BMW 318d w automacie z 2013r
Samochód kupiony z uszkodzonym silnikiem.
Wymieniony cały silnik z samochodu powypadkowego z przebiegiem 140 tyś km.
W silniku wymieniony rozrząd (FebiBilstein), uszczelniona podstawa filtra oleju + kontrola stanu panewek, oczywiście też olej i filtry.
Wyczyszczony kolektor dolotowy wraz z programowym jak i mechanicznym wyłączeniem EGR. Wyłączony system start/stop.
W samochodzie krótko przed awarią:
Nowe hamulce przód, turbosprężarka po regeneracji, NOWY DPF.
Zderzak przedni przy okazji pomalowany na nowo z powodu rys z użytkowania.
Podsumowując: Przebieg nie jest najniższy ale chociaż prawdziwy :)
Powymieniane jest wszystko co najważniejsze i powinno to jeszcze teraz sporo pojeździć.
Samochód cały przejrzanym, przejeździłem 600km w celach kontrolnych i nie dostrzegam żadnych problemów z samochodem.
Wyposażenie:
- headup display
- sportowe fotele przód
- nawigacja Business
- podgrzewane fotele przód
- pakiet świetlny (świecące klamki zew. + listwy ambiente wewnatrz)
- rozszerzony licznik
2 klucze, przegląd techniczny do 04.26, świeże ubezpieczenie.
Wszyscy Państwo szukacie z rąk prywatnych tylko zawsze się zastanawiam dlaczego?
Myślicie, że jak ktoś prywatny chce sprzedać samochód to wam wszystko ponaprawia przed sprzedażą lub powie wam prawdę w kwestii wszystkich bolączek - wątpię.
Kupując od firmy jak mojej:
1. Zajmuje się głównie BMW - dokładnie wiem co "w trawie piszczy" i jeśli coś jest do naprawy, poprawienia to będzie to zrobione.
2. Starannie dobieram Beemki które kupuję, bezwypadkowe lub max 1 element malowany oraz w zadbanym stanie. Oglądam dziennie 200-300 ogłoszeń, a kupuję co 3-4 dzień:)
3. Jesteście zwolnieni z podatku PCC3 czyli tzw. podatku od wzbogacenia 2% wartości co daje przy kwocie 60 tyś już oszczędność 1200zł
4. Na umowie będzie ta kwota którą zapłaciliście.
5. ŻADNYCH umów na Niemca gdzie ludzie unikają odpowiedzialności w transakcji sprzedając buble.
6. Każdy pojazd jest ubezpieczony i zarejestrowany - można nim bezproblemowo wracać do domu i przejąć resztę polisy na MAX zniżkach.
7. Jeżdżę każdym samochodem minimum 300-500km zanim go gdziekolwiek wystawiam by mieć pewność, że jeśli występowały jakieś problemy to będą przed sprzedażą rozwiązane.
8. Jeśli dany model ma jakieś bolączki to je usuwam i jest o tym informacja w opisie - start/stop wyłączam wszystkim i rozrząd w każdym N47 obowiązkowo wymieniany w BMW Gabor.
9. Mimo sprawdzania. Zadziało się coś po sprzedaży? Na pewno odbiorę, pomogę, doradzę. Takie rzeczy się już zdarzyły przy tej ilości sprzedanych BMW ale nigdy nie chowam głowy w piach!
10. Chcecie Państwo pojechać na stację diagnostyczną? Nie ma najmniejszego problemu.
11. Chcecie podjechać do lokalnego serwisu BMW Gabor? Nie ma problemu tylko musimy się zapowiedzieć :)
12. Udostępniam na miejscu miernik, komputer diagnostyczny czy możemy podjechać na podnośnik.
13. Jeśli pojazd jest na fakturę VAT to oczywiście załatwiam leasing w korzystnych warunkach
14. Macie obawy, że się coś wydarzy? Mam w ofercie gwarancje GetHelp - fajna sprawa
15. Numer nadwozia w każdym ogłoszeniu wraz z poprawną datą byście mogli sobie sprawdzić historię na tych stronach biorących dużo pieniążków, a mało kiedy jest to zgodne z prawdą - przepracowałem to i zostawiłem na nich też wiele pieniędzy.
16. Czy potrzeba więcej zdjęć bo macie Państwo daleko? Mogę podesłać nawet filmiki, zdjęcia od spodu. Proszę tylko o wiadomość na WhatsApp z dopiskiem dla którego samochodu i w wolnej chwili podeślę.
17. W cenie samochodu nie płacicie za pracowników, plac, banery i marketing - robię to wszystko sam i z zamiłowaniem do marki.
Wybór należy do Państwa od kogo kupujecie :)
Jeśli szukacie
3ki za 40 tyś? mam przedlifty wszystkie z nowym rozrządem i po serwisie
Polift za 50-60? też mam
W benzynie z B48? Też mam
G21 za 80? Mam
G21 w M-Sport na wypasie? Też mam.
Świeżą jedynkę 118i dla żony/męża? Też mam.
Po prostu wszystkiego nie wystawiam póki nie jest przetestowane jak w punkcie 7 lub moja druga połówka nie chce jej oddać.