BMW i8 - 1
BMW i8 - 2
BMW i8 - 3
BMW i8 - 4
BMW i8 - 5
BMW i8 - 6
BMW i8 - 7
BMW i8 - 8
BMW i8 - 9
BMW i8 - 10
BMW i8 - 11
BMW i8 - 12
BMW i8 - 13
BMW i8 - 14
BMW i8 - 15
BMW i8 - 16
BMW i8 - 17
BMW i8 - 18
BMW i8 - 19

1 / 20

BMW i8 - 1
BMW i8 - 2
BMW i8 - 3
BMW i8 - 4
BMW i8 - 5
BMW i8 - 6
BMW i8 - 7
BMW i8 - 8
BMW i8 - 9
BMW i8 - 10
BMW i8 - 11
BMW i8 - 12
BMW i8 - 13
BMW i8 - 14
BMW i8 - 15
BMW i8 - 16
BMW i8 - 17
BMW i8 - 18
BMW i8 - 19

Najważniejsze

Przebieg

29 700 km

Rodzaj paliwa

Hybryda Plug-in

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 499 cm3

Moc

231 KM

Opis

BMW i8 Roadster 2019 | Kamera 360° | Laser lights | Harman Kardon | Najmniejszy przebieg w Polsce |


To auto nie prosi o uwagę. Ono ją przyciąga – zawsze i wszędzie.

Pamiętam dzień, w którym po raz pierwszy zobaczyłem BMW i8 Roadster na żywo – nie na zdjęciu, nie w salonie, tylko na ulicy. Dźwięk, sylwetka, futurystyczna linia i ten moment, gdy kierowca uniósł drzwi do góry jak skrzydła. Obiecałem sobie wtedy: kiedyś będę miał taki samochód.


Spełniłem to marzenie latem 2022 roku. Sprowadziłem egzemplarz dokładnie taki, jak chciałem – w kolorze Crystal White Pearl Metallic z niebieskimi akcentami, z czarnym wnętrzem – klasycznie i nowocześnie zarazem. Auto miało jedynie kosmetyczną przygodę (zderzak i lusterko), naprawioną perfekcyjnie i zgodnie ze sztuką. Od tamtej pory przejechałem zaledwie 3500 km – tylko latem, w słoneczne dni, z otwartym dachem i muzyką grającą z systemu Harman Kardon.


Cały czas garażowany. Nie jeździł zimą. Nie widział soli. Nie słyszał deszczu. Nie czuł dymu papierosa. Nie miał trudnego życia.



Stan i pochodzenie


  • Rok produkcji: 2019


  • Przebieg: tylko 29 700 km – czyli mniej niż przeciętna hulajnoga w centrum Warszawy


  • Sprowadzony z USA w 2022 roku przez pasjonata, nie handlarza


  • Zero uszkodzeń strukturalnych, tylko kosmetyka – naprawiona z najwyższą starannością


  • OC i przegląd aktualne – auto gotowe do jazdy, bez żadnych inwestycji


  • Lakier zabezpieczony powłoką ochronną – prezentuje się jak nowy

Rzeczoznawca powiedział, że warte jest 437 900 zł.

Ja mówię:

„Oddam taniej, ale błagam – nie pytaj, czy zamienię na BMW E36 w LPG.”



Co sprawia, że i8 to dzieło inżynierii?


Nisko położony środek ciężkości

Akumulator litowo-jonowy umieszczony wzdłuż tunelu środkowego sprawia, że auto prowadzi się stabilnie, precyzyjnie i daje niesamowite wrażenie „przyklejenia” do drogi.


Monocoque z włókna węglowego (CFRP)

Karbonowa kabina pasażerska zapewnia ekstremalną sztywność przy niskiej masie. i8 waży niespełna 1600 kg – jak na hybrydowego roadstera z pełnym wyposażeniem, to wynik absolutnie wyjątkowy. To technologia zarezerwowana dla supersamochodów.


Napęd e-AWD (Electric All-Wheel Drive)

Przód napędzany elektrycznie, tył przez turbodoładowany silnik 1.5 R3. Tryb 4x4 działa nie przez wał, lecz przez inteligentną synchronizację osi – zapewniając genialną trakcję i natychmiastową reakcję.


Tryby jazdy, które zmieniają auto

Od cichego, miejskiego trybu eDrive, przez komfortowy hybrid daily, aż po sportowy tryb z pełnym wsparciem silnika spalinowego. Każdy tryb daje inne emocje – ale wszystkie mają sens.


Tryb EV – cichy, ale nie nudny

Do 40 km zasięgu na samym prądzie, do 120 km/h. Idealny do jazdy po mieście – bez spalin i bez hałasu. Ale wystarczy wcisnąć gaz, by dołączył się turbo-benzyniak i i8 pokazał swoją dziką stronę.


Roadster bez kompromisów

Brak dachu i słupków B? Nie ma wpływu na sztywność – to zasługa karbonowego monocoque. Dach składa się automatycznie w 15 sekund (nawet podczas jazdy do 50 km/h), nie zabierając miejsca w bagażniku.


Efektywna rekuperacja

i8 odzyskuje energię podczas hamowania i przekierowuje ją do baterii. Efekt? Więcej mocy wtedy, kiedy naprawdę jej potrzebujesz – bez szarpnięć, bez ingerencji.


Active Sound Design

System generuje sportowy dźwięk tylko wewnątrz kabiny – bez hałasu na zewnątrz, z pełną dawką emocji za kierownicą.


Proporcje i drzwi podnoszone do góry

Długa maska, niska linia dachu, szeroki rozstaw osi. Wygląda jak koncept. I tak właśnie się prowadzi.




Zaskakująco praktyczny


BMW i8 Roadster to nie tylko ikona designu – to również zaskakująco funkcjonalne auto na co dzień:


Składany dach = komfort w każdą pogodę


Podgrzewane fotele = przyjemność także jesienią


Napęd plug-in = jazda po mieście niemal za darmo


Popularna jednostka 1.5 turbo = niskie koszty serwisu


Wyposażenie i technologie (wybrane)


  • Napęd hybrydowy plug-in (EV + 1.5 TwinPower Turbo) – 374 KM, 570 Nm
  • Otwierany dach Roadster
  • System iDrive + Harman Kardon Hi-Fi + Bluetooth
  • Laserowe światła, Adaptacyjne LED, HUD (head-up display)
  • Kamera 360°, czujniki przód/tył
  • Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie
  • Sportowe fotele z pamięcią i podgrzewaniem


Dla kogo to auto?


Dla kogoś, kto nie potrzebuje się tłumaczyć, dlaczego nie 911


Dla kierowcy, który lubi spojrzenia – ale nie ich prowokuje


Dla osoby, która ceni technologię i design, ale kocha też prowadzenie


Dla kogoś, kto rozumie, że takich projektów już się nie robi


Nie jestem handlarzem. Nie mam nic do ukrycia. Możliwa weryfikacja w dowolnym serwisie lub u rzeczoznawcy.



Auto stoi gotowe. Kluczyki czekają. Rób screena. Pokaż żonie.

Zadzwoń, zanim ktoś inny wyjedzie tym autem w stronę zachodzącego słońca.

 

14 maja 2025 5:21

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

i8

Kolor

Biały

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2019

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

300000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store