BMW Seria 3 318i - 1
BMW Seria 3 318i - 2
BMW Seria 3 318i - 3
BMW Seria 3 318i - 4
BMW Seria 3 318i - 5
BMW Seria 3 318i - 6
BMW Seria 3 318i - 7
BMW Seria 3 318i - 8
BMW Seria 3 318i - 9
BMW Seria 3 318i - 10
BMW Seria 3 318i - 11
BMW Seria 3 318i - 12
BMW Seria 3 318i - 13
BMW Seria 3 318i - 14
BMW Seria 3 318i - 15
BMW Seria 3 318i - 16
BMW Seria 3 318i - 17
BMW Seria 3 318i - 18
BMW Seria 3 318i - 19
BMW Seria 3 318i - 20
BMW Seria 3 318i - 21
BMW Seria 3 318i - 22
BMW Seria 3 318i - 23
BMW Seria 3 318i - 24
BMW Seria 3 318i - 25
BMW Seria 3 318i - 26
BMW Seria 3 318i - 27
BMW Seria 3 318i - 28
BMW Seria 3 318i - 29
BMW Seria 3 318i - 30
BMW Seria 3 318i - 31
BMW Seria 3 318i - 32
BMW Seria 3 318i - 33
BMW Seria 3 318i - 34
BMW Seria 3 318i - 35
BMW Seria 3 318i - 36
BMW Seria 3 318i - 37
BMW Seria 3 318i - 38
BMW Seria 3 318i - 39
BMW Seria 3 318i - 40

1 / 41

BMW Seria 3 318i - 1
BMW Seria 3 318i - 2
BMW Seria 3 318i - 3
BMW Seria 3 318i - 4
BMW Seria 3 318i - 5
BMW Seria 3 318i - 6
BMW Seria 3 318i - 7
BMW Seria 3 318i - 8
BMW Seria 3 318i - 9
BMW Seria 3 318i - 10
BMW Seria 3 318i - 11
BMW Seria 3 318i - 12
BMW Seria 3 318i - 13
BMW Seria 3 318i - 14
BMW Seria 3 318i - 15
BMW Seria 3 318i - 16
BMW Seria 3 318i - 17
BMW Seria 3 318i - 18
BMW Seria 3 318i - 19
BMW Seria 3 318i - 20
BMW Seria 3 318i - 21
BMW Seria 3 318i - 22
BMW Seria 3 318i - 23
BMW Seria 3 318i - 24
BMW Seria 3 318i - 25
BMW Seria 3 318i - 26
BMW Seria 3 318i - 27
BMW Seria 3 318i - 28
BMW Seria 3 318i - 29
BMW Seria 3 318i - 30
BMW Seria 3 318i - 31
BMW Seria 3 318i - 32
BMW Seria 3 318i - 33
BMW Seria 3 318i - 34
BMW Seria 3 318i - 35
BMW Seria 3 318i - 36
BMW Seria 3 318i - 37
BMW Seria 3 318i - 38
BMW Seria 3 318i - 39
BMW Seria 3 318i - 40

Najważniejsze

Przebieg

163 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 895 cm3

Moc

118 KM

Opis

Sprzedam przedliftowe BMW E46 318i czyli benzynowe 1.9 (M43B19TU) z manualną skrzynią biegów. Samochód w Polsce od 2006r - 17 lat w rękach poprzedniego właściciela. W moim posiadaniu od 2 lat (około 8 tys km). Kupiłem ją z sentymentu do tego modelu jako trzecie auto w domu. Przez ten czas zostało włożone mnóstwo serca (i pieniędzy) żeby cieszyła i działała jak nowa. Konserwacja podwozia została zrobiona jeszcze przez poprzedniego właściciela, oczywiście są zdjęcia przed i po, żeby było widać że nikt nie maskował rdzy. Ja przez te 2 lata uszczelniłem silnik (pokrywa zaworów, pokrywa rozrządu, miska olejowa, nowy czujnik poziomu/ciśnienia oleju), zrobiłem porządek z luzami w układzie napędowym (nowe sprzęgło z nową dwumasą LUKa, nowa półoś, tuleje dyfra, podpora wału, wyważony wał). Przy okazji zdjętej miski została wykonana rewizja panewek (wada fabryczna w M43 tak samo jak w późnych 1.9 TDI). Wymieniłem odmę (OEM BMW), regulator napięcia (migały światła na wolnych obrotach), wyczyściłem przepustnicę. Została również wymieniona pompa wody, bo stara zaczynała już hałasować. Uruchomiłem fabryczne PDC (czujniki parkowania) wymieniając dwa czujniki na nowe (Hella). Dołożyłem OBC (manetka + kmodowanie). Wszystkie 4 zaciski hamulcowe zostały zregenerowane. Auto bardzo mało jeździło w czasach covidowych i zaczynały już trzymać. Samochód posiada w pełni sprawną klimatyzację (automatyczną), praktycznie nowe opony Michelin Crossclimate (kilka tysiecy km przebiegu). Zawieszenie nie posiada żadnego luzu. Została zrobiona pełna geometria (wydruk oczywiście do wglądu). Silnik nie bierze oleju (syntetyk Motula 5w30) czy płynu chłodniczego. Nie grzeje się, temperatura stoi w pionie niezależnie od pory roku. Brak błędów pod INPĄ. Jeśli chodzi o środek to jest świetnie zachowany i jest to bardzo rzadka konfiguracja - jasny materiał w drobne kropki. Do tego aluminiowe, szczotkowane dekory i wygląda to naprawdę ładnie, milion razy lepiej od typowego smutnego, szarego wnętrza. E46 posiada też pakiet aero (zderzak przód i tył) - podobno tak przyjechało z Niemiec 20 lat temu. Nie ma go w VINie. Czy został dołożony przez pierwszą właścicielkę czy przez dealera tego pewnie już się nie dowiemy. BMW posiada też kilka smaczków związanych z realiami wczesnych lat 2000 - znakowane szyby i lusterka, blokadę bearlock i niefabryczny autoalarm. Takie były czasy :) Przebieg do zweryfikowania po VIN na historiapojazdu.gov.pl Nie jest to egzemplatrz muzealny, znajdzie się kilka rys czy wgniotek, widać parę zaprawek na lakierze ale technicznie jest w świetnym stanie i daleko mu do typowego gruza. Żal mi ją sprzedawać ale miejsce w garażu mam tylko jedno, a pomysłów motoryzacyjnych sporo :) Więcej info pod telefonem.

 

7 maja 2025 16:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

318i

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2000

Generacja

E46 (1998-2007)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store