1 / 30
Najważniejsze
Przebieg
310 726 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Coupe
Pojemność skokowa
2 494 cm3
Moc
170 KM
Opis
Na sprzedaż BMW E36 Compact 323Ti, najmocniejszy silnik jaki wychodził w tym nadwoziu, czyli 2.5 R6 170 koni M52/TU. Auto fabrycznie w kolorze Dakar Gelb, z zewnętrznym i wewnętrznym M-pakietem oraz zawieszeniem M-technic, wszystko zgodne z numerem VIN. Silnik jest zdrowy, ma moc, pracuje równo, jest suchy, pali na widok kluczyka. Zawieszenie jest sztywne (jest całe nowe, więcej o tym niżej), żadnych luzów, nic nie puka ani nie stuka. Z katalizatora została tylko puszka (takiego go kupiłem) i jest zamontowany jakiś akcesoryjny tłumik z klapą, którą można ręcznie zamknąć. Wydech nie jest męcząco głośny, ale na pewno głośniejszy niż seria.
Wyposażenie:
- Podgrzewane fotele
- Elektrycznie sterowane i grzane lusterka
- manualna, sprawna klimatyzacja
- Czujniki parkowania z tyłu
- Kontrola trakcji ESC
- Radio BT
- Centralny zamek
- Elektryczne szyby
- Elektrycznie otwierany szyberdach
- Podłokietnik oraz akcesoryjny cup holder w miejscu uchwytu na telefon
Auto kupiłem w mocno zgruzowanym stanie, plan był taki, żeby najpierw odgruzować je mechanicznie, żeby dało się nim jeździć, a potem ogarnąć blacharkę. Plan został zrealizowany tylko w połowie, ponieważ remont mechaniczny pochłonął 18 000 zł, na co mam paragon. Wszystkie rzeczy jakie robiłem, miały przywrócić go do stanu jak najbardziej zbliżonego do fabrycznego.
Zrobione zaraz po zakupie:
- Uszczelnienie silnika i skrzyni biegów: wymiana uszczelki miski, simmeringa wybieraka skrzyni
- Nowe przednie złącze elastyczne wału
- Wymieniony komplet poduszek silnika i skrzyni
- Kompletne nowe zawieszenie: nowe amortyzatory Bilstein B6 z przodu, B4 z tyłu, wszystkie wahacze, tuleje reakcyjne, łączniki stabilizatorów, drążki kierownicze
- Komplet nowych hamulców z przodu i z tyłu (tarcze i klocki), nowe tarcze kotwiczne, nowe szczęki hamulca ręcznego oraz samoregulatory szczęk
- Nowy czujnik ABS prawy tył, naprawa wiązki czujnik zużycia klocków
- Wymieniony moduł ABS/ESC na sprawny, wymiana napinacza pasów pasażera (oba sprawne, ale używane, bo nowych nie dało się zamówić)
- Dwa nowe łożyska kół
- Komplet nowych świec, nowa cewka zapłonowa
- Nowe wieszaki wydechu
- Serwis klimatyzacji, nabicie, odgrzybienie
- Nowy olej, filtry
- Nowa pompka do spryskiwaczy i jedna dysza
- Ustawione zbieżność
- Wymieniony silniczek od szyberdachu
- Dołożone radio z BT (Sony DSX-A410BT)
- Kupiłem używane felgi styling 68 z oponami letnimi Dębica Presto (DOT 0118)
Wszystko co się dało było robione na nowych częściach, wyjątkami są tylko napinacz pasa i moduł ABS/ESC.
Wady:
- Podłoga jest w słabym stanie. O ile na górze karoserii widać tylko dwa bardzo małe wykwity rdzy (na nosku po lewej stronie i lewym tylnym błotniku), o tyle podłoga wymagałaby ogarnięcia. Podnosi się normalnie za progi, ale jest pognita.
- Nie działa szyberdach, poprzedni właściciel zapewniał mnie, że to spalony silniczek. Wymieniłem go, i się okazało, że silniczek był spalony, bo mechanizm otwierana jest zmielony. Po tym odkryciu dał został awaryjnie zamknięty i tak już został. Szyberdach jest szczelny, ale się nie otwiera
- Maglownica jest nieszczelna, trzeba by ją zregenerować. Kapie z nie tak od czasu do czasu po kropelce lub dwóch
- Wnętrze jest dosyć mocno zużyte, kierownica wytarta i wyblakła, fotel kierowcy ma małą dziurkę po lewej stronie
- Obicie słupka A po stronie pasażera ma ułamany jeden zaczep, więc trochę wisi, mam do niego zestaw naprawczy, ale jeszcze nie zdążyłem go użyć
- Klapka z silniczka od szyberdachu z przyciskiem do jego sterowania ma ułamany jeden zaczep, więc nie da się jej na stałe zamontować.
- Nie działa jeden głośnik w drzwiach pasażera
- Piloty w obu kluczykach są zdaje się uszkodzone. Jeden tylko zamyka auto, ale go nie otwiera, a drugi ani go nie zamyka, ani nie otwiera. Centralny zamek działa, więc auto można spokojnie zamknąć kluczykiem, także to raczej problem po stronie pilotów.
Do auta posiadam dwa kluczyki oraz komplet felg z dosyć starymi oponami zimowymi. Polisa OC do 21.03.2026, Przegląd techniczny do 03.06.2026. Number VIN, rejestracyjny i data pierwszej rejestracji podana w Otomoto, żeby można było wygenerować raport z historią samochodu. Auto możliwe do obejrzenia we Wrocławiu. Negocjacja ceny możliwa tylko na miejscu, po oględzinach
5 listopada 2025 17:07
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
Seria 3
Wersja
323i
Kolor
Żółty
Liczba drzwi
3
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2000
Generacja
E36 (1990-1999)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Sportowe fotele - przód
Kierownica sportowa
Elektryczne szyby przednie
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie