Oferuje BMW F20 5 drzwi wersja LCI 118d + M-pakiet orginalny. Napęd na tył, skrzynia manualna. Najlepszy 2.0d o oznaczeniu B47.
236KM po modyfikacjach przy średnim spalaniu 5.5l, auto użytkowane na codzień przez moją żonę.
Auto posiadamy od 2020r. Kupione lekko uszkodzone przodem z przebiegiem 208tys km - airbagi nie były wystrzelone, auto naprawione z najwyższa dbałościa (samodzielnie).
Miało powtórnie lakierowany tylko przód, reszta jest w orginalnym lakierze. Na aucie nie ma grama szpachli.
Wnętrze jak nowe. Alcantara z niebieskimi szwami. Pogrubiona kierownica obszyta najwyżej jakości skóra z niebieskim szwem.
Auto poza pedantyczna naprawa przeszło konserwacje spodu najwyzszej jakosci masami . Wiele elementów podwozia odnowionych (ocynk + lakier proszkowy). Oraz wiele zmian tuningowych:
-turbo, wtryski od wersji 190KM (założone z auta po przebiegu 50tys km) , nowy intercooler BMW performance, catch can properfect = wynik 236KM i 492NM po indywidualnym programie (wykres na końcu)- cała EKOLOGIA jest sprawna DPF i EGR działaja jak należy, po programie przejechane ok 35 tys km bez najmniejszego problemu
-sprzęgło obite kewlarem z wersji 190KM - bierze jak seryjne
-końcówki wydechu 100mm czarne po obu stronach, usunięty tłumik końcowy
-dyfuzor morvision
-sprężyny H&R
-lotka na klape maxton
-zegary black od LCI2
-kratki przedniego zderzaka od M140i
-montaż lamp orginał full LED przód
-felgi ...były różne :) obecnie Z Performance ZP.06 19 cali 8.5 i 9.5 szerokość - bardzo wklęsłe felgi, wartość nowych ok 6000zł
Auto bardzo przyciąga uwagę . Przy czym nie jest obwieszone tonami tuningowego plastiku .
Fakty serwisowe- tylko te ważniejsze :
przebieg 208tys km - wymiana rozrządu (własnorecznie części IWIS +swag+OE), czyszczenie kanałów dolotowych, wymiana wszystkich oleji i płynów, wymiana przegubu wydechu
239 tys km - wymiana dwumasy i sprzęgła (kewlar), montaż turbiny i wtrysków z b47 190KM, nowy intercooler, "pranie" filtra DPF
252 tys km - pasek klinowy +rolki + koło pasowe wału+ poduszki silnika komplet (ASO)
273 tys km - nowe tarcze ATE 4szt - przód nacinane powerdisc + klocki Ferodo
Jak widać wszystko co jest do zrobienia w dieslu po ok 200tys jest już zrobione.
Olej silnik i filtry wymieniane co 15 tys km.
Co sezon po zimie myte podwozie + wnęki kół myjka gorącowodną z odpowiednią chemią.
Lakier bardzo zadbany, zero wgniotek czy rys. Regularnie nakładana powłoka ochronna.
Jestem pewny że będziesz miał problem znaleźć tak zadbana i dobrze utrzymaną F20 z dieselem :)
Autem zrobiliśmy niecałe 70 tys km przez 5 lat, nigdy nas nie zawiodło, sprzedaż tylko z powodu zakupu F20 M140i.
Auto 100% sprawne, wizualnie również bez uwag.
Podaje VIN w ogłoszeniu , zgadzam się na sprawdzanie w dowolnym serwisie.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego.