6 z epoki E30 jest dobrze utrzymanym przykładem niezwykle rzadkiej nowoczesnej klasycznej limuzyny o wysokich osiągach, oferowanej w imponującym, bardzo oryginalnym stanie. Numer 49 z zaledwie 67 egzemplarzy wyprodukowanych w 1986 roku i szczycący się pożądanymi osiągami Alpiny oraz ulepszeniami kosmetycznymi, byłby wymagającym dodatkiem do kolekcji każdego entuzjasty marki i ekscytującym towarzyszem pełnych porywających weekendowych przejażdżek, codziennego użytku w stylu retro i wizyt na salonach samochodowych. 

Informacje o sprzedającym

Witold

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gniazdów, myszkowski, Śląskie