Sprzedam tylko w dobre ręce BMW M5 f10 z pakietem competition. Od razu zaznaczam, iż jeśli ktoś szuka jakiegoś ulepa, nie daj Boże z USA, i myśli, że za najniższe pieniądze będzie jeździł M5 aby sie tylko nazywało to nie jest to ogłoszenie dla niego, proszę szukać dalej, widząc po moich znajomych co nieraz kupią i całe pieniądze ładują w remonty zamiast pojechać n wakacje - stwierdzam, że są takie okazje, które Ciebie zrujnują!!!
Jeśli jednak masz pojęcie ile takie auto kosztowało jako nowe i wiesz ile kosztuje utrzymanie go w idealnej kondycji to zapraszam.
Z całą pewnością mogę stwierdzić, iż jest to egzemplarz najbardziej zadbany na Śląsku albo w całej Polsce.
Stan licznika rośnie, gdyż nie kupowałem go po to aby stało pod kocem, 3 do 4 razy w roku wyjazd do Zadaru (Chorwacja), co najmniej raz wyjazd do Kaprun, 3 wyjazdy na Mazury, jakieś wycieczki typu Praga, Wiedeń itp, to wszystko tym autem, w ciągu roku, więc jeździ trasy, po to jest, nie na darmo koncern BMW nazwał go Business Jet i taki dokładnie jest z cudownym zapachem wnętrza alkantary i prawdziwej skóry z Merynosów (takie owce).
Nalegam, jeśli jesteś zainteresowany, pojedź, zobacz inne "takie" auta a następnie przyjedź do mnie, porównasz.
Ja szukałem jego blisko rok, Ty możesz zaoszczędzić czasu.
Całe w oryginalnym lakierze prócz maski, malowana w ASO (odpryski)
Co wyróżnia owy pakiet Competition od zwykłej M5:
- sztywniejsze (grubsze) stabilizatory wraz z obsadami
- sztywniejsze i niższe o 1 cm zawieszenie (inne sprężyny i amortyzatory)
- wzmocnione panewki główne i korbowodowe
- zmodyfikowany i bardziej bezpośredni układ kierowniczy
- zmodyfikowany układ wydechowy, dźwięk jest iście wyścigowy, (były oryginalnie czarne końcówki ale mi się bardziej podobają chromowe)
- zmodyfikowany tylny dyfrencjał pozwalający na większy kąt uślizgu
LInk do opisu pakietu Competition: https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=873975
Jest to model po liftingu!!! - z poprawioną pompą oleju!!!
VIN prosiłbym sobie rozkodować bo nie mogę całego wpisać ze względu na ograniczoną liczbę znaków. To czego brakuje do maksymalnego fulla to: brak masażu, brak night vision (choć zresztą z pakietem competition nie występował night vision).
Do samochodu posiadam dwa komplety kół, zimowe 20" oraz letnie również 20", w stanie idealnym, opony z 2020 roku.
Stan auta, nie tylko przeze mnie, jest uważany za idealny, zarówno wewnątrz jak i zewnątrz już nie mówiąc mechanicznie. Auto przed zakupem było skrupulatnie sprawdzone w BMW Stando koło Wrocławia, faktura na 2000 zł brutto.
Pierwsza wymiana oleju przy 2000 tys. km. jako docieranie, potem wymiany średnio co 15 tys. km, ja zmieniam co 10 tys. km., za każdym razem płukanka silnika Liqui Moly i co ważne, rozcinanie starego filtra oleju w celu inspekcji!!!, a po zalaniu oleju, wlewany Ceratec Liqui Moly. Przy ok. 82 tys. km. wymieniono olej w skrzyni biegów i moście tylnym oraz świece i odmy, przy ok. 102 tys. km. wymieniono profilaktycznie panewki korbowodowe na oryginał BMW, zaraz po zakupie przeze mnie założyłem sportowe katalizatory MG Motorsport ( 200 ogniw, oryginalne mają 800 ogniw ), przyrost mocy ok 35 KM wiec na chwilę obecną jest ponad 600 KM oraz ponad 700 Nm, zresztą proszę sobie przeczytać jakie korzyści z tego płyną dla samego silnika (spalanie, temperatura), moc i dźwięk to tylko efekt uboczny ale iście cudowny :D A przy niecałych 140 tys. km. wymienione sporo rzeczy:
- po 2 dolne wahacze z przodu
- po 2 górne wahacze z tyłu
- łączniki stabilizatora przód i tył
- drążki i końcówki drążków kierowniczych
- odmy
- wszystkie świece i cewki
- uszczelki turbin na dolocie, na marginesie turbiny są w stanie idealnym!!!
- klocki hamulcowe przednie i tylne z czujnikami wiadomo
Dla zainteresowanych, posiadam film z inspekcji pojazdu w salonie BMW Gazda, mogę wysłać na numer telefonu.
Kosztorys poszczególnych części wraz z robocizną do wglądu a opiewa na kwotę ponad 38000 zł brutto.