Witam.
Chciałbym zaoferować BMW E46 330i.
Auto pochodzenia szwajcarskiego przez co jest bardzo bogato wyposażone.
Fabryczny M-pakiet oraz silnik 3.0 benzyna w konfiguracji z 6 biegową skrzynią manualną.
To co ja wykonałem od zakupu auta:
-wymiana wszystkich tuleji zawieszenia oraz wypiaskowanie wózka tył
-przewody hamulcowe miedź
-wymiana chłodnicy
-wymiana zbiorniczka wyrównawczego
-nowe klosze lamp TYC
-wymiana podświetlenia tablicy na LED
-regeneracja tunera radiowego oraz dołożenie wiązki pod subwoofer oraz Bluetooth
-regeneracja maglownicy
-założenie nowego zawieszenia MTS Gold Street
-wymiana drążków kierowniczych oraz końcówek
-wymiana nadkoli oraz malowanie maski i słupków A. - mam zdjęcia do wglądu
-regeneracja vanos
-wymiana przetwornic xenon
-regeneracja alternatora
-nowy akumulator
-wgrana u PODHORODECKIEGO szybka odcinka oraz poprawiona reakcja na gaz
Z modyfikacji:
-dołożona rozpórka przód od SWAGIER.COM
-założona końcówka wydechu od W0 SEBA (przygotowany pod dołożenie kolektorów wydechowych schmiedmann - większa ilość waty)
-wycięty tłumik środkowy
-założenie nowego zawieszenia MTS Gold Street
-sportowy filtr powietrza SIMOTA
Auto przed zrobieniem vanosów na hamowni wypluło 213.2KM
Z rzeczy do zrobienia:
-do ogarnięcie nadkola z korozji oraz wnęka akumulatora od spodu
-świeci się check od sond lambda - check jest wykodowany
-wyciek płynu spryskiwaczy xenonu, są odpięte
-złożenie lusterek, które zostały naprawione przez elektronika - popękane taśmy
-stuka z tyłu poduszka amortyzatora - przydałoby się założyć wzmacniane od swagra
-JEST ODPIĘTY GAZ
Auto wymaga troszkę troski i niewielkiego nakładu finansowego.
Nie mam nic do ukrycia, auto było używane jako daily przez co niestety zaczyna mi go być poprostu żal używać już na codzień bo się jednak zużywa. Posiadam raport z autoDNA do wglądu.