Sprzedam BMW 130i.
Auto przygotowane do bezstresowych wyjazdów na tor, z założeniem dojechania, pojeżdżenia i wrócenia na kołach, bez potrzeby ciągania lawet itp.
Samochód posiadam od półtorej roku, mocno doinwestowany i złożony z głową.
Spec:
1. Silnik seryjny, dołożona wkładka K&N z nadmuchem ze zderzaka, dorzucam kolektory bez katalizatorów których nie miałem czasu zamontować, po strojeniu powinno pokazać 280+km
2. Zawieszenie:
-kompletny gwint XT suspension XTA (wersja z camberami na przód i sprężynami liniowymi), przednie sprężyny zmienione na 11kg Eibach ERS
-wahacze przednie 4x M3 E92, wahacze tylne 4x M3 E92, od zbieżności regulowane na uniballach, pozostale na poliuretanie 90sha, poliuretan w wózku tylnym
-stabilizatory: przedni M3 E92, tylny E93 M-pak
-rozporka przednia Swagier
-hamulce przód zestaw z 335i E92 + klocki EBC Red stuff, tył seria+ Ferodo ds 2500
-kola 18" Wrath, opony przód Michelin Cup2, tylne Federale 595 RSR
-naped seria 130i, dołożona szpera torsen Blackline
-sruby do kół zmienione na szpilki z nakrętkami
-srodek, w sumie seria, kierownica Mpakiet, delikatnie odchudzony tak żeby nie ucierpiała użyteczność auta, dołożony kevlarowy fotel Bimarco Cobra na oryginalnych regulowanych szynach + pasy QMS z homologacja FIA
-buda ok, dołożony M-pakiet + progi z pakietu Aero, zgodnie z przeznaczeniem auta jest kilka rys, brzydki przedni zderzak, ale nie widać śladów żadnych poważnych przygód.
Auto oddrutowane po poprzednich właścicielach, praktycznie wszystkie modyfikacje z powyższej listy robione były przeze mnie, wszystkie graty kupione były nowe i mają minimalny przebieg (200km na Poznaniu i kilka sesji na torze w Białymstoku). Czas na Poznaniu w w.w setupie 1:55, byłem pierwszy raz więc pewnie da się co nieco ugrać.
Samochód jest ogólnie zwarty, ścisły i bardzo żwawy, valvetronic na miejscu działa, jedzie praktycznie z każdych obrotów.
Proszę o kontakt wyłącznie osoby zainteresowane zakupem. Nie interesują mnie zamiany.