BMW M5 Standard - 1
BMW M5 Standard - 2
BMW M5 Standard - 3
BMW M5 Standard - 4
BMW M5 Standard - 5
BMW M5 Standard - 6
BMW M5 Standard - 7
BMW M5 Standard - 8
BMW M5 Standard - 9
BMW M5 Standard - 10
BMW M5 Standard - 11
BMW M5 Standard - 12
BMW M5 Standard - 13
BMW M5 Standard - 14
BMW M5 Standard - 15
BMW M5 Standard - 16
BMW M5 Standard - 17
BMW M5 Standard - 18
BMW M5 Standard - 19
BMW M5 Standard - 20
BMW M5 Standard - 21
BMW M5 Standard - 22
BMW M5 Standard - 23

1 / 24

BMW M5 Standard - 1
BMW M5 Standard - 2
BMW M5 Standard - 3
BMW M5 Standard - 4
BMW M5 Standard - 5
BMW M5 Standard - 6
BMW M5 Standard - 7
BMW M5 Standard - 8
BMW M5 Standard - 9
BMW M5 Standard - 10
BMW M5 Standard - 11
BMW M5 Standard - 12
BMW M5 Standard - 13
BMW M5 Standard - 14
BMW M5 Standard - 15
BMW M5 Standard - 16
BMW M5 Standard - 17
BMW M5 Standard - 18
BMW M5 Standard - 19
BMW M5 Standard - 20
BMW M5 Standard - 21
BMW M5 Standard - 22
BMW M5 Standard - 23

Najważniejsze

Przebieg

202 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 999 cm3

Moc

507 KM

Opis

Witam, sprzedam BMW M5 E60 z legendarnym silnikiem 5.0 V10 z 2005 roku. Auto posiadam od 5 lat i przejechałem nim ok 5 tys km. Olej w silniku był wymieniany co rok lub 1000km (Millers NT+ 10W60). Obecny przebieg to 202 tys km. Środek został na nowo obszyty jasną skórą Nappa oraz zostay zamontowane dekory z włókna węglowego – oryginalne także posiadam. Na lakier nałożona została powłoka ceramiczna. W aucie zamontowany jest układ wydechowy ze sportowymi katalizatorami firmy MG Motorsport a przednie katalizatory zostały wymienione na nowe ok. 500km temu. Samochód został obniżony na dedykowanych sprężynach Eibach Pro Kit – oryginalne także posiadam. Przednie oraz tylne lampy pochodzą z wersji poliftowej - LCI. Opony są nowe.

Samochód jest użytkowany tylko w ciepłe suche dni, nie startuje w zawodach ani nie jest upalany. Za każdym razem, gdy go odpalam delektuję się jego dźwiekiem i czekam na to jak się rozgrzeje – traktuję go jako auto kolekcjonerskie i stąd jego dopieszczony stan techniczny jak i wizualny.

Części wymienione prewencyjnie:

- Panewki wraz z przewodem wysokiego ciśnienia oleju – przy ok 170 tys – poprzedni właściciel – posiadam zdjęcia jak wyglądały stare panewki,

- Wymiana silnika elektrycznego pompy hydraulicznej SMG – 196968km

- 4 zawory PVC – 197744km

- Wszystkie 10 świec - 197744km

- 2x MAF sensory – 197802km

- Filtr par paliwa – 198100km

- 10 wtryskiwaczy – 199000km

- 2x zawory wentylujące zbiornik paliwa – 199000km

- Ionic moduł bank 2 – 199250km

- Nastawnik przepustnicy Throtle Actuator Bank 1- 199350km

- Regeneracja amortyzatorów w firmie NagenGast – 199650km

- Wszystkie przednie oraz tylne wahacze, tuleje, drążki – 199820k

- 4x solenoidy vanosów – 199650km

- Termostat – 199650km

- Nastawnik biegu jałowego – Idle actuator – Bank 2 – 200400km

- Wymiana oleju w dyferencjale - Motul 75W-140 – 200400km

- EGT sensor Bank 2 - 200400km

- Pompa paliwa oraz filtr paliwa z pływakiem – 200820km

Oraz wiele innych drobnych części, które były wymienione nadgorliwie:). W razie jakichkolwiek pytań chętnie odpowiem, doślę dodatkowe zdjęcia.

Cena do negocjacji.

 

26 sierpnia 2025 12:11

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

M5

Wersja

Standard

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2005

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

164900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Bartosz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie