BMW Seria 3 325i - 1
BMW Seria 3 325i - 2
BMW Seria 3 325i - 3
BMW Seria 3 325i - 4
BMW Seria 3 325i - 5
BMW Seria 3 325i - 6
BMW Seria 3 325i - 7
BMW Seria 3 325i - 8
BMW Seria 3 325i - 9
BMW Seria 3 325i - 10
BMW Seria 3 325i - 11
BMW Seria 3 325i - 12
BMW Seria 3 325i - 13
BMW Seria 3 325i - 14
BMW Seria 3 325i - 15
BMW Seria 3 325i - 16
BMW Seria 3 325i - 17
BMW Seria 3 325i - 18
BMW Seria 3 325i - 19

1 / 20

BMW Seria 3 325i - 1
BMW Seria 3 325i - 2
BMW Seria 3 325i - 3
BMW Seria 3 325i - 4
BMW Seria 3 325i - 5
BMW Seria 3 325i - 6
BMW Seria 3 325i - 7
BMW Seria 3 325i - 8
BMW Seria 3 325i - 9
BMW Seria 3 325i - 10
BMW Seria 3 325i - 11
BMW Seria 3 325i - 12
BMW Seria 3 325i - 13
BMW Seria 3 325i - 14
BMW Seria 3 325i - 15
BMW Seria 3 325i - 16
BMW Seria 3 325i - 17
BMW Seria 3 325i - 18
BMW Seria 3 325i - 19

29 maja 2024 22:24

ID: 6123917067

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

325i

Rok produkcji

1990

Przebieg

325 000 km

Pojemność skokowa

2 494 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

192 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

12 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

4

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Radio

Gniazdo USB

Opis

Opis sprzedaży

Witam, do sprzedania BMW E30 z 1990 roku
Auto odrestaurowane, oraz przystosowane do jazdy przy dużych mocach.
Aktualnie legitymuję się mocą 480 hp oraz 690Nm przy doładowaniu 1.35bar

Setup silnika:
- Stopień sprężania 8,6:1
- M50B28 – po kompletnej obróbce
- Wał korbowy M52B28 – po polerce i sprawdzeniu, pasowanie plastigauge
- Nowe panewki korbowodowe Kolbenschmidt oraz główne Glyco
- Korbowody M50B25nv
- Kute tłoki N55
- Nowe panewki główne oraz korbowodowe
- Szpilki głowicy ARP
- Pompa oleju M52
- Nowe popychacze zaworowe
- Gniazda zaworów obrobione + szlifowanie zaworów
- Planowanie płaszczyzny Głowica – Blok
- Honowanie cylindrów – pasowanie tłoków 7 setek.
- Turbo GT35.83ar
- Kolektor wydechowy extreme 15mm grubość flansz , grubość ścianek 2.4mm spawane tigiem na poduszce argonu
- Intercooler turboworks
- wastegate 60mm
- Układ wydechowy 76mm z x2 przelotowe tłumiki
- Przepustnica przed końcowym włączana z pilota
Przeniesienie napędu:
- Skrzynia ZF
- Sprzęgło dwutarcz
- Wał napędowy 2.8 e36
- Dyfer BMW e34 duża głowa 3.15
- Półosie 323 compact
- Felgi AC Schnitzer replika

- Shortshifter odesa cnc


Układ hamulcowy
- Zaciski przód z tarczami 330d e46
- Zaciski tył oraz tarcze 328i e36
Układ paliwowy:
- x2 044 pompy paliwa
- wtryskiwacze Siemens deka 630cc
- przewody teflon faro
- Swirpot
- regulator paliwa ori listwa m50
Auto przygotowane pod duże moce, na chwilę obecną problemy z trakcją na 4 biegu..
Z rzeczy dodatkowych wnętrze: Fotel bimarco z homologacją, pasy szelkowe, auto gauge, kierownica MT1, światła black hella, wygłuszenie maski ori, i wiele innych.

Po szczegółowe informację zapraszam do rozmowy telefonicznej. Auto budowałem sam od początku, posiadam dużą dokumentację zdjęciową, w postaci nagrań oraz zdjęć ze składania silnika od pierwszej śrubki.

 

Informacje o sprzedającym

Radosław

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Tarnobrzeg, Podkarpackie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie