BMW M3 - 1
BMW M3 - 2
BMW M3 - 3
BMW M3 - 4
BMW M3 - 5
BMW M3 - 6
BMW M3 - 7
BMW M3 - 8
BMW M3 - 9
BMW M3 - 10
BMW M3 - 11
BMW M3 - 12

1 / 13

BMW M3 - 1
BMW M3 - 2
BMW M3 - 3
BMW M3 - 4
BMW M3 - 5
BMW M3 - 6
BMW M3 - 7
BMW M3 - 8
BMW M3 - 9
BMW M3 - 10
BMW M3 - 11
BMW M3 - 12

26 kwietnia 2024 11:26

ID: 6106432579

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

M3

Rok produkcji

2003

Przebieg

184 000 km

Pojemność skokowa

3 246 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

343 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie W Mieście

17 l/100km

Typ nadwozia

Kabriolet

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Opis

Witam, Samochód został kupiony na użytek własny na licytacji w Kanadzie dokąd przyjechał z Teksasu, przetransportowany do Polski w lecie 2021 roku. Samochód od 2003 roku jest bezwypadkowy, co potwierdza CARFAX. Początkowo samochód poruszał się po Teksasie w USA, a następnie został przetransportowany do Ontario w Kanadzie – dzięki temu, M3 ma zdrowe podwozie, które od spodu jest jak nowe. W momencie zakupu M3 miało przejechane około 183.500 km. Aktualnie jest to 184.300 km. Samochód podszedłem kompleksowe odświeżenie i wymianę niezbędnych części. Po zakupie włożyłem w samochód ponad 65.000 złotych. Co mieści się w tych pieniądzach? Między innymi: serwis mechaniczny ( 39.000 złotych), detailing (renowacja skóry, plastików i lakieru – ponad 8.000 złotych), nowe opony (4.000 złotych), nowe części (około 8.000 złotych), renowacja felg (5.000,- zł) i inne drobiazgi. Jeżeli chodzi o serwis mechaniczny to został on w całości wykonany przez serwis Wiltronic w Warszawie na oryginalnych częściach BMW. Zrobiono: panewki korbowodowe z uszczelnieniem miski, regulacja luzu zaworowego z zestawem uszczelek pokrywy zaworów, uszczelnienie wału korbowego, poduszki silnika, opornica dmuchawy, koło dwumasowe, sprzęgło, łożysko koła zamachowego, uszczelnienie Vanosa, czujnik temperatury spalin, odma, separator, podpora wału z łożyskiem, napinacze, olej w skrzyni, dyfrze, dachu i SMG, amortyzatory przód razem z gniazdami i łożyskami, geometria, przetwornica do xenonów, kierunki lewy i prawy, nowa antena, nowe wloty boczne, nowa kratka na masce i podszybiu, klimatyzacja. Na wszystko posiadam papiery, a prace były prowadzone kompleksowo, bo samochód był robiony na własny użytek. Samochód ma 20 lat, a wygląda jak nowy i tak samo jeździ, Po remoncie mechanicznym, samochód nie został dotarty – brakuje około 500 km do dotarcia, wtedy konieczna będzie zmiana oleju. Od początku zakupu samochód więcej stoi w ogrzewanym garażu, niż jeździ w deszczu ani zimą. Osoby zdecydowane zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu wskazanym w ogłoszeniu. Samochód można obejrzeć na Pradze-Południe w Warszawie. 

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Praga-Południe

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie