BMW M5 Standard - 1
BMW M5 Standard - 2
BMW M5 Standard - 3
BMW M5 Standard - 4
BMW M5 Standard - 5
BMW M5 Standard - 6
BMW M5 Standard - 7
BMW M5 Standard - 8
BMW M5 Standard - 9
BMW M5 Standard - 10
BMW M5 Standard - 11

1 / 12

BMW M5 Standard - 1
BMW M5 Standard - 2
BMW M5 Standard - 3
BMW M5 Standard - 4
BMW M5 Standard - 5
BMW M5 Standard - 6
BMW M5 Standard - 7
BMW M5 Standard - 8
BMW M5 Standard - 9
BMW M5 Standard - 10
BMW M5 Standard - 11

Najważniejsze

Przebieg

234 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 999 cm3

Moc

507 KM

Opis

Witam,


Przedmiotem sprzedaży jest BMW e60 M5 z 2006r. Auto sprowadzone z Danii z przebiegiem 160k. Jestem pierwszym użytkownikiem w Polsce od 2016. Samochód jako moje ówczesne motoryzacyjne marzenie traktowany, utrzymany i serwisowany z należytym mu szacunkiem.

Nie miałem złudzeń co do kosztów utrzymania tego auta, jako zdroworozsądkowy i konsekwentny człowiek zaakceptowałem je nigdy nie oszczędzając podczas serwisu, to zawsze się zemści. Na każdym etapie wymienionych poniżej prac są dodatkowe ciężkie tysiące złotych w tych wszystkich pierdołach które „jak już rozebraliśmy to szkoda by nie zrobić”.

Główną zaletą tego egzemplarza dla nowego właściciela jest niewątpliwe fakt, ze w odróżnieniu od tych z importu ten nie wymaga tzw. pakietu startowego tj. panewki plus wszystko co wyjdzie przy okazji. Moja m5 odrazu po zakupie pojechała na wymianę panewek korbowodowych które notabene wymieniłem raz jeszcze dwa lata temu adekwatnie do przebiegu.

W tym momencie pojawia się jedna z najważniejszych informacji dla nowego nabywcy ponieważ za drugim razem dla pewności wymieniliśmy również panewki główne na wale, to był serwis za 35k, bolało. Kolejnym atutem o tej samej wadze jest fakt sprawności nastawników vanosów. Moje przeszły dedykowaną regenerację oraz wymianę wszystkich elektrozaworów. Krążą legendy, że istnieje e60 M5 które na komputerze przechodzi test vanosow i nie ma żadnych błędów. Gratulacje bo właśnie ją znalazłeś, po podpięciu do komputera wszystko na zielono :) Z ważniejszych (drogich) napraw muszę wspomnieć o wymianie dwóch nastawników przepustnicy, sprzęgła, pompie paliwa z filtrem oraz potencjometrami, cewki zapłonowe.

Samochód od niemal samego początku jest serwisowane w Bimmer Service przez właściciela a ja mam już tam platynową kartę oraz wiedzę na temat modelu która spokojnie mógłbym przelać w ciekawą pracę magisterską.

Życie z nerwicą natręctw nie jest łatwe, mając ambicje aby auto stało jak najbliżej ideału wymieniłem wiele elementów wnętrza. Wszystkie plastiki które nosiły jakieś oznaki zużycia są nowe a wisienką na torcie była wymiana wszystkich dekorów ze szczotkowanego aluminium i ozdobnych listew progowych na nowe. Jeżeli chodzi o aspekt wizualny o auto z największym poszanowaniem sztuki dbała ekipa Detailing Shop. Nie był bym sobą gdybym przed sprzedażą nie oddał im emki na pełną korektę lakieru oraz ceramikę i gruntowne czyszczenie wnętrza. Wszystko po to aby auto prezentowało się jak na zdjęciach, a prezentuje się tak nadal bo literalnie prosto ze studia auto wstawiłem do garażu, dałem sobie czas na upewnienie siebie o decyzji sprzedaży. Auto jest oczywiście zgodne z VIN, modyfikacje jakie zostały wykonane to obniżenie zawieszenia na dedykowanych sprężynach h&r, dystanse 15mm, przewody hamulcowe w stalowym oplocie, sportowe katalizatory i absolutnie obłędny karbonowy dolot Eventuri. Wszystkie zmiany jedynie wspomogły performance auta. Z ciekawostek auto seryjnie jest wyposażone w hak Westfalia, to musiał być piękny widok jak ktoś ciągnął M5 przyczepę z motorówką :) Samochód oczywiście garażowany przez te wszystkie lata, z aktualnym przeglądem i ubezpieczeniem. Przygoda o nazwie M5 dobiega końca, auto jeździ i wygląda dokładnie tak jak sobie założyłem i z czystym sumieniem jestem gotów sprzedać tę ikonę motoryzacji a za razem fabrykę uśmiechów nowemu pasjonatowi. Napisać na koniec „auto bez wkładu finansowego” to trochę za mało, zakup takiego samochodu to niełatwa sprawa lecz jestem przekonany, że ciężko znaleźć drugi taki egzemplarz pozbawiony usterek i bolączek znanych dla modelu jak mój. Poniżej przedstawiam interwał serwisowy choć do tej listy można by dopisać wiele więcej. Przy przekroczeniu 150tys zł inwestycji w auto przestałem liczyć wydatki kiedy zrozumiałem, że to żadna inwestycja a po prostu pogoń za szczeniackim marzeniem na które na całe szczęście było mnie stać co teraz zaprocentuje i odwdzięczy się przyszłemu nabywcy. Chętnie odpowiem na wszelkie pytanie, proszę przygotować sobie odpowiednią ilość czasu na rozmowę :)


Poniżej przedstawiam najważniejsze naprawy których jednak było znacznie więcej lecz z biegiem lat po prostu ciezko je spamiętać.


- panewki korbowodowe

- nastawnik biegu jałowego

- Wymiana uszczelek airboxów

- tuleje wahaczy głównych - przód

- regeneracja rozrusznika i alternatora

- przewód ciśnieniowych układu wspomagania

- regeneracja zacisków hamulcowych + przewody w stalowym oplocie

- tuleje wahaczy oraz belki - tył

- filtr i zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa

- łącznik wału i podpora

- poduszki silnika

- Uszczelki pomiędzy kolektorem, a wydechem

- wymiana pompy i filtra paliwa oraz potencjometry

- czyszczenie przepustnic, uszczelnienie góry silnika

- nastawniki przepustnic

- tarcze hamulcowe

- Kilka wahaczy i sworzni

- regeneracja nastawników vanos, nowe elektrozawory

- wymiana cewek i świec

- uszczelki kolektora wydechowego

- sprzęgło

- Wymiana panewek korbowodowych i głównych, uszczelnienie dołu silnika, przewód ciśnienia vanos, ślizgi łańcucha

- Łożyska piasty tył

- Pomocnicze pompy oleju

- Moduły prądu jonowego

- Pasek osprzętu, rolki i napinacze

- Sondy lambda

- Przepływomierze

- Czujnik wału

- Akumulator

- Czujnik różnicy ciśnienia

- Regulator napięcia

- Olej w skrzyni i dyfrze

 

25 lutego 2025 10:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

M5

Wersja

Standard

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

13/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

145000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maciej Kowalski

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store