Witam
Mam na sprzedaż BMW M5 kolor Carbon Schwarz 2001 rok sprowadzony do Polski w 2008 roku jako bezwypadkowy, lakier był odświeżony druga warstwa samochód nie miał żadnego wypadku, od momentu sprowadzenia był używany hobbystycznie stąd mały i realny przebieg który w tym aucie czuć, nie jest to moje pierwsze e39 m5 więc wiem o czym mówie. Silnik w stanie idealnym wykres z hamowni potwierdzający pełną moc. Rozrząd i Vanosy nie wydają żadnych dzwięków, kompletnie nie słychać Vanosów co jest w tym modelu niespotykane, żadnych wycieków. Do auta posiadam całą stertę fv. Środek kompletnie obszyty w skórze nappa, czyli deska, boczki drzwi, tunel środkowy wszystko jest w skórze nappa, sufit alkantara.
Samochód miał gwintowane zawieszenie i hamulce od m5 e60 i nieorginalne felgi , które usunołem i wszystko przywróciełm do orginału, z tego powodu dużo rzeczy było wymienionych na nowe. W ostatnim czasie wymieniłem
- nowe 4 sprężyny ASO
- nowe 4 amortyzatory sachs do M5
- nowe tarcze i klocki przód M5 e39
- tuleje poliuretanowe wózka i dyferencjału
- spasowanie uszczelnienie wymiana oleju w dyfrze( szpera działa idealnie, a skrzynia biegów nie wyje i wszystkie biegi wchodzą gładko)
- regeneracja półosi, przegłubów napędowych, sprawdzenie i wywarzenie wału napędowego
- regeneracja sprężarki klimatyzacji
- wymiana oleju w skrzyni
- olej i filtry w silniku
- elementy zawieszenia które wymagały wymiany
- nowe nerki aso
- zbiorniczek wspomagania Aso
- piasty i łożyska przód
- nowe felgi styling 65
- nowe opony
Samochód jest w pełni sprawny i gotowy do użytkowania.
Z ciekawych rzeczy odróżniających go od innych M5 jest fakt że:
- jest on w pełni obszyty skórą nappa
- ma czarne drewniane dekory
- jest wolny od rdzy
- rynek niemiecki
- vanosy musiały być już wymienione na nowe bo kompletnie ich nie słychać a wiadomo że regeneracja usprawnia vanosy do działania ale nie wyklucza charkterystycznego rzężenia kół którego tutaj nie ma.
-fotochromy w lusterkach są nie wylane, zderzaki i lusterka orginalne, wszystkie plastiki są na miejsu równiez podłogi pod samochodem.
- katalizatory na miejsu
- kompletny układ wydechowy ze stali nierdzewnej
- tłumik środkowy Supersprint
- tłumik końcowy Eisenmann Race
Zapraszam do kontaktu