BMW Seria 3 328Ci - 1
BMW Seria 3 328Ci - 2
BMW Seria 3 328Ci - 3
BMW Seria 3 328Ci - 4
BMW Seria 3 328Ci - 5
BMW Seria 3 328Ci - 6
BMW Seria 3 328Ci - 7
BMW Seria 3 328Ci - 8
BMW Seria 3 328Ci - 9
BMW Seria 3 328Ci - 10
BMW Seria 3 328Ci - 11
BMW Seria 3 328Ci - 12
BMW Seria 3 328Ci - 13

1 / 14

BMW Seria 3 328Ci - 1
BMW Seria 3 328Ci - 2
BMW Seria 3 328Ci - 3
BMW Seria 3 328Ci - 4
BMW Seria 3 328Ci - 5
BMW Seria 3 328Ci - 6
BMW Seria 3 328Ci - 7
BMW Seria 3 328Ci - 8
BMW Seria 3 328Ci - 9
BMW Seria 3 328Ci - 10
BMW Seria 3 328Ci - 11
BMW Seria 3 328Ci - 12
BMW Seria 3 328Ci - 13

22 kwietnia 2024 18:50

ID: 6121740805

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

328Ci

Rok produkcji

1999

Przebieg

425 000 km

Pojemność skokowa

2 793 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

193 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Typ nadwozia

Coupe

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

5

Rodzaj koloru

Metalik

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Opis

Witam, mam do sprzedania swój prywatny samochód BMW E46 328Ci wyposażony z instalację gazową STAG4. Auto w bardzo dobrym stanie technicznym, zwarte i dynamiczne., oryginalne katalizatory na miejscu. W samochód w ostatnich latach zostało wpakowane kilka worków pieniędzy, chociaż w dalszym ciągu znajdą się rzeczy do roboty. Posiadam stertę faktur dla udokumentowania napraw którą przekaże kupującemu wraz z samochodem. 3 lata temu samochód przeszedł duży remont blacharski w skład którego wchodziła naprawa i konserwacja podwozia, wzmocnienie wózka, nowe progi i błotniki przednie wraz z kompletnym lakierowaniem. Wszystko poskładane na nowych spinkach z ASO. Dodatkowo zostały zamontowane tuleje poliuretanowe dyferencjału. Całość prezentuje się bardzo dobrze, jedynie na tylnym błotniku pojawił się purchel którym należało by się zająć. W lutym 2022 zamontowane nowe: Wahacze przednie, czujniki ABS, Hamulce tył Brembo + klocki ATE, czujniki klocków, koło pasowe pompy wody, Na koniec 2022 wymieniony słupek silnika na pochodzący z BMW E39 nr VIN WBADM61000GN01479 wyposażonego w automatyczną skrzynie i brak LPG. W silniku przed zamontowaniem zostały wymienione wszystkie simeringi, odma, obudowa termostatu. Zamontowane na nowych uszczelkach misy, kolektora oraz z nową podstawką filtra oleju. Dodatkowo założono nową tarcze i docisk sprzęgła. Motor od tamtej pory zalewany olejem Valvoline 5w40 Mst C3. Naprawa wykonana w warsztacie specjalizującym się w BMW Fix-Car Kraków. 2023 Wymiana oleju w skrzyni biegów, tuleje poliuretanowe wahaczy + wahaczy wzdłużnych + geometria Tarcze przód Rotinger GT nacinane + klocki ATE Nowe Opony Michelin Pilot Sport 5 Kompletny serwis klimatyzacji Nowe reflektory przednie (świecą bardzo dobrze) Marzec 2024 Wymiana oleju Valvoline 5w40 MST C3 + filtr oleju, paliwa i powietrza. Nowy akumulator Było o zaletach, teraz czas na wady. Do zrobienia purchel widoczny na jednym ze zdjęć i dodatkowo odprysk prawdopodobnie od kamienia na przednim błotniku (widoczny na zdjęciu) Węże od wspomagania trochę ciekną, wspomaganie działa, ale mogło by pracować lżej. Boczki były podklejane, pasowałoby w końcu wrzucić nowe. Stojąc na odpalonym silniku po dodaniu gazu obroty spadają na moment poniżej ustalonych na biegu jałowym po czym wracają do normy, po diagnozie prawdopodobnie problem leży po stronie "porobionego" sterownika, dodaje MS43 który kupiłem razem ze słupkiem silnika włożonym obecnie do samochodu. Edit: Pojawił się poraz pierwszy blad EML (zgasł po ponownym zapłonie więc szukabym w przepustnicy problemu z obrotami ) Z tego tytułu cena w dół. Bagażnik otwiera się tylko z kluczyka, urwał się plastik mocujący przycisk (przycisk działa) Podsumowując, w niedalekiej przeszłości zostało wymienione pół samochodu. Silnik pali od strzała, ma moc, trzyma temperaturę zawsze w pionie. Zawieszenie jest świeże, o ile dobrze pamiętam samochód stoi na sprężynach Eibach i amortyzatorach KYB, większość gum zawieszenia wymieniona na poli. Samochód prowadzi się sztywno i pewnie. Układ hamulcowy świeży złożony na dobrych częściach. Opony Michelin Pilot Sport kupione nowe za 2 tysiące złotych. Wnętrze czyste, podsufitka jak nowa. Z rzeczy wartych wspomnienia w wyposażeniu, fotele elektryczne z pamięcią (zwykłe) nagłośnienie Harman Kardon (bez suba) + aftermarketowe radio bluetooth (gra nieźle, ale poza tym do niczego się nie nadaje) Kanapa dzielona z dojściem do bagażnika. 

Informacje o sprzedającym

Janusz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Nowa Huta

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie