BMW M4 Coupe DKG Competition - 2
BMW M4 Coupe DKG Competition - 3
BMW M4 Coupe DKG Competition - 4
BMW M4 Coupe DKG Competition - 5
BMW M4 Coupe DKG Competition - 6
BMW M4 Coupe DKG Competition - 7
BMW M4 Coupe DKG Competition - 8
BMW M4 Coupe DKG Competition - 9
BMW M4 Coupe DKG Competition - 10
BMW M4 Coupe DKG Competition - 11
BMW M4 Coupe DKG Competition - 12
BMW M4 Coupe DKG Competition - 13
BMW M4 Coupe DKG Competition - 14
BMW M4 Coupe DKG Competition - 15
BMW M4 Coupe DKG Competition - 16
BMW M4 Coupe DKG Competition - 17
BMW M4 Coupe DKG Competition - 18
BMW M4 Coupe DKG Competition - 19
BMW M4 Coupe DKG Competition - 20

1 / 21

Film na YouTube
BMW M4 Coupe DKG Competition - 2
BMW M4 Coupe DKG Competition - 3
BMW M4 Coupe DKG Competition - 4
BMW M4 Coupe DKG Competition - 5
BMW M4 Coupe DKG Competition - 6
BMW M4 Coupe DKG Competition - 7
BMW M4 Coupe DKG Competition - 8
BMW M4 Coupe DKG Competition - 9
BMW M4 Coupe DKG Competition - 10
BMW M4 Coupe DKG Competition - 11
BMW M4 Coupe DKG Competition - 12
BMW M4 Coupe DKG Competition - 13
BMW M4 Coupe DKG Competition - 14
BMW M4 Coupe DKG Competition - 15
BMW M4 Coupe DKG Competition - 16
BMW M4 Coupe DKG Competition - 17
BMW M4 Coupe DKG Competition - 18
BMW M4 Coupe DKG Competition - 19
BMW M4 Coupe DKG Competition - 20

3 maja 2024 15:15

ID: 6114804503

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

M4

Rok produkcji

2019

Przebieg

51 500 km

Pojemność skokowa

2 979 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

450 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

7.9 l/100km

Spalanie W Mieście

11,60 l/100km

Typ nadwozia

Coupe

Emisja CO2

211 g/km

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Kraj pochodzenia

Stany Zjednoczone

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Apple CarPlay

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Opis

BMW M4 F82 CS (Competition / R6 Twin-turbo 460 KM) San Marino Blue CS jak sama nazwa mówi, 'Club Sport', edycja specjalna. Samochód sprowadzony z USA przez pierwszego właściciela - VIN wystarczy wpisać w Google. Zostało dostosowane do standardów europejskich. OLED-y z tyłu mają pomarańczową barwę kierunkowskazów, menu jest polskie. W razie czego mam również Carfax. Konfiguracja jest prawie pełna (head-up, carplay) itp. poza ceramiką. Mechaniczne zmiany w samochodzie: ⎯ VRSF Charge Pipe ⎯ Wydech custom od MJ Exhaust (Equal Length. sportowe katalizatory, downpipe custom) ⎯ cooler od do88 Można kupować, zrobić serwis przed torem i cisnąć na Nurba :D Wizualne zmiany w samochodzie to cały pakiet od Carbonite: ⎯ Nerki przód ⎯ Obudowy lusterek ⎯ Skrzela/wkładki wlotów w błotnikach ⎯ Pokrywa silnika ⎯ Wkładka kierownicy ⎯ Dokładki progów boczne ⎯ Dyfuzor tylny 3-częściowy ⎯ Rączka ręcznego ori Mperformance Dodatkowo: ⎯ klocki EBC Yellow ⎯ opony Michelin Pilot Sport 4S (przód) + CSC7 (tył) ⎯ kute felgi 763M ⎯ sprężyny gwintowane KW (253200AN) ⎯ dystanse DYSTOM (12mm) Auto pokryte jest częściowo PPF (XPEL Ultimate Plus) na newralgicznych punktach, czyli zderzak i carbonowe dokładki, maska, reflektory przód, lampy tył, dach. Nie wierciłem zderzaka z przodu, tablica trzyma się aktualnie na magnesach neodymowych i przeżyje wszystko. W razie przerejestrowania nauczę jak zrobić podobną rzecz, chyba, że aktualny właściciel będzie wolał wiercić w zderzaku. Wszystkim tym wraz z korektą lakieru, ceramiką od Gtechniq (Crystal Serum Ultra) i przyciemnieniem szyb z tyłu (XPEL Prime CS) zajęli się Detailersi z Rzeszowa. Powstał z tego nawet promocyjny film dla obu firm (Carbonite & Detailersi). To teraz minus, żeby ostudzić zapał potencjalnego kupującego: ⎯ wiadomo jak to daily, na lakierze pewnie są w niektórych miejscach odpryski, może małe ryski widoczne z bliska, ale nie ma żadnych poważniejszych przetarć itp. ⎯ osobiście seryjne hamulce dla mnie to porażka, polecałbym zmienić w niedalekiej przyszłości klocki na HAWK albo zrobić jakiś retrofit p&p. Nie jest to moja pierwsza M i nie ostatnia, przerobiłem ich już kilka, posiadam też zrobioną M3 E92 (nie na sprzedaż!) na lekko torowej konfiguracji, wiem jak zajmować się tymi samochodami. Interwały olejowe co 4000-5000 km, nowe świece, wszystkie filtry itp. Wszystko serwisowane w Jakub Strzępka Workshop. Przy pierwszym właścicielu sprawdzaliśmy auto na stacji diagnostycznej, więc ja również zgadzam się na jego ponowne sprawdzenie. Kupić, jeździć, obserwować. Marzyciele i osoby, które chcą się tylko przejechać na prawym bez pieniędzy w ręce - dziękuję i żegnam :) Auto sprzedawane na podstawie umowie KS. Nie wystawiam faktury VAT23. Samochód do obejrzenia w Rzeszowie po wcześniejszym umówieniu. Często jestem też w Warszawie. 

Informacje o sprzedającym

Krystian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Rzeszów, Podkarpackie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie