Na sprzedaż oferuję BMW G20 330i xDrive z 2021 roku. Samochód został sprowadzony ze Stanów Zjednoczonych na początku 2024 roku. Posiadał niegroźne uszkodzenia w przedniej części nadwozia (maska, błotniki, reflektory, chłodnica, zderzak), które zostały wymienione na oryginalne. Auto zostało wzbogacone o pakiet M oraz dokładki M Performance, widoczne na zdjęciach.
Pojazd jest w doskonałym stanie technicznym – silnik B48 pracuje perfekcyjnie, a jego konstrukcja została istotnie usprawniona względem poprzednich wersji. Samochód posiada bardzo bogate wyposażenie, które szczegółowo opisałem poniżej.
BMW było serwisowane na bieżąco w serwisie. Olej silnikowy oraz filtry wymieniane były regularnie dwa razy do roku – co około 12–13 tys. km. Ostatnia wymiana miała miejsce przy przebiegu ok. 75 tys. km. Olej w skrzyni biegów został wymieniony przy przebiegu ok. 60 tys. km, a olej w przekładni xDrive oraz tylnym dyferencjale – przy około 75 tys. km. W ubiegłym roku wymienione zostały również klocki hamulcowe. Dodatkowo niedawno wymieniłem pompę wody (oryginalna BMW) oraz czujnik temperatury zewnętrznej znajdujący się przy przednim zderzaku.
Samochód wyposażony jest w 19-calowe alufelgi z oponami letnimi Pirelli Powergy (255/35 z tyłu, 225/40 z przodu). Do kompletu dołączam również opony zimowe Yokohama w tych samych rozmiarach – oba zestawy zostały zakupione w 2024 roku, więc są praktycznie nowe.
Auto jest bardzo zadbane – osobiście przejechałem nim około 28 500 km, regularnie dbając o jego wygląd i wnętrze przy użyciu środków do detailingu.
BMW oferuje kilka trybów jazdy: Eco, Comfort, Sport oraz Sport Plus, który zapewnia bardziej dynamiczne brzmienie i podniesione obroty silnika. Zegary wirtualne zostały wgrane z modelu M3.
Wśród atrakcyjnych elementów wizualnych warto wymienić oświetlenie ambientowe, które świetnie prezentuje się nocą, oraz tzw. „dywan świetlny” z logo BMW pod drzwiami kierowcy i pasażera – funkcję tę można w każdej chwili dezaktywować w ustawieniach. Dodatkowego "luksusu" wnętrzu dodają drewniane wstawki przy konsoli środkowej oraz na desce rozdzielczej.
Silnik nie był w żaden sposób modyfikowany – uznałem, że fabryczne 258 KM w zupełności mi wystarcza. Dla zainteresowanych – istnieje możliwość bezpiecznego podniesienia mocy do około 310 KM.
Auto sprzedaję na podstawie umowy kupna-sprzedaży. Samochód można obejrzeć w Oświęcimiu – zarejestrowany jest na tablicach z Limanowej, gdzie jestem zameldowany.