1 / 30
5 czerwca 2024 19:09
ID: 6123844447
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
Seria 1Wersja
120d Coupe Edition SportGeneracja
E81/E82/E87/E88 (2004-2013)Rok produkcji
2009
Przebieg
250 000 km
Pojemność skokowa
1 995 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
177 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na tylne kołaSpalanie Poza Miastem
4.0 l/100km
Spalanie W Mieście
5,90 l/100km
Typ nadwozia
CoupeEmisja CO2
124 g/km
Liczba drzwi
2
Liczba miejsc
4
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Opis
Sprzedam BMW 1 coupe, rok 2009,
250 000km przebiegu
Silnik 2.0D 177KM.
-Zawieszenie opcjonalne z M-pakietu bardzo twarde i trzymające się drogi.
-system bluetooth
-elektrycznie składane lusterka
-szyberdach
-komputer pokładowy z nawigacją (do wgrania nowsze mapy)
-automatyczne światła mijania i długie
-automatyczne wycieraczki
-z przodu xenony (oba wymienione 2 lata temu na Osramy), z tyłu LED
-podgrzewane siedzenia z pompowanymi boczkami dla lepszego trzymania w zakrętach
-alufelgi
-opony zimowe Yokohama, letnie Noxian
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Samochód nie był tuningowany i przerabiany. Przy kupnie mierzyłem blacharkę czujnikiem i wyszło, że tylna klapa była powtórnie malowana. Max 200 mikronów, bez szpachli, dla chętnych udostępnię czujnik grubości lakieru. Oba przednie nadkola wymienione za mojej kadencji 2 lata temu z powodu wykwitów, nie bawiłem się w naprawy, szpachlowanie itp.
Olej zmieniany co 15 000km. Rozrząd zrobiony 35 000km temu - faktura na 4200zł, spokojnie można zrobić jeszcze 65 000km na tym łańcuchu. Problematyczne w tym silniku klapy wirowe, wyciągnięte około 5 000km temu, przy okazji wyczyszczony cały dolot. Silnik pracuje bez żadnych objawów zużycia.
Dodatkowo zrobione, wymienione (na wszystko są faktury):
-kodowanie start-stop (po włączeniu samochodu nie trzeba za każdym razem wyłączać systemu)
-przegub elastyczny wału
-tuleje wahaczy ukośnych
-łożysko koła lewy tył
-tuleje pływające tył
-poduszki amortyzatorów tył
-nowy akumulator
-nowy sterownik świec żarowych
-nowe amortyzatory
-łączniki stabilizatorów
-sprężyny przód
-Regeneracja zacisków hamulcowych oraz wymiana tarcz i klocków z przodu, 500km temu z powodu sporadycznego ściągania w prawo przy hamowaniu, teraz samochód hamuje prosto. Po regeneracji hamulców występuje efekt "przyklejania się klocka" tj. przy jeździe na wstecznym biegu i zahamowaniu słychać dźwięk przesuwania się klocka z tylnych hamulców, być może do wymiany będzie jeden z zacisków tylnych.
Z minusów:
-mankamenty wizualne widoczne na zdjęciach (zderzak tył odstaje na parę milimetrów w jednym miejscu, zderzak przód też nie jest idealnie spasowany z nowymi nadkolami)
-słyszalny dźwięk klocka hamulcowego przy hamowaniu tocząc się w tył
Zezwalam na zabranie auta na podnośnik, pomiary grubości lakieru, testy UPG, oględziny ekspertów z autotesto, motocontroler itp. i wszelkie inne testy, które kupujący sobie zażyczy.
Podsumowując, auto ma pewne wady z racji swojego wieku ale wszystkie poważniejsze naprawy i profilaktyka robione zawsze na czas. Nie planowałem sprzedawać tego samochodu więc dbałem do końca nie szczędząc grosza ale sytuacja życiowa się zmieniła i trzeba zmienić na coś większego. Zapraszam do kontaktu
Informacje o sprzedającym
Bartosz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie